Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.

Igaz, hogy régi a hirdetésed, de érdekelne, hogy megvan -e még a műszerfal, vagy, ha nincs ne tudsz -e egy eladót.

Válaszodat előre is köszönöm. Üdv. Attila.
CBF 500-at nem tud valaki, olyat ami nincs, nem volt szanaszét törve, és mindez 700e-ig belefér?
Eladó Cbf 600 alkatrészek.
teló, műszerfal, lámpa, fejidom,idomok, stb.
Nem csak azok vannak ami a képeken.
husz körül .
Mennyiben méred?
Eladó ermax hátsó láncvédős sárvédő.
Olaj van még meg szűrő gyári ha kell .
Valamilyen van de szerintem nem lesz jó neked mert szerintem az ijektoros horneté, ami egybe van, neked meg két darabos kéne.
Ülésed nincs esetleg?
Nincs különbség a 2010 elötti ,és utáni között .
fekete szinű lefotoztam csak még nem tudtam feltölteni a képet , Pesten megtudod nézni Üdv B°
Igen. Utána is néztem, de nem találtam meg azt, hogy a korábbi vagy a 2010 utáni verzióra való, vagy pedig univerzális? Illetve a színe is érdekes lehet.
Küldtem emilt át ment ?
Típus és ár függvényében érdekelne. Nem látom az adatlapodon az e-mailod, de lehet csak reggel van még. Keress meg a ppptr@freemail.hu-n és hátha megegyezünk.
Eladó ujj hátsó sárvédös láncvédő cbf 600/1000 hez jó
Nem is kell szétszedni a villaszárakat, csak kb. annyira, amennyire írtad. Ki kell őket venni, leszedni a zárócsavart. A rugót csak ki kell emelni, nem igényel semmi szerelést. Eztán kiborítod a régi olajat, szárazra törlöd a rugót, és fejjel lefelé tartva még jól átmozgatod a telókat, hogy biztosan az összes régi olaj kifolyjon.

Eztán töltöd bele az új olajat, és ügyelsz a szintre, amit tegnap írtam. Miután bent van a megfelelő mennyiségű új olaj, akkor csak berakod a rugót, és visszacsavarod a csavarokat. A zárócsavarokat és a fölső bilincscsavarokat 22 Nm-rel, az alsó bilincscsavarokat 39 Nm-rel kell meghúzni, szóval nem kell nagyon megtépni egyiket se.

Viszonylag egyszerű a művelet, én is megcsináltam tavaly.
De én nem szeretném szét szedni nagyon csak lehuzni a szárakat, záró csavart levenni és kiönteni hogy ne keljen szét szedni.
A CBF 250 javítási kézikönyv szerint villaszáranként 296 +/- 2,5 cm3 teleszkópvillaolaj kell bele.

Fontos: miután föltöltötted, ellenőrizni kell benne az olajszint magasságát! Ezt úgy kell, hogy még mielőtt beleraknád a rugót, teljesen összenyomod a telószárat, és ekkor az olajszintnek a telószár tetejétől 145 mm-re kell lennie. Ennél magasabban semmiképp sem lehet a szint!
Teleszkóp olaj mennyiség meg mondaná valaki.
Nekem is van egy ilyen motorom ( a nagy mellett ) még talán el is adnám , de ehhez a magassághoz , szerintem is érdemesebb egy nagyobb motort venned ! Az 5-600E Ft-os keretből , már lehet kapni egy jó állapotú ( nem 20000-re vissza tekert ) 5-600 ccm-is motort is !
Ez mondjuk elég érdekes dolog az árak terén , mert én biztosan nem adnám 500E - alatt a 250-est sem...
A CBF250 méreteit tekintve nem igazán kis motor, szinte megegyezik az 500-600-as gépekével, viszont a súlya 50-60kilóval kevesebb, ami egy kezdőnél csak előny lehet.
Én 183cm vagyok, de 600-as Fazeren is úgy nézek ki, mint tökön a gyűszű, ehhez a magassághoz legalább egy FJR vagy GS1200 dukál.
Sziasztok! Egy éve robogózom, de folyamatban van a korlátlan jogsi végzése, és ezt a CBF250-et néztem ki kezdőmotornak. Szinte csak jókat lehet olvasni róla, és nekem nagyon tetszik is a gép. 187 centi magas vagyok, 72 kg. Ismerőseim szerint nekem kicsi lenne a moci, de szerintem 1-2 évet simán kibírnék vele, és amúgy is főleg városban használnám (no meg a robogón sem érzem rosszul magam, pedig az lényegesen kisebb). Pénzbarátabb megoldásnak tartom egy használt gép vételét, az árak most mintegy 450-650 k között mozognak. A futásteljesítmény változó, találni 4000km-est 500000ért, de van 25000km-t megtett 600000 forintért is. Azért a magasabb ár gondolom az állapotot tükrözi, sajnos ez a hirdetés képein nem mindig látszik. Próbáltam minél jobban visszaolvasni itt, és írtátok, hogy nem feltétlenül éri meg a 2007-es ráncfelvarott verzióra vadászni, mert műszakilag szinte nem különbözik a 2004-estől.

Rövidre fogva…mire érdemes figyelni a használt daraboknál? Esetleg valakinek nincs eladó darabja? Vagy ha linkelnétek egy megbízható eladó példányt amit ismertek, azt megköszönném!
Köszönöm hogy fáradtál vele! :)
Nekem a 2004-es modellévű CBF 250-esem van, azon a tankon a nagy Honda logó kb. 9x11 cm-es.

Van még egy ólmozatlan benzin matrica, az kb. 8 centi hosszú.

A tank elején levő idétlen kis műanyagidomokon pedig kb. 9 centi hosszú a CBF matrica.

Csatoltam képeket:
Én Motult használok,Castrol is jó,de szerintem a váltó finomabban működik a Motullal.Sikerült óccsón Moll-ost vennem azt kíváncsian várom milyen lesz.
Szia!
A tankon lévőt.