Szép estét Villanyos kolléga !Gondolom goromba idő volt felétek is ! Ma én is eláztam, szerencsére beöltözve , így csak a motort kell majd a jövő héten, ha a vénasszonyok nyara beköszön !
Szerencsésen hazaértünk, szemerkélő esőben indultunk majd Tiszafürednél átvettük az esőruhát amire egészen Gyöngyösig szükség volt. Fenn a Kékesen alig tudtam fotózni akkora volt a ködös pára, Kunmadarastól hazáig szitáló jellegű esőben jöttünk. Ezeket leszámítva nem volt rossz, csináltam onboard-ot és fotókat is, készül majd belőle egy vidi.
Üdv az Uraknak! Egy hét Lengyelországi turné után lassan hazavergődtem, és annyi munka szakadt rám, hogy ki se látok belőle. Ebből adódóan sajnos nem tudok Veletek tartani a kék túrán, de lélekben ott leszek! A csomagtartóm épül szépül, gumizáson is túl vagyok, meg vettem még egy traktort, hogy ne unatkozzak.
Jó időt holnapra!
Kicsit hamarabb szerettem volna jelentkezni de most értem ide, remélem nem alszanak az urak.
Pedro itt az előrejelzés ami eddig nekem 95%-ban megmondta a tutit amikor ügyeletes voltam. Várd meg amíg teljesen feljön, majd középen felül sárga kockában (play) indítsd el a műholdas számítást:Eső előrejelzés
Nagyon bízok benne, hogy megússzuk, aki meggondolja magát üzenjen akár itt is, reggel még ránézek a gépre.
Ha marad a terv itt az emlékeztető:
Sajnos ez a "csak munkával lehet előre jutni" sem teljesen igaz, inkább vegetálni elég, azaz a napi szükségleteket fedezni, mert ha már kicsit többre vágysz plusz melót kell vállalni, amiből esetleg marad a szórakozásra. Közhely: "örülj hogy van munkahelyed..." ez igaz, csak azok a családok akik mondjuk csak 2-3 gyereket mertek vállalni de azt tisztességgel próbálják felnevelni és munkahelyük is van elesnek minden juttatástól is (gázártámogatás nuku, nem lehetnek "védett fogyasztók" stb). Itt a szeptember kezdődik a suli, régen még a szüleimnek az iskolakezdés legnagyobb terhét az jelentette, hogy igyekeztek felruházni bennünket, ma a tankönyvárak, a két gyerek tankönyveit a héten hoztuk haza, 50ezer Ft! Voltak akik megkapták igyen mert rászorulók, ezzel nincs is semmi baj, legyen szociális háló, csak ne az olyanoknak kedvezzen akik a gyerekcsinálással biztosítanak maguknak megélhetési alapot. Félreértés ne essék nem panaszkodni akarok, csak olyan a rendszer, hogy nincs ösztönözve a munka és az a bolond aki hajt, illetve az fogja legkevésbé megérni a nyugdíjat aki azt megérdemelné egy életnyi munka után.
Volt szerencsém a napokban beszélni olyan emberrel, akinek szalad a szekér.Badacsonyban vett két épületet , de még nem tudja mit vállalt. Most csinálok építkezés szerű dolgot,( kialakítok a présházból szobát-fürdőszobát), és rengeteg a munka vele, és jó drága. No ez az illető két qrva nagy épületet vett, és ennek a felújító átalakító munkának még előtte van. Nem is sejti mekkora munka. Abban meg igazad van, csak munkával lehet előre jutni. A többihez az esély 1 a százmillióhoz !
Szép estét az Uraknak ! Látom álmodoztok pont mint én ! Pedig hogy kibabrálnék veletek ha nyerek a lottón, odatolok a garázsotokba egyet egyet kinek mi tetszik ! Csak nyerni nem tudok ! de talán majd egyszer ! Még a Lacinak is, pedig alaposan belekeveredtél a kanócokba !
De a garázsba beférne hozzám. A gsxf-nek megköszönném eddigi szolgálatait, és kihajintanám, mint azt a bizonyos macskát kaksizni.
De ezt csak így "halkan" írom, nehogy "meghallja", még megsértődne.
Ha már itt tartunk, én meg nem tiltakoznék, ha a garázsban állna 1 VFR 1200-es. Pld. Vagy 1 BMW 1000 RR.
Ja, a VTR 1000 nem az enyém, de egy élmény volt. Vele.
Nekem sem a szándék hiányzik hozzá Úgy tudom a fogyasztás 6-7 liter körül alakul, azaz kb. egy jó literrel több a Hondanál. Ezt még azért duzzogva el tudnám fogadni.
Meg kell hagyni nagyon szép és ráadásul egyedi megjelenésű (mintha az egyébként sornégyes FZ6n felfújná magát és támadni készülne), érdekesek a technikai adatai és meglepő a csekély 65 lóerő amiről már korábban is beszélgettünk, viszont a közel 90Nm-es nyomaték önmagáért beszél, hiszen alig kevesebb mint az ízig vérig spotgépnek született korábban emlegetett szintén V2-es VTR ezres 96Nm-es nyomatéka. Találó az álommotor kifejezés, legalábbis az én esetemben egy ideig biztos
Fogyasztására lennék még kíváncsi
Az én álommotorom a Yamaha BT1100 Bulldog. Széthajthatatlan blokk, V2 nyomatékgyár, gyönyörű hang és nem utolsósorban kardánhajtás. Talán majd 1x megengedhetem magamnak, ha már öregebb konstrukció lesz, egyenlőre még túl fiatal gépek vannak a piacon belőle és a legolcsóbb is 1 misiért kínálkozik kutyi
Volt egy időszak amikor vadásztam ezeket a gépeket, csak azt nem értettem miért lehet megvenni az alig 10-éveseket már 6-700 ezerért. Majd elolvastam róla minden infót, saját teszteket, promo anyagokat és rájöttem nem az én pénztárcámhoz való a fogyasztása, amiről csak egy tulajdonos írta a 7literes minimumot, a többi mind 8 fölötti de találtam olyat is aki extrém magas 14l-es fogyasztásról számolt be pedig az már SP2-es volt (gondolom pályázott meg folyamatosan fújatta az orrát... de akkor is ). A lánc zabálásáról és a hátsógumi 5ezres csereciklusáról nem is beszélve. A hasonmás Suzuki (TL 1000) valamivel jobb fogyasztást produkál és lényegesen olcsóbb, de akkoriban a hondás csőlátásom miatt elképzelhetetlen volt egy Suzukinak még a gondolata is, így aztán felejtős lett a V2-es romboló. Aztán belezúgtam az inazumába ami persze nem változtatott a meggyőződésemen miszerint a Hondát tartom a legjobb konstrukciónak, de rájöttem, hogy megfelelő karbantartásokkal a Suzu is lehet jó társ és van élet a Honda után is. Sőt, hogy kicsit védjem a GSX olaj-lég hűtésű blokkját mutatok egy vidit aminek szenvedő alanya egy 750-es Gixxi amiben egy az egyben az a motorblokk dolgozik (ráadásul kihegyezve), mint a Miki F-esében és az én inazumámban, hiheteten mit kibírt állítólag egy vizesblokk régen elvérzett volna ekkora hőterhelésnél. Mit kibír egy 750-es GSXR
Nem vonz már annyira a nagy lökettérfogat, akár a 750 alá is mennék, ha mondjuk motorvásárlás előtt állnék és bármennyire is bálvány a CB 1300, nem vagyok benne biztos, hogy bevállalnám a velejáró többletkiadásokat. A Honda Hornet vagy a CBF 600 (természetesen szigorúan Naked változata) is kedvemre való lenne, de mivel már egyszer hűtlen lettem a márkához másfelé is kacsingatok néha. Nagyon bejön a Suzuki Bandika vízhűtéses 650-es Naked változata ami már nem éppen friss újdonság (kb.3éves), de nagyon tetszetős és simán elég lenne a 84lóereje ami csak 2lóval marad alul a 100ccm-el combosabb inazumához képest. Akinek van még kedve olvasgatni annak itt egy jó kis leírás róla: Bandika 650
Viszont ha motort szerelünk én vagyok a fönök
(egyelőre )