Szia DonKornelOhne.
Ha nem sikerül megoldani a műszakira kölcsönadom az enyémet. Az Ausztriában is megfelelt. Vagy Pesten tudok segíteni műszakiban és maradhat a dob.
Semmi gond, nekem nem kell belőle 3.
Az árat majd kitaláljuk, ha megnézzük mennyiért mennek és elfelezzük, majd ha még úgy is sok, akkor alkudhatsz belőle az jó?
Szombat reggel? ... mármint nyilván ide kell érned, tehát _annyira_ nem reggel, de délután már elígérkeztem. Nem tudom meddig vagyok ott, ameddig dolgoznak a bádogosok a házon.
Sajna, csak dobot tudott adn iígy aktuális lenne a dolog,ha mondasz rá egy árat, akkor én lehet elmennék érte, ha a hétvége esetleg megfelel. (A tel számot közben felfedeztem, köszi )
Valamikor megyek a kisfiamért a Nagyihoz - az szinte biztos, hogy munkaidőn kívül lesz.
Beteszem a leömlőt - oda-vagy visszafelé de el tudom vinni.
A többit emailben/telefonon...
HA Tikének nincs esetleg leömlője, akkor megkombinálhatjuk úgy is, hogy elviszem hozzá az enyémet és onnan egybe el tudod hozni a rendszert. Elvileg jövő héten járok abban az irányban kocsival.
Ha van, akkor persze nincs miről beszélni.
Üdv! A távolság nem vészes részemről, lehet, hogy érdekelni fog a leömlő, attól függően, hogy tike1000f tud-e adni, ha aktuális, akkor kereslek.Egyébként tényleg szépen szól a dob, de én a gyári állapotot szeretném visszaállítani, azért is szeretnék dupla csövet.
Leömlőm van fölösleges, olcsón odaadnám, de nem vagy közel...
Ha nem legális a dob, miért nem cseréled CSAK azt bontott gyári Hondára? Mindegy milyen típus.
Nem tudom, én egyáltalán nem vagyok híve a kétcsövűnek... Még akkor sem, ha 4:1:2, mint ez.
Az a Remus 4:1 rendszer amit nemrég vettem sokkal igényesebbnek tűnik, mint a gyári (egyébként egyidős a motorral). A gyakorlatban majd meglátjuk.
Üdv Mindenkinek!
Most vettem ismét egy "vadállatot". Nagyon tetszik, jól megy, de némi gondom azért van vele, ebben szeretnék segítséget kérni. Az előző tulaj rakott rá egy sprt dobot, a hangsúly az egy-en van. Természetesen a gyári már nincs meg. Ha valaki tud gyári dobot, leömlővel, kérem jelezze, mert két hónap múlva műszaki, és szerintem a jelenlegivel nem fog átmenni.Bár a hangja szép, de én szeretném helyreállítani.Ezenkívül, kaptam a motorhoz, egy komplett túra kormány szettet, ha valakit érdekel, eladó. Teljesen új, én próbáltam felrakni, de vagy nem erre a motorra való, vagy én vagyok béna, mert az olajtartályok beleérnek a plexibe.Az új ára 80 000 volt, nyilván töredékéért megválnék tőle (vagy kipufogóra cserélném , Jah igen és a színe: csodálatos arany
Az a bajom hogy a hengerfejet leszedtuk sikoltuk nyomasprobaztuk uj tomitessel osszeraktuk, a vizpumpat kicsereltuk es még mindìg habos... már 2 olajcseren tul vagyok es kezdek elszomorodni...
Ha a 180 as felmegy , akkor Metzeler racetec k3 ! A legjobb ami létezik , és street legal ! De csak akkor ha az ára és a tartóssága másodrendű ! Viszont az a kevés kilóméter kárpótol mindenért !
Ha nem sikerül megoldani a műszakira kölcsönadom az enyémet. Az Ausztriában is megfelelt. Vagy Pesten tudok segíteni műszakiban és maradhat a dob.
Az árat majd kitaláljuk, ha megnézzük mennyiért mennek és elfelezzük, majd ha még úgy is sok, akkor alkudhatsz belőle az jó?
Szombat reggel? ... mármint nyilván ide kell érned, tehát _annyira_ nem reggel, de délután már elígérkeztem. Nem tudom meddig vagyok ott, ameddig dolgoznak a bádogosok a házon.
Beteszem a leömlőt - oda-vagy visszafelé de el tudom vinni.
A többit emailben/telefonon...
Ha erre jársz munkaidőn kívül, összefuthatnánk!
Ha van, akkor persze nincs miről beszélni.
nekem van egy pár gyári dob, és el is cserélném a kormány szettre. Adatlapomon van telszam, hívj ha gondolod!
Ha nem legális a dob, miért nem cseréled CSAK azt bontott gyári Hondára? Mindegy milyen típus.
Nem tudom, én egyáltalán nem vagyok híve a kétcsövűnek... Még akkor sem, ha 4:1:2, mint ez.
Az a Remus 4:1 rendszer amit nemrég vettem sokkal igényesebbnek tűnik, mint a gyári (egyébként egyidős a motorral). A gyakorlatban majd meglátjuk.
Most vettem ismét egy "vadállatot". Nagyon tetszik, jól megy, de némi gondom azért van vele, ebben szeretnék segítséget kérni. Az előző tulaj rakott rá egy sprt dobot, a hangsúly az egy-en van. Természetesen a gyári már nincs meg. Ha valaki tud gyári dobot, leömlővel, kérem jelezze, mert két hónap múlva műszaki, és szerintem a jelenlegivel nem fog átmenni.Bár a hangja szép, de én szeretném helyreállítani.Ezenkívül, kaptam a motorhoz, egy komplett túra kormány szettet, ha valakit érdekel, eladó. Teljesen új, én próbáltam felrakni, de vagy nem erre a motorra való, vagy én vagyok béna, mert az olajtartályok beleérnek a plexibe.Az új ára 80 000 volt, nyilván töredékéért megválnék tőle (vagy kipufogóra cserélném , Jah igen és a színe: csodálatos arany