Üdv nektek!
Motor vásárlás előtt állok és próbálok minél többet kideríteni illetve érdeklődni erről a fajta motorról.
Az érdekelne igazán hogy mostanság is megállja-e a helyét (2019) illetve öregsége hátrány ? Gondolok itt alkatrész utánpótlás és szerelés/szerelhetőség.
Nagyon sok helyen olvastam/hallottam hogy a láncfeszítő az Achilles sarka ettől mennyire kell tartani ? 70+e km soknak számít ennél a motornál (használt) ?
Terveim a motorral kisebb nagyobb túrák, napi használat, hétvégi motorozgatás.
Kérlek ne kövezzetek meg és válaszaitokat előre is nagyon köszönöm ! :)
Ahhoz is szerencse kell mint ahogy a jó vételhez! Amikor meghirdettem az Inazumát 500 és 750 környékén voltak az árak, mivel eladni akartam, nem csak árulni, ezért hiába volt jó állapotban -új gumikkal, friss vizsgával- olyan árat találtam ki amivel nem a legdrágábbak között volt. 690- re hirdettem, 660-ért vitték el. Jó helyte került, tudom hogy vigyáznak rá, így a lelki oldalát is könnyebb volt elviselni, mert nekem valahogy a tárgyak is a részemé tudnak válni.
Most az első gonom az eladás, az utódról csak azért beszélek, hogy legyen motivációm :)
A köztes időben a 125-ös látja majd el az igásló feladatát. (ha azt nézzük, mennyit ment az 1000F az elmúlt hét évben, akkor nem lesz sok plusz dolga ... ez kb. 2-300km/év, a többit úgyis ő teljesítette )
Inkább 800 az alja a nagy Hornetnek, de annyiért nem kell csodát várni, ez így volt másfél évvel ezelőtt is. Az árak alján kezdtem én is a nézelődést, de amikor milla felett is lukra futottam rá kellett jönnöm, hogy nagyon nagy szerencse kell hozzá. Végül bőven átléptem az erre szánt keretet, de legalább olyan lett amivel évekig nem lesz gond. Persze kompromisszumokkal hamarabb lett volna motorom, de ugyanúgy ráment volna a pénzem. Alig volt olyan amelyiknek mindkét kulcsa megvan, az se aprópénz, a gyári dobok lényegesek voltak és hogy ne legyen faragva... ilyen szinte nincs is már a kínálatban.
Ezért mondtam, hogy drága.
650 körül volt már korai modell - ami pont a nagy Hornet árának is az alja. De az Inazumáé is.
A Street triple egyébként is túl éles fegyver nekem. Akár az aktuális GSX-R 250 is elég lenne ... ugyanennyiért... újonnan.
Huhh,a 2006 ig gyartott elsoszeria hattt,ismeros,Ma is az cbr f3 assal vagyok.Hatt nem akarom sertegetni de ha a 2005-6 os szeria majd 1 millas arait nezem attol az a 2-3 kiloval dragabb 675 merfoldekkel jobb.
Ha meg az evjarat alljat nezed az majdnem 2 eves egy MZ kaliberu vazzal.
Nagyon nezd meg kormannyak kozeleben.
2008 utáni cbfn nem nagyon opció - azért a pénzért egészen mást vennék: valami új-közelit pl. pár éves cbr/f 500-at.
... ha rászánnám magam, mert azért 3 gyerek van otthon, nem annyira dobálózok milliós összegekkel - ha nem muszáj...
Igen, adok a szavadra, mert már megfigyeltem, hogy hasonló az ízlésünk.
Az Inazuma mellett a szépsége és a hangja az igazi adu. Semmi nem szól úgy, mint egy léghűtéses sor4-es Suzuki!
Nekem ennnél az átépítésnél kattant be igazán - és nem kellene az egész, az alacsony kormány már hozná a hangulatot:
Annyira azért nem... Street kb. 1.2-től indul, sima hornet 4-500, nagy hornet és cbfn 6-700... ezt leszámítva nagyon élvezetes lehet. Figyelem is a Triumphokat, de árban csak a Sprint ST megfizethető - ami jó is lenne, ha lenne belőle egy nakeddé épített
Hasonló okok miatt nálam is felmerült a CBF600n mint lehetőség, nagyon szép motor és nekem az ereje is elég lett volna, még ha kompromisszumos is utassal és 3 dobozzal. Az biztos, ha a 600-as kategóriából választok az nem a Hornet lett volna, hanem a kereklámpás CBF, bár a teljesítmény adatok a Hornet felé kecsegtetnek de inkább a CBF a túrásabb. A 900-as Hornet száraz súlya 194kg körül van, a 600 nagyjából 15kg-al van alatta, az nem annyira nagy különbség, viszont említetted a 750-es Inazumát is, ami jó döntés lehet meg ha régebbi konstrukció is, mert ettől függetlenül nagyon strapabíró motor. Nyilván az acélbölcsős megoldás nem éppen könnyű kategória, ahhoz képest a Hornet 900 jóval kezelhetőbb, pedig ott is csak nagyjából 15kg a különbség. Nem egyszerű jól dönteni
Én CBF 600N-el már 70 ezer kilómétert mentem,/ennek vagy 80%-át utassal/de még vagy 100 ezret biztos fogok menni vele!Van CBR125-öm is de azzal napi 2 kilómétert megyek.
Motor vásárlás előtt állok és próbálok minél többet kideríteni illetve érdeklődni erről a fajta motorról.
Az érdekelne igazán hogy mostanság is megállja-e a helyét (2019) illetve öregsége hátrány ? Gondolok itt alkatrész utánpótlás és szerelés/szerelhetőség.
Nagyon sok helyen olvastam/hallottam hogy a láncfeszítő az Achilles sarka ettől mennyire kell tartani ? 70+e km soknak számít ennél a motornál (használt) ?
Terveim a motorral kisebb nagyobb túrák, napi használat, hétvégi motorozgatás.
Kérlek ne kövezzetek meg és válaszaitokat előre is nagyon köszönöm ! :)