OK, távtartót kiveszem, az az első lépcső.
Ha nem elég, VTR rugóstagot meg gondolom vadászni kell valahol bontóban. Nem lehet túl gyakori...
Annyira nem félek tőle, hogy leérne, 1-2 centi nem a világ.
Szia Józsi, VTR 1000F rugóstag hátra kb 30-40mm emelés, első rugó feletti távtartók kiszedése kb 50mm ültetést jelent.
Ettől kicsit megváltozik a villaszög, kicsit RR beütése lesz.
Ezt én sem értem.
A kiscsaj lement az útról és nekiment. Itt, Újvárosban a ház előtt. Az meg szegénykém beesett az árokba, és nagyon gtk szaga lett...
(de hogyan ment annyival egy jobbos kereszteződésben, hogy így megcsapja??)
Mindenesetre, hogy motoros vonatkozása is legyen a dolognak: így már sajnos nem lesz miben utaztatni a kis Hondámat. Szóval szerintem el is adom tavasszal
Utánfutóval a nagyot is tudom vinni...
OK, ha lesz egy kis időm, megnézem alaposabban a dolgot. Nekem most úgyis tervben van, hogy emelni szeretném a farát és süllyeszteni az orrát.
Ma biztosan nem, mert a hétvégén összetörték a kocsimat (a hídon állt) és most rohangálnom kell valami filléres de működő pótlékért, mert autó nélkül azért megáll az élet...
Talán szerda délután. Úgyis rendet kell vágnom egy kicsit a garázsban.
Az nem segítene, ha az elejét lejjebb engednéd pár centit?
A rugót persze el lehet vágni, valamit számít is, de inkább gyengébb kellene helyette, ami jobban megül, mert ha elvágod kemény lesz. Szerintem biztosan van valami olyan típus bontóban, amely méretre stimmel. Esetleg majd szétszedem otthon a tartalékomat és megmérem.
Az előfeszítést gondolom már letekerted a minimumra.
Sziasztok Fiúk! Sikerült már kisilabizálni hogy lehetne pár centit ültetni a mozdonyon? Kène mèg 2-3 centi hogy leèrjen rendesen a lábam. Ötlet valakinek?????
Több sort írtam telefonon de valahogy mindig a töredékét jelenítette meg ,majd holnap gepröl írok,
A lényeg ,hogy 1989-1992 volt az én fajta motorom
1993-1999 volt a dual
Ami a lényeg mindegyikből volt 25ös (1989-1999
Ami zárójelben van azt Töled idéztem :-) Azt akartam kifejezni, hogy nem a ,,Duálban is volt Sc 24 es,, ahogyan irtad, hanem forditva. Csakis Sc 24 esekből volt duál tipus is 1999 ig. És ebből született a 25 ös az emlitett országokban. Én értékelem ha valaki veszi a fáradságot és segít másoknak. És eme írásomat nem vedd sértésnek mert nem annak szántam! De ha valamit írunk az szerintem legyen konkrét segitség és ne töredezett és helytelen információ halmaz... Én mielőtt beléptem volna ebbe a csoportba az elejétől a végéig végig olvastam az összes oldalt. Láttam és tudom, hogy régi és tiszteletben álló tag vagy, és ezt jó okkal / okokkal ki is érdemelted! Pont ezért is reagáltam az irásodra mert a Te szavaidnak sülya van. És igen láttam, hogy ,,javitottál,, és írtad hogy tévedtél. De a helyes konkét válasz akkor is elmaradt részedről :-) Peace!
Sokkal pontosabb a kanyarban!
És Motul Fork Oil 20W!
Ha nem elég, VTR rugóstagot meg gondolom vadászni kell valahol bontóban. Nem lehet túl gyakori...
Annyira nem félek tőle, hogy leérne, 1-2 centi nem a világ.
Ettől kicsit megváltozik a villaszög, kicsit RR beütése lesz.
A kiscsaj lement az útról és nekiment. Itt, Újvárosban a ház előtt. Az meg szegénykém beesett az árokba, és nagyon gtk szaga lett...
(de hogyan ment annyival egy jobbos kereszteződésben, hogy így megcsapja??)
Mindenesetre, hogy motoros vonatkozása is legyen a dolognak: így már sajnos nem lesz miben utaztatni a kis Hondámat. Szóval szerintem el is adom tavasszal
Utánfutóval a nagyot is tudom vinni...
Ma biztosan nem, mert a hétvégén összetörték a kocsimat (a hídon állt) és most rohangálnom kell valami filléres de működő pótlékért, mert autó nélkül azért megáll az élet...
Talán szerda délután. Úgyis rendet kell vágnom egy kicsit a garázsban.
A rugót persze el lehet vágni, valamit számít is, de inkább gyengébb kellene helyette, ami jobban megül, mert ha elvágod kemény lesz. Szerintem biztosan van valami olyan típus bontóban, amely méretre stimmel. Esetleg majd szétszedem otthon a tartalékomat és megmérem.
Az előfeszítést gondolom már letekerted a minimumra.
https://auto.jofogas.hu/budapest/Michelin_Pilot_road_3_hatso_gumi_73783235.htm
A lényeg ,hogy 1989-1992 volt az én fajta motorom
1993-1999 volt a dual
Ami a lényeg mindegyikből volt 25ös (1989-1999