Azért - tegyük hozzá - ezt nem 30 éven keresztül csinálod!
Lehetnek persze lazább évek, de ha vesz valaki egy sporttúra motort és nem tesz bele legalább 50-ezre 6-7 év alatt, akkkor ... el fogja adni! Mert minek foglalná a helyet?
Annak a valószínűsége, hogy valakinek benne áll a pénze egy ilyen komoly gépben, miközben szinte sosem megy vele, mindezt 3 azaz három évtizeden keresztül??
Persze, én is alig mentem még az enyémmel, de most már túl vagyok a babázáson és FOGOK!
Ha meg nem, akkor eladom. Már ki is tűztem a határidőt: ha jövőre sem teszek bele legalább 10 ezret, akkor megy a háztól. Mert fölösleges...
OK, nem mondom, hogy lehetetlen, de az évi 800km!!!
Ha 120 az a 20e akkor is csak évi 4000 - ami még mindig marha kevés....
... de mindenki azt hisz, amit akar....
??
És azt hogy?
Ez valami barn find, megvette a bácsi 30 éve, de két év után szívinfarktust kapott, azóta a garázsban áll?
Ha nem, akkor Jó lesz az 230-nak is...
30-ezer kilométerrel ezelőtt kezdett csörögni?
Szerintem ne aggódj miatta, de igen, van rá megoldás. A technológiának Tike a tudója, de nekem is van egy tuningolt példány a birtokomban amit még nem építettem be, mert még alig csörög a gyári. Az előző blokkom valami félelmetesen zakatolt - az éppen főleg melegen. Ebből azonban soha nem lett baj.
Ha eszembe jut, fotózok este, ha nem, dobj egy pü-t.
100% hogy a láncfeszìtőd lesz! Újat ne vegyél mert 10000 km múlva megint elkezdi... meg kell kicsit hogyishìvjákolni és suhanhatsz tova:) ha 50000 km elmult javaslom a vezérműlánc cseréjét is...
Akkor sajnálom, de gyanús, hogy mégsem a "szokásos" probléma.
De majd a többiek megmondják.
Mégiscsak lehet ott valami gond a feszítővel - a megszokotton túl is.
Jol hallod igen h hirtelen elhalkul aztan hangosodik... lehet elotte is csorgott egy kicsit,de azt alapjaraton vagy allohelyzetben "huzogatva" nem halottam... De menet kozben mondjuk alapjaratrol gyorsitva halottam valami csorgest elotte. Ennek tudataban lehet h a vezermulancot hallottam?!?!??? :O
Nincs semmi jellegzetes típushibája. Ha általában jó állapotú megveheted.
A teljes motorgenerál egyrészt értelmetlen, másrészt nem fogja megbízhatóbbá tenni a gépet.
Motorgenerál alatt olyasmit értünk, mint hengerfúrás, vagy főtengely-köszörülés. Ez nem egy kétütemű versenymotor, ezeknek itt nincs létjogosultsága.
Sőt! Általános érvényű szabály, hogy bontatlan blokkot nem szabad ok nélkül háborgatni, mert csak roszabb lesz mint a gyári. Itt nem számít százezer km...
Inkább részletes átvizsgálásra gondolhattál, annak van értelme.
Én ha messze és sokat mennék,
1. Ami a legfontosabb: az elektromos rendszert nézném és takarítanám át alaposan!!! Az eléggé kritikus hibákat tud okozni. Itt - ellentétben más Hondákkal - a szabályzó sem szokta megadni magát, DE azért szerelnék fel voltmérőt is!!! FONTOS! Pár száz forint, és előre jelezhet nagy bajokat!
2. gázbowdent érdemes lehet még ellenőrizni,
3. karburátorokat takarítani, beállítani
4. a folyadékokat természetesen lecserélni (hűtő, fékek, kuplung)
Az út szélén maradást / nem marardást egy jó állapotú motornál a legritkább esetben okozza valami nagy dolog, inkább egy bosszantó apróság. Biztos megoldás nincs, de sokszor ezek az öreg vasak még megbízhatóbbak is sok szempontból, mint a modern társaik.
Igen, ez csörgés. Nekem is ilyet csinált a régi blokk, amíg meg nem kapta az átalakított feszítőt.
Önnmagában nem is lenne gond, ami gyanús, hogy hirtelen kezdett el csörögni, nem fokozatosan lett egyre hangosabb. Legalábbis ezt feltételezem abból, hogy mindezt egy külföldi túrán vetted észre.
Azt jól hallom, hogy hirtelen elhalkul, majd újra hangos lesz? Vagy az csak a kamera mozgása miatt van?
Sziasztok 1000f sc24 nek milyen az alkatrész ellátottsága? és egy teljes motor generálnál mennyiben áll meg a matek része?
napi 600-1000km eket szeretnék megtenni ezért mindenképp teljes motorgenerált szeretnék majd végezni rajta vásárlás után
ehhez kérnék még ajánlásokat hogy hova vagy kihez érdemes menni ha megbizható munkát szeretnék és nem a felesleges lehúzást!:D
előlre is köszönöm a segitséget!
esetleg mik a gyerekbetegségei és hogy vásárláskor mire érdemes külön figyelmet forditani ennél a tipusnál,még nem szerelem de tetszik a tipus..90évjáratról van szo
Azért - tegyük hozzá - ezt nem 30 éven keresztül csinálod!
Lehetnek persze lazább évek, de ha vesz valaki egy sporttúra motort és nem tesz bele legalább 50-ezre 6-7 év alatt, akkkor ... el fogja adni! Mert minek foglalná a helyet?
Annak a valószínűsége, hogy valakinek benne áll a pénze egy ilyen komoly gépben, miközben szinte sosem megy vele, mindezt 3 azaz három évtizeden keresztül??
Persze, én is alig mentem még az enyémmel, de most már túl vagyok a babázáson és FOGOK!
Ha meg nem, akkor eladom. Már ki is tűztem a határidőt: ha jövőre sem teszek bele legalább 10 ezret, akkor megy a háztól. Mert fölösleges...
De azt sem hiszem, hogy a bácsi tekergette az órát, és tényleg nagyon jó állapotú a motor.
Vásárlás után átnézettem
Ha 120 az a 20e akkor is csak évi 4000 - ami még mindig marha kevés....
... de mindenki azt hisz, amit akar....
Én a tavasszal vettem 89-es évj, 20600 km-el.... Első gazdás, osztrák "bácsitól" (most 69 éves )☺ szép gyári állapotban. ...
És azt hogy?
Ez valami barn find, megvette a bácsi 30 éve, de két év után szívinfarktust kapott, azóta a garázsban áll?
Ha nem, akkor Jó lesz az 230-nak is...
nem 30 e km van a motorba.
A láncfeszítő hekkelés engem is érdekelne, mert szegény egyre jobban csörög, mostmár melegen is van egy kis hangja :(
Olvass vissza, sztem van fenn kep az átalakításról.
30-ezer kilométerrel ezelőtt kezdett csörögni?
Szerintem ne aggódj miatta, de igen, van rá megoldás. A technológiának Tike a tudója, de nekem is van egy tuningolt példány a birtokomban amit még nem építettem be, mert még alig csörög a gyári. Az előző blokkom valami félelmetesen zakatolt - az éppen főleg melegen. Ebből azonban soha nem lett baj.
Ha eszembe jut, fotózok este, ha nem, dobj egy pü-t.
Láncfeszitőt szeretném meg hekkelni , mit kell vele csinálni?, 30000km , hidegen csörög, melegen semmi hang.
előre is köszönöm.
üdv.
A belpiacos motorok szoktak helyzetjelző nélküliek lenni.
De majd a többiek megmondják.
Mégiscsak lehet ott valami gond a feszítővel - a megszokotton túl is.
A teljes motorgenerál egyrészt értelmetlen, másrészt nem fogja megbízhatóbbá tenni a gépet.
Motorgenerál alatt olyasmit értünk, mint hengerfúrás, vagy főtengely-köszörülés. Ez nem egy kétütemű versenymotor, ezeknek itt nincs létjogosultsága.
Sőt! Általános érvényű szabály, hogy bontatlan blokkot nem szabad ok nélkül háborgatni, mert csak roszabb lesz mint a gyári. Itt nem számít százezer km...
Inkább részletes átvizsgálásra gondolhattál, annak van értelme.
Én ha messze és sokat mennék,
1. Ami a legfontosabb: az elektromos rendszert nézném és takarítanám át alaposan!!! Az eléggé kritikus hibákat tud okozni. Itt - ellentétben más Hondákkal - a szabályzó sem szokta megadni magát, DE azért szerelnék fel voltmérőt is!!! FONTOS! Pár száz forint, és előre jelezhet nagy bajokat!
2. gázbowdent érdemes lehet még ellenőrizni,
3. karburátorokat takarítani, beállítani
4. a folyadékokat természetesen lecserélni (hűtő, fékek, kuplung)
Az út szélén maradást / nem marardást egy jó állapotú motornál a legritkább esetben okozza valami nagy dolog, inkább egy bosszantó apróság. Biztos megoldás nincs, de sokszor ezek az öreg vasak még megbízhatóbbak is sok szempontból, mint a modern társaik.
Önnmagában nem is lenne gond, ami gyanús, hogy hirtelen kezdett el csörögni, nem fokozatosan lett egyre hangosabb. Legalábbis ezt feltételezem abból, hogy mindezt egy külföldi túrán vetted észre.
Azt jól hallom, hogy hirtelen elhalkul, majd újra hangos lesz? Vagy az csak a kamera mozgása miatt van?
napi 600-1000km eket szeretnék megtenni ezért mindenképp teljes motorgenerált szeretnék majd végezni rajta vásárlás után
ehhez kérnék még ajánlásokat hogy hova vagy kihez érdemes menni ha megbizható munkát szeretnék és nem a felesleges lehúzást!:D
előlre is köszönöm a segitséget!
esetleg mik a gyerekbetegségei és hogy vásárláskor mire érdemes külön figyelmet forditani ennél a tipusnál,még nem szerelem de tetszik a tipus..90évjáratról van szo