Hali. Úgy adódott,hogy le kellett ugranom ceglédre.Elmebeteg lévén úgy gondoltam,hogy majd csak eláll.....
Szóval pudingra áztam. De a lényeg:Megyek olyan kiló alatt egy picivel,és szidom magam hogy hogy lehetek ekkora marha....és mi jön szembe?Egy XX.Egy kék.Szóval csak mi tartottuk a frontot.Az XX örök és hallhatatlan.Meg persze a Rock and roll.
ui:A metz rennsport nem szereti a vizet.
Mikor megvettem a vasat, mentem egyet a csongival, övé 05 enyém 06-os. Fej fej mellett 299, több kmen keresztül.
Feltettem egy MRA túraplexit, biza 280-290nél már nem nagyon gyorsul ugyanazon az úton, nem mondom hogy nem érné el a 300at, de ott nem éri el.
Csongi felrakott egy sportdobot, változás semmi, csak a hangja lett jobb. Én is felpróbáltam a dobot, szerintem gyengébb lett tőle a gép.
Következő lépés 1 foggal kisebb kerék előre. Gyorsulásnál úgy maradok ott mintha 500as GSem lenne. Elindulok, ő mögöttem jópár méterrel, és 160nál úgy húz el mintha nem is ismerné a 2 vas egymást.
Igaz így 275 a vége, ott már szabályoz, enyém meg túraplexivel ott kezd lassulni.
Tied 250-nél megáll? Ki kellene próbálnod egy fékpadot, Balatonboglári suzukiban elvileg van! Ha jól emlékszem 5000 egy mérés, de nemtom :)
Szerintem gyárilag leadják az injektorosok azt a 150 pacit, de többet biztos nem.
Hátsó dob csere az meg szerintem baromság, főleg ilyen házilag épített, meg univerzális hátsócsövekre.
Profin tervezett gyári dob helyett egy perforált cső-gyapot-papíracél dobot csak a hangja miatt tennék fel.
Ha erő kellene akkor Yoshimura rs2 vagy hasonló 4in1 rendszerek, de itt is az a baj, hogy szerintem azokat még a karbisokra fejlesztették, injektorosst kellene power commanderezni.
A vasnak van egy tulaja,aki nem én vagyok.Majd Maistear barátom eldönti mit szeretne.Éncsak segittek neki abban,hogy elérje!Illetve vannak ötleteim,ahogy mindenkinek(nekedis),de döntenie neki kell!
Egyébként remélem hogy,nemfog eddig elfajulni a dolog,hogy böntetöeljárás,meg pereskedés,stb.Nemjo az senkinekse!
Ráadásul a honda könnyen kibujik a dolog alol"europai törvény" cimszoval.Oszt jonapot!
De mondom várjuk meg a jövöhetet,meg még énis megyek addig a bringával(megvallatom egy kicsit)!
Vegye ki az importőr és fizesse ki a a kivétel összes költségét! Minimum! Én Mo.-n nem tudok semmiféle tiltásról vagy korlátozásról. Én arra adok, ami a forgalmiban, meg a jármű törzslapján van. Ha az eltér akkor...
Nemcsak Honda,hanem Suzuki is!
Ez Uniós "betegség"Barátaim!
Ki kell venni belőle a tiltást és kész!
Csak azt nem értem,hogy akkor miután is fizettetik velünk a lóerőadót?
'Stét!
Pör esetén természetesen igazságügyi járműszakértői véleményt kell beszerezni.
Szándékosság esetén büntetőjogi felelősség is jáccik, persze a gyanúnak is meg kell állnia, addig nincs elrendelve nyomozás. Bűntetőeljárás alatt viszont nincs polgári pör. Csak ha lezáródik így vagy úgy.
Inkább remélem, hogy nincs semmi susmus, mert még belegondolni is rossz, hogy hány ember életét tehetnénk tönkre. Nyilvánosság, a Honda szégyene Európában, stb. ajjajjaj.
Maistear se jött volna rá szerintem,ha nincs az az ominozus kigyorsittás,aminek a végét kicsit elengedtük4No itt derült ki(mikor fényévnyi távolságra lemaradt),hogy valami bibi van!
Na ezen felbuzdulva,hazafelé már tudatosan probálltuk a dolgot!
És lehet mndabni hogy ö 150-kilo,meg minden,de az enyémnek szinte mindegy hogy ketten ülünk rajta,vagy dobozzokkal megyünk,igyi-ugyis belemegy a 290-es tartományba!Persze ora szerinti 290!
Az övé 265-nél megállt mint a szög!Ami ugy 250-et jelenthet!Ráadásul azértis gyanus a dolog,mert ugye ez a 250Km/o az europai tilto szabvány!
De mint mondtam,majd kiderül!
Egyébként én rendszeresen csinálom,hogy kettesböl indulok(simán veszi az akadályt),és utánna kettesével pakolok fel!Ami még szép,ehhez még igazán kisekell huzatni!Elég neki 4.000 fordulatis!
Háppedig lavinaszaga van.Ha bebizonyosodik az igazság,szerintem minden új motortulaj elmegy méretni.Én nem megyek.nekem elég hogy 2-nél váltom el a 4-et.(persze csak ritkán és a megfelelő helyeken)De ha vennék egy vasat amire azt igérnék,hogy tud 3-at és 2,5 nél bedurcizna,én visszavinném az tuti.
Az igazság az,hogy nem lavinát szeretnék elindittani,hanem egy barátomon segitteni!
Meg aztán azse biztos hogy minden XX ilyen,söt ennélis csak gyanunk van!
Egyenlöre türelem,oszt jövöhéten meglátjuk!
Célravezetőbbnek látnám,ha a dino papirral a kezünkben ellátogatnánk a kereskedőhöz egy olyan huszan harmincan és megkérnénk szépen,hogy ugyan adjon már vissza egy kis lét ,mert átqrt.
Nem a mi álltalunk mért eredményt kell elfogadják,hanem a DINOÉT!
mivel a Honda gyári gárdájais elfogadja hiteles méröeszköznek!
Ugy okoskodtam,ha mindenkötél szakad,és biztos igazunk van,akkor irány a DINO.
Azzal a papirossal a kezünkben,tán elérhetünk valamit!De ugye mint tudjuk,kishazánkban,csak addig vagy kedves ügyfél,mig viritod a lét.Utánna lese szarnak se téged,se a problémádat!
A motornak van alvázszáma!
Komolyra forditva,jövöhéten lessz a szerelöm(szabin van),és majd akkor tudunk kicsivel többet!
Milka van már eredmény alvázszám ügyben?
Szóval pudingra áztam. De a lényeg:Megyek olyan kiló alatt egy picivel,és szidom magam hogy hogy lehetek ekkora marha....és mi jön szembe?Egy XX.Egy kék.Szóval csak mi tartottuk a frontot.Az XX örök és hallhatatlan.Meg persze a Rock and roll.
ui:A metz rennsport nem szereti a vizet.
Az erő témához:
Mikor megvettem a vasat, mentem egyet a csongival, övé 05 enyém 06-os. Fej fej mellett 299, több kmen keresztül.
Feltettem egy MRA túraplexit, biza 280-290nél már nem nagyon gyorsul ugyanazon az úton, nem mondom hogy nem érné el a 300at, de ott nem éri el.
Csongi felrakott egy sportdobot, változás semmi, csak a hangja lett jobb. Én is felpróbáltam a dobot, szerintem gyengébb lett tőle a gép.
Következő lépés 1 foggal kisebb kerék előre. Gyorsulásnál úgy maradok ott mintha 500as GSem lenne. Elindulok, ő mögöttem jópár méterrel, és 160nál úgy húz el mintha nem is ismerné a 2 vas egymást.
Igaz így 275 a vége, ott már szabályoz, enyém meg túraplexivel ott kezd lassulni.
Tied 250-nél megáll? Ki kellene próbálnod egy fékpadot, Balatonboglári suzukiban elvileg van! Ha jól emlékszem 5000 egy mérés, de nemtom :)
Szerintem gyárilag leadják az injektorosok azt a 150 pacit, de többet biztos nem.
Hátsó dob csere az meg szerintem baromság, főleg ilyen házilag épített, meg univerzális hátsócsövekre.
Profin tervezett gyári dob helyett egy perforált cső-gyapot-papíracél dobot csak a hangja miatt tennék fel.
Ha erő kellene akkor Yoshimura rs2 vagy hasonló 4in1 rendszerek, de itt is az a baj, hogy szerintem azokat még a karbisokra fejlesztették, injektorosst kellene power commanderezni.
az utvonaltervezöm 168 km-et adott meg!
Tehát ha a szokásos tempoba megyünk 20-perc,ha a te tempodba 30-perc!
Nem ugy,hogy magyar szabvány,hanem europai norma,követelmény ahogy tetszik!
Lásd BMW,MERCI,AUDI,stb.
csak ugy4Mert ott fennt igy gondolta valamelyik seggfej,mikor reggel felébredt!
A vasnak van egy tulaja,aki nem én vagyok.Majd Maistear barátom eldönti mit szeretne.Éncsak segittek neki abban,hogy elérje!Illetve vannak ötleteim,ahogy mindenkinek(nekedis),de döntenie neki kell!
Egyébként remélem hogy,nemfog eddig elfajulni a dolog,hogy böntetöeljárás,meg pereskedés,stb.Nemjo az senkinekse!
Ráadásul a honda könnyen kibujik a dolog alol"europai törvény" cimszoval.Oszt jonapot!
De mondom várjuk meg a jövöhetet,meg még énis megyek addig a bringával(megvallatom egy kicsit)!
Ez Uniós "betegség"Barátaim!
Ki kell venni belőle a tiltást és kész!
Csak azt nem értem,hogy akkor miután is fizettetik velünk a lóerőadót?
Pör esetén természetesen igazságügyi járműszakértői véleményt kell beszerezni.
Szándékosság esetén büntetőjogi felelősség is jáccik, persze a gyanúnak is meg kell állnia, addig nincs elrendelve nyomozás. Bűntetőeljárás alatt viszont nincs polgári pör. Csak ha lezáródik így vagy úgy.
Inkább remélem, hogy nincs semmi susmus, mert még belegondolni is rossz, hogy hány ember életét tehetnénk tönkre. Nyilvánosság, a Honda szégyene Európában, stb. ajjajjaj.
Maistear se jött volna rá szerintem,ha nincs az az ominozus kigyorsittás,aminek a végét kicsit elengedtük4No itt derült ki(mikor fényévnyi távolságra lemaradt),hogy valami bibi van!
Na ezen felbuzdulva,hazafelé már tudatosan probálltuk a dolgot!
És lehet mndabni hogy ö 150-kilo,meg minden,de az enyémnek szinte mindegy hogy ketten ülünk rajta,vagy dobozzokkal megyünk,igyi-ugyis belemegy a 290-es tartományba!Persze ora szerinti 290!
Az övé 265-nél megállt mint a szög!Ami ugy 250-et jelenthet!Ráadásul azértis gyanus a dolog,mert ugye ez a 250Km/o az europai tilto szabvány!
De mint mondtam,majd kiderül!
Egyébként én rendszeresen csinálom,hogy kettesböl indulok(simán veszi az akadályt),és utánna kettesével pakolok fel!Ami még szép,ehhez még igazán kisekell huzatni!Elég neki 4.000 fordulatis!
Meg aztán azse biztos hogy minden XX ilyen,söt ennélis csak gyanunk van!
Egyenlöre türelem,oszt jövöhéten meglátjuk!
mivel a Honda gyári gárdájais elfogadja hiteles méröeszköznek!
Ugy okoskodtam,ha mindenkötél szakad,és biztos igazunk van,akkor irány a DINO.
Azzal a papirossal a kezünkben,tán elérhetünk valamit!De ugye mint tudjuk,kishazánkban,csak addig vagy kedves ügyfél,mig viritod a lét.Utánna lese szarnak se téged,se a problémádat!