Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mentegetőzik a nyavaja Csak a rossz helyre ment válasz miatt pironkodtam Most ihatok én is, pláne, hogy a kerék a csomagtartóban pihen már
Nehogy már mentegetőzz én most ittam egy Jégert és simán vállalom, sőt lehet iszok másikat is
Ez Joszefnek ment volna. Pedig nem ittam. Még alkoholmenteset sem. De télleg, esküszöm Miki neked meg egészségedre Lassan én is elfogyasztok egy szüzet. Persze csak a soproniból. Jobb ithhon a békesség
A kereket?
Ez ám a felkészültség Aránylag könnyen benyomhatóak a dugattyúk, ezért erre asszem nem lesz szükség. Fékbetétre viszont igen sajna nemsokára
Köszönöm. Kezelem magam, de inkább hideg sörrel, mert megint meleg van itt nálunk.
Volt már nekem is mikor szerelés közben véletlenül vállal megnyomtam.
Inkább előzd meg, ilyen egyszerű
Legközelebb mikor veszed ki a kereket, egyből nyomd vissza !
Szia Miklós !Mert Te mindig sántikálsz valamiben. (kitaposott gumicsizma) Van az a régi jó szabály , hogy ha kettő megárt csak egyet igyál. Legfőbb munkavédelmi szabály : Ne dolgozz nem ér baleset. Jobbulást neked ! Kezeld magad orvossággal ! Pl: Tokaji !
Üdv klasszikusok
Jó kis túra volt a mai is, bár indulás előtt volt bennem egy kis para az időjárás miatt, de szerencsére csak Szeghalom után kaptunk egy rövid záport aztán végig semmi. Szép a Körösök vidéke is, egyedül a Fehér-Körös hídja volt lezárva Gyulánál, de azokat az útvonalakat amiket előző este megterveztem szépen bejártuk minden nehézség nélkül. Átkeltünk a Sebes-Körösön és a Kettős-Körösön is, nem volt csak egy helyen komp de azt se kellett igénybe venni mert volt más alternatíva. Leírom pontosan az útvonalat ha lesz időtök menjetek ti is végig, kellemes kis út kb. 70-80km/h sebességgel haladtunk, hol egy kis erdő adott hűvöst, hol egy kis halastóba gyönyörködhettünk és akkor még nem is említettem a természetvédelmi területeket és a Körösök szépségeit valamint az üdülőterületeket mint pl Szanazug. Mezőberényig a 47-es úton mentünk le ami kicsit unalmas egyenes szakaszokból állt, aztán jöttek a látnivalók és akkor vettem visszább a gázkart is. Az útvonal: Mezőberény -(28km)-Szanazug-(4km)-Szeregyháza-(4km)-Gyula{Várfürdő, Gyulai vár}-(14km)-Kétegyháza-(13km)-Szabadkígyós-(12km)-Békéscsaba. Nagyjából 75km amihez hozzájön az oda és a vissza út, de összesen nekünk 270km-ből kijött az egész, mégis majdnem egy napot töltöttünk el kellemesen a laza gurulós tempó miatt. Amúgy sokkal több helyen meg lehetett volna állni csak hát meleg volt és így is sok volt a le és felöltözés. Képeket majd lövök fel a galériába, de előljáróban egy szépet mutatok, már csak az esztétikai élmény miatt
Megoldottam, nagyobb volt az ijedség, mint a baj Sima csavarhúzó feszítéssel rendbe jött
Sikerrel járt a kerék kiszedés, az útmutatónak hála, köszönet érte. Viszont lőttem egy bakot sajna. Sikeresen behúztam párszor az első feket, ami ugye a betéteket összetolta (levett keréknél). Vissza így nemigen fog menni. Ötlet esetleg a javításra?
Hello Joszef!
Itt most már esőre állunk, - még éppen nem esik - én viszont most nem motorozok, mivel úgy leestem pénteken a létráról, mint az életszinvonalunk.
Valamelyik dalban volt az az okosság, hogy nagy test nagy élvezet, ebből kifolyólag jó nagyot is estem, persze a betonra. Így most sántikálok. Mindig is mondtam, de most újólag is bebizonyosodott, roppant veszélyes 1 valami ez a munka.
Jó reggelt kívánok motorozós benzinpusztítók ! Itt már esett és fúj mint az állat ! Úgy is mondhatom: Sötét felhők tornyosulnak hazánk egén !
Sajnálom pedig jó kis tervet eszeltem ki, de meg is értelek hiszen mi is építkeztünk, mi még ennyit sem engedhettünk meg, sőt még motorom se volt
A Google Maps volt a segítségem Mezőberényig lesz csak kicsit unalmas aztán már jönnek a látványosságok Gyulai vár, Körös Maros Nemzeti Park stb... holnap majd lesz képes beszámoló
A heti építőtábor felemésztett vagy 200 ezret az A hitelemből ami most -420 ezren vergődik, így a hosszabb túrákat most c vágányra terelem. A mostani autópályás csapatós létszemélyes éjszakai gurulásom egy tank 350 km-es átlaggal zárult ami szintén nem túl kifizetődő a jelenlegi benzinárak mellett.
Minden esetre köszi, hogy gondoltál rám
Akkor holnap szerelsz, pedig javaslatot akartam tenni egy kis Gyula és a Fehér-Körös környéki kiruccanásra Még az előbb találtam ki ez persze még függ az időtől is, reményeim szerint az állapotom is javulni fog addig, mert még kicsit mindig keresztbe látok a napszúrástól
Üdv Ámbérék! Megint kiolvastam magam, ahhoz képest, hogy nem nagy taglétszámú fórum vagyunk lassan meglesz a száz oldal. Egész héten szabin voltam, így kibontakozhattam a saját üzemeltetésű építőtáboromban. Az építkezés még csak-csak, de az árak teljesen az agyamra mentek. Pénteken nem ért rá a mester, így csütörtök este tíz után nyeregbe pattantunk, és meglátogattuk unokaöcséméket Gergelyiugornyán. Megaludtunk, péntek strand, este szalcsisütés, majd tíz után irány haza, mert ma persze már ráért a mester.
A nagy motorozásban feltűnt, hogy baromira ráz a vas, 140-nél zsibbad kezem-lábam. Remélem, hogy csak a jó múltkorában észlelt első kerék csapágy kottyanása okozza a vibrációt. Minden esetre holnap kicserélem.
A Laci féle alábakolás tökéletes én is így jártam el amikor az első telókat políroztam, valahol a fórumon kép is van róla, csak én nem találtam fát, így egy alufelnit pattintottam alá
Remélem motoroztok, nekem is tervben volt de a napszúrás kiütéssel győzött Az egész hét nagyon kemény volt de az utolsó két munkanap amit a kosaras autón töltöttem teljesen betette az ajtót. Még tegnap meló után lenyírtam a füvet és mikor bejöttem éreztem nincs rendben valami, émelygés, hányinger, fejfájás...minden játszott
Reggel meg ébresztettek a maszekkal... úgy kellett megerőszakolni magam, hogy kikeljek az ágyból, még jó hogy hamar sikerült kijavítani a hibát. Tegnap óta még csak az előbb tudtam enni egy keveset, kicsit mintha jobban volnék, még az is lehet megmaradok Volt egy jó kis zápor, ami úgy hiányzott már mint egy falat kenyér. Remélem a kötelező hétvégi motorozás is összejön holnap.

Joszefnak külön üzenem mielőtt félreérti: Nem másnaposságban szenvedtem
Van olyan ami csicsásan is ízléses, de a kabát amit láttam nem az a kategória volt, mondjuk nem is volt drága
Nem tudlak linkel segíteni, mert ahogy írtam nem motoros nadrág hanem dolgozni vettem, vagyis a feleségem hozta B.újfaluból (ránézésre strapabíró volt az anyaga) valami boltban volt végkiárusítás, fillérekért adták az utolsó darabokat. A tépőzárat ő varta a derekára mert a bőrgatyámon is van (a bőrdzsekivel úgy lehet össze tépőzárazni) és így a bőrdzsekit ezzel is tudtam viselni. A legnagyobb melegben is elviselhető volt, nagyon szeretem, csak hát nem protektoros mint a bőr de kényelmesebb mint bármi.

Amikor én gumiztam a csühöst a leömlőnél támasztottam alá, de előtte Lacát felültettem a hátuljára, hogy legyen a levegőben az elsőkerék. Egy megfelelő méretű kuglifát tettem alá úgy, hogy rongyot raktam rá és faékkel befeszítettem, nincs nagy teker a leömlőn mert jó a súlypont és stabil. A telóra nem jó tenni mert előrebukik a súlypont és felborul. Jobb kivenni és úgy gumishoz vinni a kereket, sőt én olyan szőrözős vagyok , hogy szóltam a gumiszerelőnek a felnit nehogy megkarcolja mert harapok Jött is a duma: "nem az elsőt szerelem..." tudom bazzeg de ez az enyém és úgy bánsz vele mint a hímestojással
Csináltam szemléltető fotót a támasztékról
Mondani is akartam, hogy vén trottyok vagytok már!
Én is az vagyok már, -Úristen, mit mondhat a Joszef? - de nézzétek meg csak a sisakomat.
Igen csicsamicsa.
Adhatnál egy linket, a nadrág mindíg is problémám volt
Másik téma: cseréltetném első gumit. Azon vacilálok, hogy mennyire lehet problémás itthon kiszedni, vagy hagyjam szerelőre? Emelőm sajna nincs, telószárra meg csak nem kéne letennem ugye?
Tetszetős kabát, gratula Én is a konzervatív szinek mellett vagyok, elvégre 40 már közelebb van mindkettőnknek mint a 20 Szerintem jó lesz a Bstar. A kesztyűm már 5. éves és még egyben van, szerintem ez elég minőségi garancia
Ja! El se hiszed milyen nadrágban motorozok mióta a bőrnadrágba is belerohadtam
Farmerszerű anyagból van, de talán még vastagabb is kicsit mégsem meleg és nagyon puha, combzsebes, katonai szabása van. Véletlenül akadtam rá nem is volt drága, dolgozni vettem aztán rájöttem nagyon kényelmes és könnyű viselet motoron, a Tátrát azzal jártam meg