Nekem egy CBF600N PC43-om van és nekem is elég érdekesen alakul a fogyasztásom, nekem sose evett még 5 liternél kevesebbet, most egy hónapja túráztunk majd 3e km-t mentünk és volt olyan szakasz ahol 4.5 re kijött a fogyasztás de azóta is 5 litertől kezdődik, és van hogy 6-ra is kijön egy egy szakasz, ez azért érdekes mert én is azt olvastam hogy az injektoros gépek kevesebbet fogyasztanak.
Kíváncsi vagyok a fejleményre én is gondolkoztam a következő pesti utammal megejtek egy szervíz látogatást.
Sikerült a mélygarázsban olyan mélyet döntenem, hogy a tükör is leért. :(
Szétszedtem, lehet csak az üveget is cserélni, de még nem tudom, hogy lehet-e külön kapni. Vágatni is lehetne bele, de ez nem síktükör, tehát nem olyan egyszerű, ráadásul egyeznie kell a másik oldallal...
Bontóban gondolom semmit esélyem, bár másik típus tükre ugyanannyira jó lenne rá.
Szóval,
- nincs-e vkinek egy fölös jobbos tükre?
- van-e két egyforma tükre?
- tud-e jó bontót? (még a Honda sem muszáj, a motyó bontható a tükörszár tetején is)
- vagy van egyéb használható ötlete...
Jó kérdés. Megnéztem, az én motoromon mi a helyzet. Hogy egy nyomon fut-e, azt nem tudom, de elengedett kormánnyal szépen tartja az egyenest, nem húz félre. Nálam a kerék és a bal oldali lengővillaszár között 4 cm rés van, a kerék és a jobb oldali lengővillaszár között pedig 3 centi. Szóval nálam se középen van, pedig a láncfeszítő a villa végén az teljesen szimmetrikusra van csavarozva.
Biztosat nem tudok , de szerintem , lehetséges hogy nincs gyárilag középre tervezve a kerék . A jelző rovátkákat gondolom , azért tették a lengővillára , mert az a mértékadó .
Ha a láncfeszítő rovátkái szerint állítom be a kereket akkor a lécek egyforma távolságban vannak az első keréktől, viszont a lengővillában nincs középen a kerék. Asszimetrikus a lengővilla, vagy ez így van tervezve?
Érzel valamilyen menet stabilitási , kanyarodási problémát ?
Egyébként , ha a kerekek mellé teszel két egyenes lécet , ( harmatát )két oldalrol , és a felnik mindkét oldalrol egyforma távolságra vannak a lécektől ( a hátsó szélesebb keréken felfekszik , az első keskenyebbnél hézag van ) akkor elméletileg jónak kéne lenni .
Sziasztok!
Abban kérném a segítségeteket, hogy hogyan tudnám kideríteni hogy nincs e eltekeredve a váz?, Mert hogy állítólag a barátaim szerint 2 nyomon fut a szerkezet. Vagy hogy mit nézzek meg, hogy mi nem okés. Fél centi is elég a hátsó keréknél valqmelyik irányba, hogy 2 nyomon fusson?
Hali. Nézegetek 600as gépeket. Nekem hornet van, és 72kW. Neten ahogy néztem, a CBF600S gépek csak 57kW (52?). De valamelyik S váltazatnál ugyanúgy 72kWot írt. Akkor most hogy is van ez? egyis S változat 57kW, a másik S változat 72kW?
Érdeklődnék itt mindenkitől de főleg azoktól akinek injektoros 600-as gépük van, és túrázásra használják. Mennyit eszik a motor egy 120-as utazónál? Nekem eddig 4,5 be megállt ha tört ha szakadt, Kb 3 hónapja felugrott ez az adat 5,5 -re, nagyon oda figyelve 90km/h -val is 5,2 eszik, egyszerűen nem értem. Nem húzom neki jobban mielőtt mindenki ezzel kezdené, és a motor sem jelez hibát, viszont valami ezer hogy nem stimmel, a motor a meglehetősen alacsony fogyasztása miatt vettem ezért is nagyon bosszant a dolog. Autópályán 130-nál meg bőven 6L felett eszik eddig itt is megáltt 5L-be. Több szervizben is voltam már de nem tudnak segíteni. A helyik Honda szalonban rádugták a laptop-ra a gépet, annyi derült ki hogy a Lambda szonda értéke néha felugrik 2-3 V-ra is aminek egyébként 1 V körül kéne mozognia. Ha valakinek van valami ötlete azt megköszönném
Hát szaktársak, akárhogy is, de megszűnt a hiba! Nem fog kiderülni, hogy a blokkrögzítő csavar vagy a vezműszíj feszítő, de mindegy is, lényeg, hogy szépen nyerít a paripa!
Honda Cbf 600 s alkatrészek a-z minden.
400 kilométert futott,mondhatom új Michelin pilot road gumik 120/70r17,160/60r17
is eladok.akár felszerelve is.
Nekem egy CBF600N PC43-om van és nekem is elég érdekesen alakul a fogyasztásom, nekem sose evett még 5 liternél kevesebbet, most egy hónapja túráztunk majd 3e km-t mentünk és volt olyan szakasz ahol 4.5 re kijött a fogyasztás de azóta is 5 litertől kezdődik, és van hogy 6-ra is kijön egy egy szakasz, ez azért érdekes mert én is azt olvastam hogy az injektoros gépek kevesebbet fogyasztanak.
Kíváncsi vagyok a fejleményre én is gondolkoztam a következő pesti utammal megejtek egy szervíz látogatást.