Ilának, te hülye vagy? tudom hogy csak hülyeségből írtad, de pont még csak az kéne, hogy Ila letesztelje a gépet. Még a végén kiszakadna a tollkabátja....... whehehhe
ddt500, szerintem hamar hozzászokok, régebben kilómétereket egykerekeztem krosszmotorokkal, robogókkal, :D ott is bedurrant a kéz, elvégre tartod a súlyod, főleg mikor manuálozás volt... annál jobban szerintem ez se terhel nade én is tudom hogy ez más, nem félek, megmondom én mi lesz. Ésszel motorozok, és rövid időn belül faszán fogom terelgetni.
Szevasz gregorió. ebben is bent van a szelep csak nézd meg gyorsan az öszekötőben a felső részén egy negyzet alaku dobozban és rá van kötve a szervó motorra.
A leömlők gyáriak. A kanyar és a végdob Akrapovic. Véleményem szerint pont az a lényege annyak a kanyarnak a végdob előtt hogy többnyire megmaradjon a nyomaték is. Jönnek a jóidők, aztán majd megtapasztalom a dolgokat. :) Alsó tartományban amúgy persze hogy nem lehet jobb a gyárinál, abban benne van a szelep.
Ha esetleg valaki kipufogót és elektronikát keres Sc 57re,ajánlom figyelmetekbe: http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Illetve van egy titán teljes Akra rendszer kompletten,minden alkatrészével 100e huf
Volt is egy kipufogódob összehasonlító teszt az egyik Német szakújságban (az SC59- hez kapható összes kipufogót hasonlították össze a gyárival).
Csak két neves gyártó tudta produkálni a gyári teljesítményt, de csak csúcsban, minden máshol nagyobb volt a veszteség. Főként ott, ahol a legtöbbet használják és még fogyasztás növekedéssel is járt.
kex!
Az airbox 2 részből áll, 1-1 kis csavar fogja össze a 2 darabot a két szélén, szétcsavarozod őket és akkor ki jön az a fele ami az injektorra megy rá!
meg közben azt is látom, hogy bt16r nekem meg pro kellene.
Ha esetleg valaki kipufogót és elektronikát keres Sc 57re,ajánlom figyelmetekbe:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Illetve van egy titán teljes Akra rendszer kompletten,minden alkatrészével 100e huf
Szép napot és széles utat!
Akkor tuti egyedi lesz
Volt is egy kipufogódob összehasonlító teszt az egyik Német szakújságban (az SC59- hez kapható összes kipufogót hasonlították össze a gyárival).
Csak két neves gyártó tudta produkálni a gyári teljesítményt, de csak csúcsban, minden máshol nagyobb volt a veszteség. Főként ott, ahol a legtöbbet használják és még fogyasztás növekedéssel is járt.
A gyári dob is van hozzá? Mindenesetre én visszatenném a gyárit, jobb a gázcsere és nyomatékosabb-telítettebb is.
Az airbox 2 részből áll, 1-1 kis csavar fogja össze a 2 darabot a két szélén, szétcsavarozod őket és akkor ki jön az a fele ami az injektorra megy rá!