Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nincs lejátszva a menet. Persze a nagy darázs szerelem volt első ülésre! Vitán felül a legeslegjobb, amit valaha kipróbáltam.
Azért van ott még pár dolog a tarsolyban, ezeket le kell tisztáznom magammal.
pl. az Inazuma
Az egyetlen nagymotor, amit igazán tudtam szeretni egy ritkabordás ősi GSX 750 volt. Odavoltam a hangjáért, kényelmes volt és takarékos. Pont pár napja olvastam a tesztedet róla, te is igen dicsérted. Vagy a
CBF 600 N
OK, gyenge meg drága, de formára tetszik. És könnyű is. Jóval könyebb, mint a nagy darázs. Igaz, nem injektoros
vagy a kis hornetek:
Nem tudom méretre is kisebbek-e a nagynál, de súlyra biztos. És az nem utolsó szempont. Ha az utasnak nem gáz, elég lenne talán az is.
És rengeteg van és relatíve olcsó.

Most eljutottam oda, hogy nem szeretnék messze motorral menni.
Szeretek én egész nap sztrádázni? Vagy elázni? Szenvedni a pakolással? Koptatni a drága gumit, láncot?
Inkább betolom az autóba és ott helyben élvezem ki a lehetőségeket. (ezért nem mondjuk Astrát, hanem Scudót vettem...)
Olcsóbb, korlátlan cuccoot, szerszámot stb. vihetek és nem utolsó sorban lesz ágy aludni...
... meg csupaszon :)
Lehet hogy jobban kezelhető lenne, de...
7 év alatt 1db hoszabb úton voltam vele. Összességében nem mentem 1-2 ezer kilométernél többet.
Ha 4-5 éve nem veszem meg a 125-öst, akkor lehet, hogy teljesen másként alakul minden.
Eleinte mindig ráfogtam arra, hogy nehezen indul, folyatja a benzint meg ami apróság éppen volt.
DE!
Most ott tartok, hogy konkrétan hibátlan, a 125-ösnek lejárt a műszakija, mégsem szívesen ülök rá.
Be kell ismernem: nekem nagy.
Kínszenvedés ha középtámaszra kell húzni, ha ki kell ügyeskedni a garázsból - ez már el is viszi a kedvem a motorozástól.
A 136 ló meg amilyen jól hangzik, nálam olyan fölösleges.
OK olyan dzsinnes AZ ERŐ, A VEGTELEN ERŐ! - de minek, ha úgyis 90-el poroszkálok 3200-as fordulaton?
A helyzet az, hogy még a CBR 250 R is kísért, a CB300-ról vagy a CBR 500R-ről nem is beszélve.
Mielőtt eladod, ki kellene próbálnod milyen csőkormánnyal. Kár hogy messze vagy...
"lelövöm a poént: valszeg darázs lesz"
Elsőre is arra tippeltem volna, persze a nagyobbikra. Nem lesz egyszerű menet, én végigjártam, de talán neked is lesz olyan szerencséd mint nekem volt. Ha sikerül találni egy épkézláb darabot azzal már vígan kihúzod azt az időt amit még motorozásra szánsz. Nekem amióta megvan fel se merült hogy bármire leváltsam, sőt az elektromos korszak beköszönte sem igazán foglalkoztat, legalábbis a motorozás terén nem. Sok sikert a cseréhez!
Sziasztok!

7 év mozdonyozás után végre eljutottam odáig, hogy eldöntsem: ideje elengedni a kezét. Nem volt egyszerű, mert egyrészt most van igazán egyben, másrészt nem triviális kitalálni mi legyen utána (lelövöm a poént: valszeg darázs lesz).
Úgy gondoltam, hogy az eladásnak fordítva állok neki: mindent ami jó és értékes és összeszedtem az évek alatt, attól megpróbálok külön megválni.
Elég sok cuccom van, ha kell valakinek vegye, vigye!

Szóval a legérdekesebbek:

- Honda gyári csomagtartórendszer
- Remus titán rendszer, évjáratazonos veterán, gyönyörű mérnöki munka. Filigránabb, modernebb tőle a motor
- Polírozott beömlős hengerfej (nincs beépítve, az előző blokkban volt)
- Tike-féle módosított vezérműlánc-feszítő! (ha valakinek csörögés-gondja lenne)

stb. stb. hengersor, fék, kerék, rengeteg apróbb-nagyobb alkatrész Troster hagyatékából.

(Persze a motor is eladó, kisebb LE-s naked csere érdekel )
Nekem RETTENETESEN csörgött a vezérlés az előző blokkban, de ránézésre nem látszott rajta semmi.
Sziasztok!

Valaki letudja irni nekem az sc24 nek a fojtott verziojanak a fuvoka nagysagat es a nem fojtottet? Vagy az is jo hogy hol talalom meg pontosan ezeket.
Üdv bocs hogy csak most válaszolok. Szelephézagot a szerelő állított akarbi és a blok közöti gumik újak. Amióta karbi és inyektor tisztító adalékanyagot használlok job let.
Üdv mindenkinek. Lasacskán javul a motormég mindig kell az alapjáraton állítgatni de már nem ojan vészes. Amióta inyektor és karburátor tisztító adallékot használlok jelentősen javult
Sziasztok Szeretnék kérdezni. Szép csörgős a motorhang, hogy tudom megállapítani, hogy vezérlés, vagy generátorlánc? Ha a vezérlést nézem ,szemmel látható valami? Ugyanis levettem a szelepfedelet, de a lánc egészségesen feszesnek tűnik, vagy ez csak délibáb,és attól még csöröghet?
Ha a későbbi SC31 fényszóró azonos méretű, nem hiszen, hogy van olyan aki tutira megmondja, hogy nem gyári...
Pont most, amikor mindem szarért büntetnek? Szerintem, csak, ha szeretsz szopni.
Sziasztok!

Az SC24 dual egy izzós fényszóróját át lehet építeni duplára?
Ha igen, érdekelne egy dupla fényszóró ha van valakinek
Hmm. Nem tudom elképzelni az hogyan lehet

Elképzelésem szerint ugyanazon rugó előfeszítése csak úgy lehet nagyobb, ha alaphelyzetben jobban összenyomjuk.
Ezek pedig biztosan nem lesznek rövidebbek tekergetésre...
Ha nem változtat semmit fizikailag a rugón, hogyan változhatna bármi is? Nemértem.
Nekem preload.
... ámbár itt ellentmondásos infókat látok...
https://cbrforum.com/forum/cbr...

Most preload vagy damping force? Mert csak 1 tekerő van, és az sztem damping force...
Szia!
Ezen nincs előfeszítés. Valami tekerenty van, de az csak csillapítás lehet, mert attól nem változik a rugó előfeszítése.
No XX biztos nem, ha lecserélem valahol a CBR250R - CB300R - CBR500R - Hornet - nagy Hornet, Suzukiból: GSX250R - SV650, vagy Triumph Sprint ST - Street Triple ezek vannak a fejemben.
max. 600 as Fazer (az első gen.) - bár a hangvillások nem szoktak bejönni...
De pénteken is nyomtam egy Dobogókő - Tarján vonalat és egyre kezesebb a gép... ... vagy persze én szokom a súlyát...
Már odáig jutottam, hogy egy motorost meg is előztem kanyarban. ... na jó, csak egy csopperest ...
Szia! Az előfeszítés maxon van? Nekem annyira nem ül le a hátulja pedig szokott kapni súlyt rendesen.
Igaz SC24 dual.
Én nem adnám el. Szoktam menni a feleségem kis VFR750 -jével (RC36) és kicsit az az érzésem mintha Simsonra ülnék...
Pedig majdnem egyforma erősek papíron. Nincs nyomaték, nincs szélvédelem. Viszont tologatni könnyebb. :)
Ha cserélnék csak az utódra az 1100XX-re tenném. Abban az tetszik, hogy nagyon sima járású a blokk, viszont már nem olyan kényelmes mint a mozdony.
Szuper, köszönöm!
Szia!
A csomagban kapsz egy hátsó gátlót is, boldoguljatok vele, én csak pakolom.
Nekem már nem... mert az elejét hozzá ültettem.
Lehet, hogy egy fél centis gyűrű elég lenne előfeszítésnek.
Még nem végleges hogy marad, de nem sürgetem az eladását. Feltettem 465-re, ha kb. annyit ad valaki érte, hát vigye. Persze még senki nem hívott...
Most úgy érzem műszakilag egészen rendben lett, csak igazából nagy és nehéz nekem, ráadásul kicsit fölöslegesen erős. De mindig ott a dilemma, hogy ha vennék helyette egy kisebbet, az nem lesz-e kicsi és gyenge?
Nem tudom mit vennék ami tényleg mindenben jobb.
Üdv!

Akkor ezek szerint marad a mozdony? A hátsó gátló nekem sem az igazi, van is egy kutyacsontom, az alapján meg lehetne csináltatni az emelt verziót....
Sztem az erősebb rugó azért nem jó, mert alapból alacsony a hátulja, nem csak ha terheled....
Sziasztok!
A hosszú hétvégén nagy esemény történt: 7 év után végre mentem a motorral! ...és állítom, hogy kezd összeállni
Mivel nem volt nálunk gyerek, mentünk egy rendes Győr-Tarján-Esztergom-Salgótarján-Ózd - másnap még Szilvás és vissza kanyart. Na kanyar az volt bőven, tényleg, és mivel Basi kicsit megültette az elejét, így már fel is ismeri őket. Szerintem még kell neki 1-2 centi.
Végre nem ömlik belőle a benzin, szép az alajárata, jól indul, jól húz. Túl jól is: kicsit fölöslegesnek érzem, hogy 3500 fölé tulajdonképpen soha nem kellett forgatni... (3000 alatt viszont dadog kitartott gázon, ami akár normális is lehet)
A fék még mindig gáz, de állítólag csak egy garnitúra új betét kellene neki.
Ami zavar, hogy két személlyel nagyon megül a háta. Pedig a feleségem szerintem annyira nem nagydarab.
Éjjel a fényszórót is nagyon elállította, de egyébként is szeretném, ha keményebb lenne. Másnak nincs ezzel gondja?
Ha nincs, akkor lehet, hogy elég lenne a másik rugóstaggal megpróbálni. Ha igen, akkor tényleg gyártatnék hozzá másik qtyacsontot, vagy túrni hozzá valami erősebb rúgót, esetleg esztergáltatni egy közbetétet...
A VTR-re mondtátok, hogy hoszabb, de vajon erősebb is?
Szia! Engem érdekelne!
Sziasztok!
Eladó villapár tengellyel teljesen jó krómokkal, olajjal felöntve, szivárgás mentes. Ezen kívűl első kerék gumival, két fékmunka henger betéttel.
Helyhiány miatt 15000.-, nem lenne szívem a méhbe dobni.