Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2004-2005 van,nem tudom,h stimmmel-e?
Bocs, most látom, hogy 190es a hátsó ami nekem széles.

meg közben azt is látom, hogy bt16r nekem meg pro kellene.
Szia! Meg vannak még a gumik?
Ilának, te hülye vagy? tudom hogy csak hülyeségből írtad, de pont még csak az kéne, hogy Ila letesztelje a gépet. Még a végén kiszakadna a tollkabátja....... whehehhe
Az Ilának add má kőcsön majd egy körre
ddt500, szerintem hamar hozzászokok, régebben kilómétereket egykerekeztem krosszmotorokkal, robogókkal, :D ott is bedurrant a kéz, elvégre tartod a súlyod, főleg mikor manuálozás volt... annál jobban szerintem ez se terhel nade én is tudom hogy ez más, nem félek, megmondom én mi lesz. Ésszel motorozok, és rövid időn belül faszán fogom terelgetni.
.
Nesztek, és tényleg, megnéztem, ott az exup..... bevan kötve.
Elméletileg ez ugyan úgy müködik mint a gyári mert ez nem gagyi
Szevasz gregorió. ebben is bent van a szelep csak nézd meg gyorsan az öszekötőben a felső részén egy negyzet alaku dobozban és rá van kötve a szervó motorra.
+a 600F után úgy is mindegy milyen kipufogó van rajta mert kitépi a karod.
No meg, a hang sem utolsó szempont szerintem.
A leömlők gyáriak. A kanyar és a végdob Akrapovic. Véleményem szerint pont az a lényege annyak a kanyarnak a végdob előtt hogy többnyire megmaradjon a nyomaték is. Jönnek a jóidők, aztán majd megtapasztalom a dolgokat. :) Alsó tartományban amúgy persze hogy nem lehet jobb a gyárinál, abban benne van a szelep.
Akkor nem csapok le rá.
Minden együtt 200e :-)
Minden együtt 100e ?
Sziasztok!

Ha esetleg valaki kipufogót és elektronikát keres Sc 57re,ajánlom figyelmetekbe:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Illetve van egy titán teljes Akra rendszer kompletten,minden alkatrészével 100e huf

Szép napot és széles utat!
Az új is nagyon jó, majd temperával nekiállunk és rajzolunk rá magyar motívumokat
Akkor tuti egyedi lesz
Egyet értek!

Volt is egy kipufogódob összehasonlító teszt az egyik Német szakújságban (az SC59- hez kapható összes kipufogót hasonlították össze a gyárival).
Csak két neves gyártó tudta produkálni a gyári teljesítményt, de csak csúcsban, minden máshol nagyobb volt a veszteség. Főként ott, ahol a legtöbbet használják és még fogyasztás növekedéssel is járt.
Gratulálok, jó állapotban van!

A gyári dob is van hozzá? Mindenesetre én visszatenném a gyárit, jobb a gázcsere és nyomatékosabb-telítettebb is.
Nem kell szétbombázni miatta a motort, a hűtőt kell lejjebb húzni úgy hozzáférsz. Mondjuk már mindegy.
kb itt járok.
A box fedelét még levettem és kiszedtem a légszűrőket, de nem jutok tovább.
kex!
Az airbox 2 részből áll, 1-1 kis csavar fogja össze a 2 darabot a két szélén, szétcsavarozod őket és akkor ki jön az a fele ami az injektorra megy rá!