Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Azóta indul nehezen, amióta hidegebb van? Vagy nyáron is?
Kérdésem nehézen indul be a mocy...új aksi.uj gyertyák.
Szia!Mennyi lenne a doboz ára konzollal?
Szia!Mennyi lenne a dobozok ára konzollal?
Írok privátban.
Persze, adatlapomon ott a telszam! Üdv!
Szia. Bocs a zavarásért! Engem is érdekelne a láncfeszítő átalakítása. Tudnál segíteni?
Sziasztok!
Valakinek nincs véletlenül rajza,vagy fényképe az O gyűrűs vezérműlánc feszítő átalakításról?Nagyon megköszönném ha valaki tudna ebben segíteni.
Üdv!

Keress meg privátban.
Sziasztok!
Vásároltam egy CBR 1000 F -et,aminek sajnos csörög a vezérmű lánca.Kaptam hozzá alkatrészeket is,van köztúk láncfeszítő is.Az lenne a kérdésem,hogy lehet úgy átalakítani,hogy hosszú távon működjön a láncfeszítő?
Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban, hogy hol találok infót mi a különbség az SC21, és SC24 között? Valamint melyik évben hány lóerővel jöttek ki, mert sehol semmi infót nem találok ezzel kapcsolatban, és azt látom hogy van 98, 132, és 136 lóerős motor is 1987-től.
Szia Józsi! Írtam mailt! ( ma is láttam az exmozdonyod Kmét előtt :)
Szia!
Nincs mit igazán, örülök, hogy összeáll a gép!
Szia CBJózsi!
El is felejtettem megköszönni neked a feszítőt. Köszönöm szépen, sikerült tike-kal leboltolni. Jövő hétre szerelik be a motoromba, lesz karibi beállítás és szinkron is, szelephézag állítással egyetemben. Majd töltök fel képeket a motorról, meg videót a hangjáról.
Sziasztok!
SC 24-re van eladó 3 doboz, Krauser konzollal ha valakit érdekel !
Sziasztok!
SC 24 re valo 3 dobozos Krauser konzol, 3 dobozzal eladó.
Illetve vennék 1 hátsó indexet a konzol leszerelése miatt.
Szia!
Milyen színű?
Az új tulaj szeretne pár piros idomot...
Sziasztok!

CBR 1000F sc24 (nem duálos) bontódik. Szép, törés mentes motor.
Duálos és sc 21 alkatrészek is akadnak.
70/6321-829
Nagyon megköszönném, ha elő tudnád varázsolni. Mindenképpen érdekel, megvenném.
Vagy 160000-ig km-ben
Mint nekem (mérföld Ben mér mert angol )
Nekem van? Valahol?
Elvileg van és ha van akkor eladó is. Tike tud többet az ügyről asszem.
Szevasztok, nekem is van egy CBR 1000 F dual-om és a vezérműlánc csörgés engem is elért. Egy szerelő "megcsinálta" nekem úgy, hogy kitámasztotta mechanikusan, de sajnos 4000 km után eltört a feszítő. Végigolvasva a fórumot láttam, hogy többeteknek is van elfekvőben olyan vezérműlánc feszítője, amelyik meg van csinálva rendesen. Érdekelne egy, mert nem akarom megvenni aranyárban a gyári feszítőt, ami csak rövid ideig jó úgyis. Minden megoldás érdekel, hogy még tudjak motorozni a szezonban. Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok márkatársak.

Sajnos volt egy balesetem, aminek során megsérült a jobb kipufogódobom. Mivel szeretném megint gyári formába hozni, szükségem lenne egy eredeti kékesszürke színű dobra..
Ha valakinek lenne, vagy tud eladót kérem segítsen. A bajai bontóban van egy ami színre is megfelelne, de sajnos nem gyári a dobja..

A segítséget előre is köszönöm..
A kora nem gáz, szép állapotút kell venni. Ez minden motorra igaz.
A feszítő az összes CBR -nél megszólal.
A 70 ezer nem sok, de csak 100 ezer-ig mér az óra... :)
Az enyém még eladó!
(bár este elvileg jön már valaki megnézni)

Nem csörög, viszont erős és takarékos.
A 135 ló jelentős nyomatékkal nagyon bőséges, alkatrész gondom soha nem volt.
Sőt! Mivel hosszú ideig gyártották és a láncfeszítőn kívül nincs igazán típushibája, mindent meg lehet kapni hozzá a bontóban is - ha valami törne, szakadna.
A kilométerektől nem félnék, ha rendbe volt tartva akkor nem 70 ezer, de még 170 se nagyon számít neki.

Nálam egyértelműen a méret a válóok. Rájöttem, hogy mivel kocsival járok motorozni, arra meg nagy és nehéz.
Sokáig győzködtem magam, hogy:
- hiába nagy nem fogyaszt többet,
meg:
- legalább a feleségemnek kényelmesebb (és valóban: a régi Deauville-t mellé állítottuk, a sziluettje ugyanaz!),
de a gyakorlat azt mutatta, hogy mindig inkább a 125-öst választottuk helyette. Minek a nagy hely, meg a végtelen erő (mint a Dzsin), ha csak a kempingből akarunk a városba beszaladni...
(na jó, most tavasszal csináltunk egy rövid túrát, de már tényleg csak azért, hogy kipróbáljuk)