Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hornetnél pc25 olajszintnél minimum és maximum között hány deci van?
Keresni foglak, köszi
hetven/33nulla- 49- kettő 7
Kiraly. Akkor a benzinkuton talalkozunk
Email cim vagy teloszam?
K.b. 14 órakor leszünk Szombathelyen a Metró melletti Agip kúton. Onnan Rohonc- Léka - Kőszeg - Sz.hely. Ott valahol megállunk egy üccsire, vagy rövid kajára és irány haza.
Hali
Az oke sztem. Kb mikor? Kurva jo ido lesz
Vasárnap délután?
Huhh nem tom.
Nekem mindig is a pirelli jött be sportos guminak,strapára meg a misleny.
Úgy rémlik, hogy azt csak a D211-212GP tudja.
A Dunlop nem az a merev falú alacsony nyomásos teknikát használja?
Ntec vagy miaszösz?
Engem érdekel. Dobj egy elérhetőséget ha még aktuális.
De ha Mecsek felé jössz, szólj és próbáld ki hohy viselkedik ezen a motoron.
Én minden gumimat alacsony nyomáson használom, kivéve a michelin, az normál nyomással is jó. Ez a dunlop már akkor sem tetszett amikor fel sem szeretem, baromi merev az egész szerkezete.
Alacsony nyomással egyébként jobb visszajelzéseket kellene adjon minden gumi, alacsony alatt melegen a 1,9-2,1barra gondolok.
Az osztrák aszfalt az gyilkos. Zabálja. Bizonytalan is lesz ennyire alacsony nyomással. Érzékeny a megfelelő nyomásra.
Vagy amire tippelek hogy túl kemény a ktm futóműve, még így félállásban is. De akkor a sportattackal a 15fokokban miért nem csúszkált úgy mint ez 25fokban?
Mindegy, fura. Majd lekopik ez is attól nem félek. Na meg a horvátoknál vagy az osztrákoknál minden tapad
Az is megfordult már a fejemben hogy ez valami elbaszott szeria és azért volt leakciózva az r17-en... Magyaregregy-Zobák között a völgyben mentünk egy lendületesebbet, de egyáltalán nem nagytempót, a gumi a kigyorsításon ugy nézett ki mint a tiedé, pedig tényleg kutyaszar volt ez a tempó ahoz képest amiket csináltunk 2-3éve, és azok a gumik nem így néztek ki utána... pedig akkor is 2bar alatti nyomasokkal jártam.
1,8, az felmegy 2körülre, de még mindig egy bizonytalan gumi számomra. Külföldön majd biztos jó lesz, de itthonra életveszély számomra.
Urak, nincs valakinek eladó sorban lévő hűtősapkája?
nekem veletlenul ment le 1,7-re kanyarba tolta ki az elejet.... kozuton pilot road 3-al nem sport gumival.
Mielőtt nagyon megijednél, keresd meg a biztosítékokat, és ott nézd meg, hogy nincs-e kontakt hiba ! Aztán ha nincs akkor kell egy műszer és neki kell állni méregetni, vagy egy próbalámpa és ellenőrizni, hol-van, és hol nincs feszültség.
Ma voltam pályázni. Így nézett ki a gumim, és ez még csak az első kör után volt.
1,8 Az elsővel 2,1 alá menni még pályán sem ajánlott gumimelegítő nélkül
Egyáltalán nem? Indításkor leveszi a világítást, előfordul kontakthiba.
Akkor , majd!
Izzó jó???