Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én abban nem vagyok biztos,de igazából mindegy,nem a motor hibája szerintem akkor sem
Ezért írtam,hogy nem ismerem a részleteket....
De részemről annyit,hogy nekem bőven megfelel a szar kis Honda...amúgy meg úgyis 2 fajta vélemény létezik,tudod?
Nem a cég b..sta el hanem én
én em reklamálok,csak nem mindegy
Hát igen a gyorsváltó miatt vagy is az én régi beidegződés miatt (mindig a váltón tartottam a lábam ) na ezt gyorsváltónál nem csináljuk
Inkább ott reklamálnék ahol berakták a gyorsváltót.
azt is tudod,hogy amint belerakták a gyorsváltót neki,az első használatnál összeakadt a váltó,szerinted ez Kawa hiba?
Tudnék még 2 embert mondani szűk ismeretségi körömből akinek 04-05-ös 10-esen váltót kellett cserélni,csak te jutottál eszembe.Remélem nem gond és nem tudtam a részleteket.
Motorszámból kiderül.
akkor megúsztam,az enyém a 16001.ik darab ,amúgy az enyém 05 évjárat,addigra már kijavították a gyerekbetegségeket,én tartom magam ahhoz,hogy új modellt nem veszek első körben
Volt de az saját hiba ha honda vagy suzi vagy akármi akkor is meglett volna. Így utólag már tudom és rájöttem
Hengerfal, hónolás nem mindegy? Maradjunk annyiban, hogy nem kapkodták el! Főleg a mi kis országunkban. Ismert hibával elküldenek, hogy méregessék az 1000km-es olajfogyasztást.
Az jó dolog ha visszahívással reagálnak de ettől még a szívás szívás marad. Egy őshondás biztos nagyon megértő amikor a zsír új 1000RR-je zabálja az olajat, aztán1 hétig a szervizben van mert a blokk 80%-át lecserélik.
Ja 2004-es ZX-10R első 16 000 példányát visszahívták a generátorával mert az hajlamos volt felrobbanni és ezzel a blokkot is tönkretenni.
Kaszás úrnak is volt már váltócseréje ha jól tudom...
Ez szép volt Tesó!
én ezekről nem hallottam,kivéve a 2011 gondot,de ha visszahívást adnak ki rá,az már félig jó,az a cumi,amikor szopnak u.a a problémával a tulajok,a gyár meg le sem szarja
Akkor gondolom már bővült az üzlet is azóta.Ha arra járok majd benézek!
De akereskedők szerint a fekete blokkosaknál 2009 már korrigálták /én hónolási problémárol hallotam./
A már itt többször tárgyalt 2008-as blokkprobléma egyik eleme a szétfoszló hengerfal volt. Valamit elbasztak a felületkezelésnél.
Nem találkozni kell vele hanem olvasni a híreket. 2011 ZX-10R visszahívás szelepbelebegés miatt. A 2004-es ZX-10R-t visszahívták az első felni repedésével kapcsolatban, a 2008-ast a feszszabályzóval.
Ezért mondom, hogy nincs olyan gyártó amelyik ne követne el hibákat. A
Nem azért árulom hanem mert kawát akarok. viccet félretéve én se ismerek olyatakinek henger problémája lett volna1 olajfogyasztás azt már hallotam többtöl is/pl az enyém nem eszi / de van ismerősöm akinek egy olajcsere közt 2litert is meg eszik.
ne tetesd a hülyét.ezért árulod! ,
nem tudom te a Kawánál honnét szedted ezeket,vagy egyáltalán melyik évjáratra gondolsz,én a 3.kat szaggatom,de nem találkoztam vele
Agó milyen hengerfal probléma?
yamo,

Azért ne feldkezzünk el a Honda hengerfal problémájáról... Lehet több blokkot cseréltek a hondánál az elmúlt években, mint a többinél...