Elvileg így kellene, de nekem pl egyik 1000f-nél sem volt ilyen egyszerű. Sztem vmit benéztek az állvány geometriánál.
Én egy colos deszkára tolom fel a hátsó kerekek, úgy sokkal egyszerűbb felhúzni.
Nagyon könnyű, ha nem erőből akarod. Ráállsz teljes testsulyoddal a középállvény taposójára, a kormányt bal kézzel tartod, de semmilyen erőt nem fejtessz ki rá, jobb kezeddel pedig az ülés alatt, mellett lévő (ha van, de kell lennie) kapaszkodót alulról meg markolva próbálod a taposó lábaddal mintegy szétfesziteni a motort. De biztosan van a közeledben valaki aki meg is tudja mutatni.
Miért a legrosszabra gondoltok?//kormánycsapágy/Jól ki van centírozva,mert ha üt a felni,vagy a gumi,én úgy tudom,hogy autónál-motornál is 80km/h körül jön elő egy ilyen jellegű rázkodás.
Valakinek van elfekvőben egy túraplexije?