Hogy mennyit érhet?
Mint mondani szokták adod,vagy veszed?!
Egyébként erre való szerintem a használtató.hu!Ott tudsz tájékozódni az árak felől!
Amúgy ha rendben találod megveheted!Szokott lógni a kormánycsapágy egy idő után(nem nagy gond)könnyen orvosolható!
Vezérmű-láncfeszítő 20-ezer környékén csere érett szokott lenni az erősebbre!
Amúgy ha odafigyeltek rá,elméletileg 200-ezret elmegy,nagyobb javítás nélkül!
Sziasztok
Valószínű, hogy a következő motorom egy CBR1100XX lenne. Mire kell odafigyelnem vásárláskor, illetve mennyit érhet egy 2005-ös évjáratú keveset futott gép? Valamint a szervizköltségekről is szeretnék egy kis infót.
Köszönöm a segítséget!
Azért csavart venni,beszerezni nem egy lehetetlen dolog szerintem!
a rugó már más kérdés!
De nekem is csak egy rugó van!Hogy gyári,vagy se nem tudom!Én így vettem!
A napokban fel szerettem volna szerelni a közép sztendert, de egyszerűen nem találom a csavarjait sehol. Már kétszer nekifutottam, átnéztem mindent, de nem leltem sehol. Egyedül egy rugót találtam (abból is 2 kellene). Nincs valakinek elfekvőben a szükséges csavarokból és a rugóból?!
az attól függ hogy kinek...
de akárhogy is....ma magyarországon minden motor eladhatatlan.
csak mélyen ár alatt van mozgás.(nagyon mélyen.)
Én személy szerint tudok olyan xxesről aki tavaj kiröhögött volna egy 1 millás ajánlatot.
nemrég kénytelen volt megválni tőle hatsz....kisemerem mondani.
De tudok olyan Douvillről is amiben 4500 kilóméter volt és szalon állapotú...egy jóbarátom vette meg nyolcötvenért....1.4 re tartották.
Sajnálom hogy elvettem a kedved,de én ilyenekről tudok.
A Honda fékei sem igazán meggyőzőek. Bár az ABS-szel kombinált CBS fékrendszer egész jól adagolható, de működtetéséhez nagy kézi erő szükséges, hatása pedig nem mindig kielégítő. Ezenkívül több erős fékezés után a fék egyszerűen elfárad. Ezzel szemben a BMW ABS-es, fékrásegítéses integrált rendszere szinte brutálisnak mondható. Már ha csak egy cseppet hozzáérünk akár az első, akár a hátsó fékhez, a telelever ellenére rövidet, de határozottat bólintunk minden alkalommal. Egyes helyzetekben az ABS-től is hiányolunk egy kis érzékenységet. Már enyhe úthullámoknál is működésbe lép a szabályzó, és csökkenti a fékerőt. Értékes fékút megy veszendőbe ilyenkor. Ezenkívül az integrált rendszer miatt a hátsó fék magában nem működtethető. Pedig ez jól jönne éles kanyarokban, hogy elkerüljük a fékezéskor fellépő felállítónyomatékot, és könnyebben beforduljunk.
Ez is egy idézet
Hihetetlennek hangzik, hogy egy több ezer darabos szériában futó motorkerékpárnak elmegy a fékje, és nem történik semmi ez ügyben, sőt még csak nem is ír róla a sajtő.
Igen ha működnek4
De a Lacibácsinak se működik mindig,sőt elég sűrűn nem működik egyálltalán!Olyankor semmi fék nincs!Ösdsze is törte magát Horvátországba emiatt!
Egyébként komoly szakalapok is cikkeztek az esetről,mert tesztelők alatt is megcsinálta az a csodafékű bmw!
De mindenki azt csinál,vesz amit akar!
Én köszönöm nem kérek egy ilyen járgányból!
Ja és ez csak az egyik dolog ami miatt nem kell,de van még pár"apróság"!
Fékek brutálisak, kombinált ABS-sel ellátott Brembo-k. Az első fékkar a hátsó féket is fékezi, illetve a hátsó fékkar az első féket is fékezi. Az tény, hogy ilyen kiváló fékhatású motoron még nem ültem, ráadásul elmarad a más motorokon megszokott „bólintás”
Kellemes napot!