Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.Megrendeltem a túra pleximet.Állítólag holnap érkezik 7200ft és Győrből kapom.Kíváncsi leszek mit szól hozzá az asszony, mert még nem tudja és ő a postás ,így ő veszi kézbe először...)))
Honda Falcon ...
Nem tudok írni sorry
Sziasztok.
Az első idom kajak hasonlít a Hona Falconéra.
Am szép kis moci.
Szívesen kipróbálnék egyet.
A kipuffot én is "furcsálom" rajta. De ettől eltekintve szemrevaló jószág.
Tessék,itt 1 link


http://motorinfo.hu/bemutato/2008/10/08/honda_
cbf_125/


Ám,nem csúnya moci,bár kipuf.-ot kapásból lecserélném....
Szeva Drinkk!
Tapasztlat sajna nincs cbf 125-ről,de mivel Honda,rossz nem lehet.
Gond.,hasonló,mint 250-es,csak motorilag más...
Pl.láttam Honda Twister 250-es,300-ast,az is megegyezik külsöleg,csak.... .
Ám ez nem olyan forum,hogy oltani kéne téged,szal xar bele más véleményébe...szégyen az ilyen motoros,aki olt,ahelyett,hogy segitene,bárki is legyen!Szea!
Sziasztok!
Igaz,h ez egy szabad fórum, de azért kis stílust illene tartani.
Főleg ha valaki ,,új belépő", ráadásul valóban a 250-eseknél érdeklődik a 125-ösökről.
175/75kg óra szerint 140-et megfutotta a CBF250 alattam.(persze ráhasalva)
Jó drink akkor legyen neked igazad! Irjon az akinek a cbf 250-es fórumon van 125 ös cbf -e és tud róla mindent.... és csak kis ironiával elakartam neked mondani hogy ez 250-es fórumm nem 125 ....
igen én is csak jövő szezonra gondoltam a új mocit de 500-asra gonololtam olcsobb és nem olyan nagy teljesítményü, és hát nem zabál annyit az sem benzin csap meg stb... engem sosem zavart és milliószor jobban szeretem az egyszeröűübb dolgokat mintaz agyonbonyólitott kis kügyüket amik idegesítően elromlanak ezt a mocit is azért szeretem mert hót egyszerü!Két személyről meg annyit hogy töbet eszik érezhetően a 110-es túra tempót simán lehet tartani az előzés viszont igen megfontolt dolog már vele nagy lendületből kell mert 120-125 a vége kétszeméllyel és persze 5 .ből kezdem 8-9 -ig pörgetve :) ! kétszeméllyel is kényelmes egyébként,dönthetőségen meg nem vettem észre semmi komoly változást csak azt hogy az utason rengeteg minden múlik jó utassal könnyü félős, rossz utassal nehéz!
13 ezer km-es a moci! Hát nem hiszem hogy az olajon múlna elég megbízható és jó szerelőhöz viszem a gépet de mondom azt mondta hogy a kétszemély miatt csinálja ezt meg nem tudom valamit magyarázott hogy mi kopott el egy 15 ftos dolog de hogy azt kitudják cserélni szét kell szedni a blokkot meg összerakni de az meg 60 ezer.... szal nem éri meg megcsináltatni, meg tudod az ab aj hogy hozzém csak 7000 km-esen került nem tudom elöző tulaj hogy váltottmit csinált vele...csak annyit hogy mindig kétszeméllyesl használta
Foregon nem akarok csnyán fogalmazni de nem is hinnéd miylen magasról teszek a véleményedre! nincs 125ösöd akkor meg hozzád mégis ki a franc szólt? szerintem senki, rólad ennyit nah csá
(ha meg ennyire segg hülye vagy a saját motordhoz mert a 250 és a 125 között nagyrészt csak motorikus különbség lehet, akkormeg inkább ne is írj kössz)
szóval ha valaki esetleg találkozott 125 cbf-el az írhatna 1-2 tapasztalatot! köszi
Ha sokat használod 2 személlyel, akkor megértem, hogy gondolkodsz a nagyobbra váltáson. Én a helyedben viszont inkább 1 szezonnal később váltanék ha az az ára, de inkább egy CBF600S- re. Az azért mégiscsak sor 4, injektoros karbi helyett, benzincsap, szivató elfelejtve, ja és gyönyörűűűű
Foregon,

mivel pont egyforma a súlyunk és magasságunk, kit kérdezzek ha nem téged?
2 személlyel mik a tapasztalatok: gyorsulás, utazó tempó, fékek, dönthetőség? Én eddig csak 2-szer próbáltam, és azt vettem észre, hogy váltások előtt kicsit jobban ki kell forgatni, így hasonló tempóban lehet menni, mint 1 személlyel.
Nem próbáltál más viszkozitású olajat bele tenni?
Lehet, hogy segítene a váltóndon egy picit. Csodálkozom azon amit írtál, eddig csak dicsérték a CBF váltóját (teszteken, népítélet). Hány km van a mocidban, hogy el tudott kopni valami?
Egyébként 5 sebesség bőven elég lenne ekkora teljesítményhez, nem kellene annyit váltogatni. Elindul az ember, aztán jöhet egyből a 2- es, meg a többi. YBR250 pl. csak 5 sebességes, ha jól tudom.
Drink
már ne is haragudj de itt nincs cbf 125 tulaj és tudod miért?mert ez a cbf 250-es fórum ....de mindegy nah csá
A téli inditozás sztem teljesen normális márhogy 4-5 -re ndul az enyém pl 3 .-ra szokott egy hosszab után!

Másik a sebességbe rakás nekem az összes sebesség ilyen sajnos 1-6-ig az esetek 80%-ba kétszer kell felhuznom a lábam hogy eggyet váltson! a szerelő azt mondta rá hogy nem éri meg meg csináltatni mert csak szétszedni meg összerakni lenne 60 a hiba meg max 10.000 Ft-os lenne! Szal én sajna így jártam vele és azt mondta ez azért van mert sokat használom kétszeméllyel meg az elöző tulaj csak kétszeméllyel használta és hogy attól kopott el valami
jah most hogy mondod tényleg még 120 sincs a vége de 100 fölött van az tuti de kb úgy mint a cbf 250 nél a 140..... szal nyögve nyelősen!
én most a cbf 500-ason gondolkodom vagyis hát hogy majd az lesz... Majd ird ám le hogy mennyi lesz arra kis csekkecskére irva igen kicsáncsi vagyok! Nekem is ez a rémálmom hogy egyszer belefutok egy trafiba! Főleg lakott területen nincs olyan hogy 60-alatt mennék....
a cbr-nek 140 a vége azt tudom, de nemoskat segítettél abban h a cbf jó-e vagy sem!
na mindegy!
azért köszi, csáó
A 125-ös CG-nek tuti 100 max 105km/h a vége.
A szalonban mikor érdeklődtem anno, akkor azt mondták a CBR 125 tudja a 120-at. Állítólag abban nem a CBF fajta motor van.
Nem tudom.
Mikor megnéztem a CBR 125-öt nekem nagyon ,,picinek" tünt méretileg.
Tavasszal kipróbálok egyet! Akkor tuti összehasonlítási alapom lessz.
Hát szó mi szó a tél hozott nekem is 3 kilót!
Nem tud valaki valami jó HONDA fogyókúát? :)
Sziasztok!
Enyim ha hosszabb ideig állt télen, kis (alig csak valami) indítózással elsőre beindult, FELTÉVE HA kicsit
(éppen csak csuklómozdulat) odahúztam a gázt!
Nekem azt mondták, ez ,,butaság" mivel ha gázt húzunk neki elvileg elmúlik a szivató hatása, így mégjobban nem indul.
Nem tudom.
Az tuti,h nekem bevált!
Viszont hiába hagytam felmelegedni alacsony volt az alapjárata. Gondolom ezt a hideg okozta.
sziasztok!
mi a véleményetek a cbf 125 ről mint tulajok? úgy hallottam gyengén muzsikál, pedig szimpatikus motor!?!
Egyetértek Brandon- nal, pont ezért necces egy 10 LE- s géptől a 120 km/óra. Mi a 250-esen megérjük elérni ezt 21 LE- vel.

Téli indítózásra tudtok valami trükköt?
Nekem ha áll egy pár napot, csak 4-5 indítózás után indul. Műszerfalon az órát le is nulláztam emiatt télen párszor.
Cseréltem olajat a gépbe múlt héten (10W40 CASTROL ACTEVO X-TRA) de 6.- ba kicsit nehezebb beváltani most is, mint a többi sebességbe. Van ezzel még így valaki?
Sziasztok!

Nagyon régóta követem figyelemmel a fórumot, olvasgatom, már amikor van új hozzászólás . Kedves Zee kollégával is tartom a kapcsolatot folyamatosan, sőt már motoroztunk is együtt az elmúlt szezonban egy kicsit. Mondhatom nagyon jó arc és valóban szereti a motorját, szépen csinosítgatja.
Na, de amiért most beírok az az, hogy a végsebesség nagyon nagyban függ a vezető súlyától! Én most 84 kg vagyok nyáron még kb 80 voltam ( na igen a tél megteszi hatását, nem beszélve a bnő jó főztjéről ) , velem így ment végre 120-at , hosszabb egyenesben 130-at. Van egy másik ismerősöm ,aki ettől a szezontól kezdve átült egy nagyobb gépre, ő 53 kg! Vele ment a 250-es lazán 140-eket! Hosszú távon, nem erőlködve ( megjárta Franciaországot ), úgyhogy nekem nem kell több bizonyíték a megbízhatóságra.
A CBF 250 jó választás, ha főleg városban használod és kimész főútra akkor sem kell szégyenkezned. Kisebb túrákra is alkalmas, mert aránylag kényelmes az ülőhelyzete hosszabb távon is. 2 személlyel már ne várj tőle csodákat! Hosszabb túrákra, jól megpakolva már sztem kell a 500-600-as kategória.
Üdv!
Én most sem hiszem a 120-as végsebességet a CBF 125-től. Ahhoz teljesítmény is kell(ene), nem 10 LE. Ybr 125 volt az első tavalyi kiszemeltem ami szintén 10 lovas, akkora fickók alatt, mint én megy vagy 95- öt, fórumokon utánaolvashatsz. 55 kilót vihet max. 105-tel sztem.