Sikerült lecserélnem a sportdobot, szerencsére könyökkel együtt, így neked is könyökkel tudom adni a dobot, ergó egy teljes értékű kipufogó rendszer ami teljesen illeszkedik a gyári helyére, és max 15 perc a csere oda vissza, takarítással együtt...
A kettő együtt 15.000.-
Üdv
Robi
Ezt az üveges dolgot én is benéztem, azt hittem az lesz a legolcsóbb. Aztán kiderült, hogy 3750 a legalja (http://www.autotukor.co.hu/sit...), cserébe aránylag gyors megoldás és kívülről eredeti marad a tükröd, és ha szerencséd van, akkor nem is kell kettőt vágatnod.
A VICMA nekem azért tetszett meg, mert a HONDA felirattól eltekintve 99%-ban ayonos a gyárival, egy pár mm eltérés talán van, ill. a görbület az egyik irányban egy nagyon picit más. Cserébe 4200-ért levették a polcról kompletten.
Kerestem, raktáron nem volt senkinek.
Ami érdekes, 3990 Ft egy komplett tükör. Van a Pinkmotornál hasonló, _párban_ 3750 Ft-ért, az üveges 6000 Ft-ért vágja ki csak a lapot.
Nem rég vettem én is egy CBF 250-et és az lenne vele a problémám hogy a összes kilométer (ODO) számláló - előjellel mínuszba mér, most tart -4600Km. Az előző tulaj is azt állitota hogy már így vette ő is, és esetleg az lehet a baja hogy valamelyik kötelező szervizt kihagyta a motor.
Bármilyen ötletetek van kérlek segítsetek mert eléggé zavaró a dolog.
A Motoroázisban nem volt polcon balos tükör és rendelésben sem jött és egy darabig (a beszállítók miatt nem) is fog. Szóval ezt szerintem nem fogod tudni megvárni. Próbálj meg másik VICMA importőrt keresni, akár külföldön is, ahol esetleg van polcon. Vagy lásd a fórumban lent az üveges megoldást.
" lesz egy tartalék/eladó balos tükröm."
Szívesen megvenném! Én szétszedtem a sajátom, meg kellett húzni az anyát, mert laza volt, de visszarakáskor eltörtem a tükörlapot.
Új vagyok a fórumon, illik bemutatkoznom. 47 évesen 25 év kihagyás után (motoros baleset, fogadalom) újrakezdtem. Először egy Aprilia SR50-nel, 2013 őszén vettem egy CBF250-et és imádom. Bár 9 éves, de teljesen újszerű állapotban van, 17.000 km-rel vettem. Nekem a motor tudása, ereje, sebessége tökéletesen elegendő, jellemzően 70-80-90 közt túrázom, sokat.
A motor: http://corollablog.wordpress.c...
Fogyasztás és egyéb adatok: http://www.spritmonitor.de/en/...
Ajánlom a hirdetést :) Igaz januári, de ki tudja.... http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Szívesen meghallgatom, szeptember elején megyek aztán egyeztetünk :)
Rendben! Itt a fórum bejegyzésed alapján megtalállak és ha megvan a gyári dob szólok, Pest környékén motorozok, ha errefelé jársz meghallgathatod a hangját is, ha gondolod!
Nemtudom.... Én abból hogy csrélni akarod , arra gondóltam , hogy nem felel meg .
Nekem azok a vásárlók jutottak eszmbe a hozzászólás után , akik nem akarnak többet fizetni egy felszerelt motorét , de utána símán ráköltik az ár különbözet többszörösét :(
Lehet hogy te nem ilyen vagy , de én mostanában összefutottam több így gondolkodó emberrel , és ez kicsit rontott a modoromon
Honda cbf 250 gyári kipufogót keresek, vennék vagy cserélnék a BOS gyártmányú sport kipufogó helyett!
Most vettem a motort, szeretem ha valami gyári, az előző tulajnak már nem volt meg a gyári kipufogója, ennyi a történet!
Ha megszakadna a csatlakozás a műszerpanel és a benzinszintmérő között, akkor nullát mutatna a szintjelző. (Te is kipróbálhatod: a nyereg alatti, bal oldali műanyagidom mögött van egy fehér csatlakozó, azt széthúzva megszakítod a benzinszintjelzőtől futó kábeleket.)
Mivel nálad maximumot mutat, ezért sanszos, hogy nem kábelszakadás van, hanem a tankon belül van valami mechanikus baj. Kiakadt az úszó, esetleg az ütődés következtében leszakadt a szintmérő szerkezet. Én a helyedben leereszteném a benyát a tankból, leszerelném a tartályt, és akkor hozzá lehet férni a szintmérőhöz is. Úgy többet megtudnál, hogy mi a baja.
Az mitől lehet ha 4ben és 5ben 7000 fordulat felett ciripelő hangot hallok a blokkból?