Szia!
Köszönöm, a segítséget, most van benne 71.000, akkor lehet érett a cserére, de miért így csinálták, hogy meg se lehet nézni, mert szét kell szedni teljesen?
A munkadíj sokkal több mint az alkatrész, és az idő is megy.
Szerelőt ilyenkor?
Lehet ez a szezon elúszott.
Pedig pont ezért vettem.
Agyvérzést kapok.
Szia, 70-80 e km körül cserélni kell a generátor láncot a manual szerint. A lánc 60 e ft körül van... az a baj ha így használod, a feszítő ki akad a lánc szakad, szétvágja a blokkot ...
tökmindegy ha nem gépzsírt teszel bele mindenképp csörögni fog mert a blokk egy csörgőkígyó 😆 elsőnek az ipari műremek vezláncfeszítője engedi el és csörömpöl de ha volt valaki olyan vastagbukszájú hogy rakott bele újat lánccal együtt (vagy átalakították mechanikus feszítősre) akkor az nem fog de a generátorlánc igen , ami szintén jó drága de legalább a cseréjéhez ki kell venni a blokkot a vázból aztán széthúzni ....
Oszinten? Lovesem sincs.
Nem tudjuk, mi volt benne es mikor kerult bele. Nem tudjuk, mennyire volt zajos olajcsere elott. Nem tudjuk, hogy az olaj viszkozitasa, minosege avagy adalekolasa-e a ludas.
A szigorodo kornyezetvedelmi eloirasok miatt a gyartok evrol evre csokkentik az olyan adalekokat a kenoanyagaikban, mint pl. a ZDDP (cink-dioktil-primer alkil-ditiofoszfát), aminek a hianya kifejezetten hajlamos oreg blokkokban felerositeni a szelephangot. Termeszetesen a gyartok nem teszik kozze az olajaik "receptjet".
Gyozodj meg rola, hogy az olajszurod nem valami kinai szar, mert az is okozhat hasonlo tuneteket. Nezd meg, milyen olajat ir elo a gyarto tropusi eghajlatra, annak megfeleloen valaszd ki a kovetkezot. 10W50 vagy valami ilyesmi - nem tudom, ez sokszor meg evjaratonkent is valtozik.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, valaki járt már úgy, vagy hallott róla, hogy az olaj miatt zajos lett a motorja?
Nekem nagyon elkezdett zörögni, néha mintha csattogna, elvittem szerelőhöz és azt mondta, hogy nincs semmi baja a vezérlésnek, és a feszítőnek sem.
De ő az olajra gondol, vagy a generátor láncra.
Valaki légyszi segítsen aki már volt ilyen helyzetbe.
Köszönöm előre is!
észre lehet venni a különbséget mert a 133 lovast kicsit nehezebben nyomja le egy 750 es gixxer a 98 lovast meg egész könnyen 😆 különben vázszám után is ki lehet deríteni , a dual fékest mindenki dícséri mert okos cucc, robeszekre is rakta a Honda, elejét fékezed hátul is fog meg fordítva csak baj ne legyen vele mert akkor lehet topogni mellette mint a szarógalamb
Sziasztok!
Ki tudja megmondani hogy mi a különbség a 98 és a 133 lóerős cbr között?
Honnan lehet tudni hogy melyik melyik?
Persze a forgalmin kívül.
És mi a különbség a duál és a nem duál között?
Sziasztok márkatársak!
Én is most lettem egy 1000f boldog tulajdonosa.
Annak is örülök, hogy egy ilyen fórumot találtam, ahol ennyi sok igazi segítőkész ember van.
Sok sok hozzászólást olvastam és nagyon benne vagytok ebben a kategóriában. Örülök hogy kitalálták a mozdonyvezetőőknek ezt a fórumot
Sziasztok márkatársak!
Én is egy 1000f-nek lettem a büszke tulajdonosa.
Izs 350 után.
Hát mit mondjak?
De annak is örülök, hogy egy fantasztikus csapatot találtam, ezen a fórumon.
Nagyon sokat olvastam már vissza, és úgy látom itt a helyem, ilyen segítőkész emberek között.
Nagyon jó, hogy rátok találtam.
Sziasztok!
Én is most leszek tulaj, és telefon tartót szeretnék tenni rá, de nem tudom milyet tudnék és hova feltenni.
Nem sok rögzítési lehetőséget látok.
Segítsetek ciberések ti vagytok az utolsó reményeim.
Sziasztok! Úgy néz ki, hogy 2007-es CBR 1000 F tulajdonos leszek. Sürgősen vennék rá túradobozokat és konzolt. Van valakinek eladó?
Vagy szerintetek, mennyit érdemes adni ezért a Hepco & Becker szetért?
Sziasztok.
Egy index relére lenne szükségem MITSUBA FR3303 típusú .
Ha valaki tudna adni vagy valami gyors vásárlási lehetőséget megadni,nagyon hálás lennék👍
Szevasztok.
Én pont vissza állítanám venni eredeti kormányt .,igen hosszútávon jó, de fárasztó ,én Franciában mentem így vele ,de rövid tavon az eredeti?van valakinek eladó?
Most tényleg mindenki motorozik?
Nagyon leült a fórum.
Köszönöm, a segítséget, most van benne 71.000, akkor lehet érett a cserére, de miért így csinálták, hogy meg se lehet nézni, mert szét kell szedni teljesen?
A munkadíj sokkal több mint az alkatrész, és az idő is megy.
Szerelőt ilyenkor?
Lehet ez a szezon elúszott.
Pedig pont ezért vettem.
Agyvérzést kapok.
És nem tudom érdemes e szétszedetni a motort.
De ezzel nem nyugtattatok meg. 😂
Nem tudjuk, mi volt benne es mikor kerult bele. Nem tudjuk, mennyire volt zajos olajcsere elott. Nem tudjuk, hogy az olaj viszkozitasa, minosege avagy adalekolasa-e a ludas.
A szigorodo kornyezetvedelmi eloirasok miatt a gyartok evrol evre csokkentik az olyan adalekokat a kenoanyagaikban, mint pl. a ZDDP (cink-dioktil-primer alkil-ditiofoszfát), aminek a hianya kifejezetten hajlamos oreg blokkokban felerositeni a szelephangot. Termeszetesen a gyartok nem teszik kozze az olajaik "receptjet".
Gyozodj meg rola, hogy az olajszurod nem valami kinai szar, mert az is okozhat hasonlo tuneteket. Nezd meg, milyen olajat ir elo a gyarto tropusi eghajlatra, annak megfeleloen valaszd ki a kovetkezot. 10W50 vagy valami ilyesmi - nem tudom, ez sokszor meg evjaratonkent is valtozik.
Az lenne a kérdésem, valaki járt már úgy, vagy hallott róla, hogy az olaj miatt zajos lett a motorja?
Nekem nagyon elkezdett zörögni, néha mintha csattogna, elvittem szerelőhöz és azt mondta, hogy nincs semmi baja a vezérlésnek, és a feszítőnek sem.
De ő az olajra gondol, vagy a generátor láncra.
Valaki légyszi segítsen aki már volt ilyen helyzetbe.
Köszönöm előre is!
Ki tudja megmondani hogy mi a különbség a 98 és a 133 lóerős cbr között?
Honnan lehet tudni hogy melyik melyik?
Persze a forgalmin kívül.
És mi a különbség a duál és a nem duál között?
Én is most lettem egy 1000f boldog tulajdonosa.
Annak is örülök, hogy egy ilyen fórumot találtam, ahol ennyi sok igazi segítőkész ember van.
Sok sok hozzászólást olvastam és nagyon benne vagytok ebben a kategóriában. Örülök hogy kitalálták a mozdonyvezetőőknek ezt a fórumot
Én is egy 1000f-nek lettem a büszke tulajdonosa.
Izs 350 után.
Hát mit mondjak?
De annak is örülök, hogy egy fantasztikus csapatot találtam, ezen a fórumon.
Nagyon sokat olvastam már vissza, és úgy látom itt a helyem, ilyen segítőkész emberek között.
Nagyon jó, hogy rátok találtam.
Én is most leszek tulaj, és telefon tartót szeretnék tenni rá, de nem tudom milyet tudnék és hova feltenni.
Nem sok rögzítési lehetőséget látok.
Segítsetek ciberések ti vagytok az utolsó reményeim.
Vagy szerintetek, mennyit érdemes adni ezért a Hepco & Becker szetért?
Egy index relére lenne szükségem MITSUBA FR3303 típusú .
Ha valaki tudna adni vagy valami gyors vásárlási lehetőséget megadni,nagyon hálás lennék👍
Én pont vissza állítanám venni eredeti kormányt .,igen hosszútávon jó, de fárasztó ,én Franciában mentem így vele ,de rövid tavon az eredeti?van valakinek eladó?