Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Segítséget kérek. Elestem a motorral és azóta az üzemanyagszint mutató a maximálist mutatja folyamatosan. Mit tudnék csinálni, hogy a valós értéket lássam?
Előre is köszi!
Eladnám kis CBF-emet ! Sajnos szükségem lenne az árára.....
Szia!

A Robitól rendeltem a CBF 500-ra, de nem tettem fel, mert a rugó aljánál kitakar, felül pedig nagyon keskenyedik.
Amit átküldtél linket, az alsó fekete lenne jó, azt úgy látom a CBF re való. Az pedig nincs egyenlőre, nekem pedig már kellene.
esetleg ezt is megtudod nézni http://www.kepesmotor.hu/idomo... nekem ajánlották
Szia!

Most vettem észre.
Ilyet keresek .
Megvan még?

Üdv: Ottó
helo

ülés alatti idomot keresek ezüst színben, és első lámpa, vagy lámpa körüli króm keretet
A hornettól negyedével gyengébb, nagyon észre lehet venni?..
Először is köszi a segítséget. Ez eddig a legolcsóbb méretre vágás, 6-7e körüli ajánlataim voltak eddig.
Viszont találtam egy jobb megoldást: VICMA utángyártott tükör a Motoroázisban. 98%-ban megegyezik a gyárival és 4200Ft, kompletten, szárral, kontraanyával, mindennel. Ezt fogom megvenni, szerencsémre pont van egy a polcon. Ha jó kedvem lesz, megrendelem a másik oldalt is, hogy 100%-ban szimmetrikus lesz és akkor lesz egy tartalék/eladó balos tükröm.

Jó tapadást,
Czega
http://www.autotukor.co.hu/sit...

Ez egy Pesti cég. Szinte minden tükörvariációra van megoldásuk, ahogy én látom a site-on, és olcsóbb mint egy új tükör.
220 amit könnyedén elér, másodpercek alatt, sztem menne többet is de letilt az ecu
Üdv.Irjátok meg hogy kb mennyi a végsebessége egy Honda CBF 600S-nek
Üdv.Megvan még a gumid Mennyi az ára?
Nem jött be sajna forró itt minden egyszerre
Megkérdeztem két márkakereskedést is: üveg nincs külön, ha jól értettem, akkor komplett van csak az egész, annyi engedményt kaptunk, hogy van csak jobbos... De közel 20eFt!
Jó bontót ki tud Pest környékén?

Kösz,
Czega
helló!
Ezt fogom csinálni, ez egy elég jó ötlet.
Az égéskép az lehet szép, ha éppen olyankor szeded ki amikor már 4 henger ment.De ha hidegen azt tapasztalod,hogy valamelyik hengernél a leömlő picit később melegszik, akkor csekkold le.Sőt tedd át másik hengerbe azt a gyertyát,hogy biztos legyen a hiba.Ha átrakod a gyertyát és ott nem megy a henger akkor az a gond.Ha ugyanaz a henger a másik gyertyával is később indul akkor lehet gondolkodni tovább.
Szerintem érdeklődj motorosboltban is, hátha nem olyan durva összeg. Mikor én utoljára indexhez kerestem alkatrészt, akkor minden egyes darabját megkaphattam volna külön-külön, és 1-1 darab tényleg nem annyira durva.
A fogyasztásra visszatérve Ga 500 fórumon jöttünk rá hogy például az S változatok egy minimálissal de jobban fogyasztanak, sőt nekem ugye injektoros is ami megint csak jelent pár decit, meg ugye az hogy nem állatként használom, tehát ez a 4,5-4,8 teljesen reális érték, úgy ahogy a te motorodon az 5-5,5
Ez egy nagyon jó ötlet, megmondom őszintén nem is jutott eddig eszembe, pedig az előző motoromnál így derült fény a rossz gyertyára. Bár azt hozzá kell tenni hogy most fizettem a 4 gyertya cseréért X összeget és természetes mikor lecsekkoltam a gyertyákat láttam hogy mind a 4 maradt a régi, bár az égésképük szép volt. Ebben a motorozásban sajnos hamar rájöttem hogy egy nyomaték kulcs hamar megtérül, mert csak az van megcsinálva amit te csinálsz meg nem pedig amiért fizetsz.
Szerintem nézz körül a használtpiacon valami jó állapotú , formájú más fajta tükör után , vagy a motoros boltok kínálatából valamilyen útángyártott tartozékot válassz ! Kevés az eséj arra , hogy pont ilyent találsz :( Bár , nem kizárt...
Amit én tudok bontót , az Németoszágban van , ha edgyáltalán még működik .
Ha valamelyik gyertya rossz akkor elégtelen égés miatt mehet benzin az olajba.Ha beindítod akkor nézd meg kézrátétellel,hogy mind a 4 leömlő egyformán melegszik-e.Lehet csak pár másodperc vagy perc után megy a 4 henger rendesen.Ez csak egy ötlet,de nem árt lecsekkolni.
Az enyém karbis /PC38E/de az is 5liter alatt csak akkor eszik ha külföldre megyek kreszt betartva.Érdekes,hogy 2 személlyel 3 dobozzal ilyen alacsonyra jön ki. Itthon,város,vegyes használat stb. 5-5,5 liter,sőt volt már 6,5 liter is.
Hali hát eddig annyi a fejlemény hogy a motorolajba benzin került és sajnos elég nagy mennyiség, még nem tudni hogy miért, sőt ami a legrosszabb hogy szerelőt sem találok aki vállalná. Senki nem ért az injektoros motorokhoz még itt a Honda szalonban sem. Kb 3000 km alatt 1,5 liter benzin szivárgott be az olajba, sajnos csak most vettem észre. A fix tünetek eddig ezek tehát a
1. Túlsűrítés, a lambda szonda adatai igazolják(nem tudni miért van)
2. Ingadozó alapjárat, minimálisan de ingadozik, fix fordulatnál a gázkart fixen tartva magától esik a fordulat , ( kb 200-1000 rpm-et), feltehetően a sok benzintől
3. Motorolajban benzin, gyaníthatóan a túldúsítástól a hengerfalon lefolyik, az olaj erősen benzin szagú

Hogy mitől dúsít túl 10 szerelőből 10 szerelő válasza úgy indult hogy "a karburátornál ...." (A Hondába számítógépre rádugva szintén)

Több cbf-esel beszéltem már mindenkinek 5 liter alatt eszik a gép normál használat mellett. Hiába jönnek azzal a szerelők hogy az 5-6 literes fogyasztás normális egy injektoros cbfnél!
Szia,

Gyakorlatban a Honda sor 4 hengeres motorjai ( cbr, cb, és cbf) ugyan olyanok, a teljesítményt leszámítva. Sorrend a zárójelben.
Gyakorlatilag kicsit meg van butítva a cbf motorja, kompresszió arány változik és elektronikával.
De gyárilag tuti hogy az 57kw-os.