Üdv mindenkinek. Egy kis problémával állok szemben segítségeteket kérném. Van egy Cbr1000 f sc24 em. Hidegen indításkor van alapjáratom viszont ha bemelegszik áll lefele kapott másik karburátort. Működő motorrol vették le. Utána tekerem az alapjárati állító csavart úgy jó. Ha viszahül 2500-2800 ra megy föl az alapjáratom. A sírás kerülget hogy a kereszteződésbe üvölt a motor váltáskor meg ugrik nem engedi visza a fordulatok. Mi lehet a baj? Elóre is köszi.
Sziasztok!
Birtokomba került egy 1000 F első villa pár, és első kerék. A féktárcsák már elkeltek. Jelképes összegért vihetőek.
Helyileg Debrecenben van.
A krómozáson nem látok sérülést, összeszerelve akadálymentesen, szépen dolgoznak.
Ez a baj, hogy sokan el sem tudjuk képzelni mire képesek mások... Arról nem is beszélve hogy miket állhattak ki ezek a mozdonyok az évek során szerelés címen...
Remélhetőleg nem szivárog, fogyasztáson nem vettem észre, és ez az olajnak nevezett valamin érezhető lett volna, ha ekkora mennyiségű benzin lenne benne.Inkább valami tescos olajnak nézem, aztán abból kapott 5 litert 4800-ért gondolta hadd igyon a gép és beöntötte. A plusz adag meg az olajszűrőben lehetett, mert az se tegnap volt cserélve rajta.
Esetleg nem lehet hogy a 3,8liter olajat felhígította a karburátorból leszivárgó benzin?
Ha nem zár tökéletesen, előfordúlhat.
Viszont ha kopás miatt nem zár tökéletesen akár az uj olajat is tönkre teheti.
Feltételezem, hogy lopott transzformátorolaj , vagy étolaj, vagy valami más volt! Mert az elég híg! Meg még lehet egy csomó szr, amit az ember értelmes motorosról fel sem tételezne, mert azt gondolja, hogy mindenkinek van esze! Balesetmenteset Neked, és a motornak is!
Eléggé le van lassulva az élet itt, ezért a teljesség igénye nélkül leírom mai tapasztalatom ami, józan paraszti ésszel teljesen természetes dolog, de ,ha valami gond van, az ember képes mindenre gondolni, csak a legegyszerűbb megoldásra nem(legalább is én jártam már így :D) A lényeg, tavaly nyár közepén vettem a mozdonyt. Természetesen megbíztam az eladóban, korombeli családos tisztességes emberke. Esküdött nemrég volt olajcsere. Gondoltam, akkor az idényt még elgurulom vele, most tavasszal meg megkapja amit kell.A motor minden hideg indításkor igazán szép vezérműlánc hangot hallatott, aztán néhamár meleg motornál is szépen csörgött.Nyugtattam magam, majd tavasszal rendbehozom. Ma reggel egy barátommal jártunk egy autósüzletben és megláttam a polcon egy doboz repsol olajat, eszembejutott, meg kéne venni, az elhatározást tett követte, úgyhogy boldog gazdálya lettem 4 liter olajnak, nem azért vettem, mert repsol, csak viszonylag jó árban volt. Hazaérve a garázsban elkezdtem nézegetni a motort, mi bajom lehet, ha most lecserélem az olajat? Úgy is lett. melegítettem kicsit (csörgött szegény rendesen), aztán szűrő le, leeresztőcsvak ki. Én kis naív alátettem egy 5l-es dobozt, mondván csak 3,8 van benne.Volt meglepetés, 5,5 l folyékony trutyi jött ki,de olyan, hogy a betonon nem hagyott foltot amikor ronggyal feltöröltem. (érdekes lenne megtudni milyen anyag lehetett ujkorában). Új szűrő fel, 3,8 liter repsol beleönt, indít, és csoda történt. Olyan szép hangja lett a motornak, hogy újra beleszerettem, a legkisebb csörgés és mindenféle zaj megszűnt, hirtelen örömömbe gurultam is kb 140 km-t vele :D. Szóval ezután nem hiszek senkinek, még magamnak se :D olajcserének meg kell lenni és kész. További szép napot mindenkinek, nekem az lett a mai :D.
Mégvalami, vezérműcsattogást szeretném megszüntetni, olvastam, hogy van rá megoldás, esetleg tud valaki segíteni ebben,leírás, rajz, stb. Még nem csináltam, de szeretném magam megoldani
Sziasztok. Kérdés, adott egy sc21-es 1000f, ebbe bele lehet tenni az sc24 blokkot? mik a különbségek, ha van egyáltalán valami jelentős. előre is köszi a segítséget :)
sziasztok, CBR 1000 F DUAL fékeshez van egy eladó fékbetét garnitúrám 2 db. AP-Racing bontatlan csomag, és egy Vesrah ami 1 napig volt bent a motorban, már nincs rájuk szükségem ezért eladók beszerzési ár alatt kompletten a 3 garnitúra 21 000. ft
Birtokomba került egy 1000 F első villa pár, és első kerék. A féktárcsák már elkeltek. Jelképes összegért vihetőek.
Helyileg Debrecenben van.
A krómozáson nem látok sérülést, összeszerelve akadálymentesen, szépen dolgoznak.
Ha nem zár tökéletesen, előfordúlhat.
Viszont ha kopás miatt nem zár tökéletesen akár az uj olajat is tönkre teheti.
http://youtu.be/U-5fay6_52I
http://youtu.be/WAjpYfQmpww
Sc 24 dual. Hogy tudom a legegyszerűbben megoldani hogy legyen elakadásjelzgm?!