Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csaó.
Szerintem viszont az RS-3 a jó választás!
Ja azok a hülye Passatosok a szar Passatjukkal.... fúúúúúújjjjj....
Ha nagyonszépen,és tisztelettel(nálam ritka dolog),megkérlek(ünk).Kitöltöd adatlapodat!?
Itt mi igyszoktuk!

Köszönettel!
Már egy Busz,meg egy szar... Passat is akadály?
Ilyen nekem is volt. A gixerrel mentem fel az M1-es egyik emelkedőjén 270-280 között de annyira rázott, hogy kopogott az állam a tankon. Egyszer csak úgy 300m-re előttem kielőzött a lada. Úgy 20m-rel mögötte vettem fel a tempóját.(100km/h)
Nos a Busás haverommal voltam,Én elengettem a gázkart tőlük úgy 500m-re a cimborám nem Ő a belső sávba ment el melletük azt mondja kb. 150-160-ra tudott lassítani mikor melléjük ért(belső sáv fehér felfestés),én + a motorfék miatt belefejeltem a plexibe!Ja óra szerint értendő a 287!
Mennyire érted utol?
A 288 az valós sebesség volt. Gondolom akkor is 310 körül mutathatott az óra.
Üdv. Mindenkinek!
1 éve vettem 1 xx-t,azóta néha beleolvasok a fórumba.Én 287 km/h mentem az M3-on,ment volna még,de
utolértem egy Ikaruszt+ az azt előző Passatot, így nem derült ki!Szevasztok!J
XX-ről van szó, de a németek mentek vele a sajátóra szerint 307-et a karburátorossal...
Ha XX-ről van szó akkor a németek 288-at mentek a karburátoros verzióval.
Ez természetes a digitális óráknál... majdnem mindegyik le van korlátozva.
299-nél nem mutat többet, ha vissza van áttételezve akkor sem, hiába csak 270nel megy akkor.
Rendben! Szemem a pályán!
Külömben régen 1 motorkatalógusban olvastam, hogy a hivatalos végsebessége 298.... de aztán kitudja
Nem a sebességre gondoltam, hanem a teljesitményre!
Helyes!

A Martin a legjobb választás!Csak aztán ha az udvaromon vagy vele,fokozatpsan tarcsd szemmel a vasat!
A könyvben sincs,meg a forgalimiban sincs leirva,hogy 300-at megy! Utánnanéztem!
2002-ota nemvolt válltozás(szerkezetileg,és motorikusan).
Szia! Én már ezzel a Dörrentővel vettem a mocit fél évesen 4500 km -el, meg a Bagster tankbőrrel és táskával együtt. Az első tulaj új korában cserélte, a gyári dobok az Akra dobozban pihennek. Úgy tudom, a Karasnánál vette kb. 300-350 ezerért. Győnyörű, mély hangja van. Udv. Misó.
Hali!
Én nem akarom tuningolni, csak azt szeretném ha tudná azt ami a könyvébe van ill a forgalmiba.
Ugyanis a teljesitmény adót az után fizetem!
Sőtt még azt is elfogadom, hogy a szalon nem tudott róla mert ilyen lehet. Remélem tudnak segiteni, és segitenek is majd, és azt is remélem, hogy ingyen...
Dobokat a hang miatt szeretnék rá méghozzá Martint! Nekem nagyon tetszett a hangja a LE a dobok miatt hogy lesz e több vagy vesz e el belőle 1-5 LE az már nem igazán érdekel.
Sziasztok!

Köszönöm az ötleteket, hozzászólásokat a LE hiányra.
Igen, ujként vettem itt magyarországon.
Én azzal tökéletesen megelégedek, ha kiderül hogy folytott, hogy bemegyek a szalonba, és ingyen bérmentve megoldják a problémát! Ugygondolom hogy ez nem olyan nagy elvárás egy 2.6 millios moci esetében. A dologgal megvárom a jövö7et, hogy mit mond Milka szervizes embere.
Ha megoldható ugy mint a Busánál (vágd el az X edik csatlakozon a fekete vezetéket) akkor megoldom és nem zargatom a szervizt...
MISU=MISÓ
Elnézést!
'Napot :)

MISU:
Ezek rendesen XX-re gyártott 4to2 Akra dobok? Én is ilyet szeretnék, csak carbon borítással.
Honnan lehet ilyet beszerezni és kb. mennyiért?
Yoshi-t néztem, de csak 2005(?)-ig írja a 4to2-t az enyém meg 2007-es (vagy 2008-as?). Az még viszonylag elfogadható árú volt ~217újFt.
Szia! Az enyém 288 nál nem mutat többet, de a fordulatszámmérő még feljebb kúszik lassan. Akrapovic titán 4 a 2 be dobbal és a gyári plexivel. A tiétek digit kijelzője továbbmegy? Üdv. Misó