Üdv, Hondások! Esetleg ha valaki ilyenre vágyna, A2-es jogsija van, de szeretne maximálus élvezet faktort akkor ez az ő motorja: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Ha ősszel nem volt vele gond, szerintem csak össze tapadt.
Próbáld 3.vagy negyedik esetleg 5. fokozatban behúzott kuplungal megtólni előrre. Szerintem meg fog indúlni, közé megy az olaj, és olyan lesz mint előtte.
Az a tünet, hogy behúzom a kuplungkart, berakom sebességbe, ránt egyet és lefullad. Megpróbáltam leállított motorral, úgy hogy beraktam sebességbe, behúztam a kuplungkart, de hiába nem lehet eltolni a motort. Olyan mintha nem emelnek ki a kuplung.
Bowdenes, és azzal minden rendben szerintem. Érdekes, mert ősszel úgy raktam le, hogy minden rendben volt vele. Esetleg tudsz megbízható szerelőt Nógrád megyében?
HornetVác, az csak az ebay protection miatt ir annyit. Majus 8 az utolso nap, utana lehet szarakodni vele, hogy nem kaptad meg a cuccot. Addig nem. Tobb szaz rendeles utan elmondhatom, hogy 2-3 het alatt itt lesz... ;)
Tegnap szabin voltam és a napos időben alaposan megmozgattam az öreg Hornetet. Több hónap pihenés után olyan jól esett a motorozás, hogy sikerült egy teli tankot kiüríteni (~250 Km). Persze óvatosan mentem (max.190 ), mert a szezon elején kell egy kis idő, míg a "berozsdásodott csontok" bejáratódakan, illetve az autósoknak is újra meg kell szokni az autósokat.
Szerintem jó idő esetén a hét végén sok motorossal fogunk találkozni.
Vidom,
Köszönöm a sok információt a hőgombáról. Gyorsan megrendelem az egyiket, csak egy kicsit hosszúnak tűnik a szállítási idő (Delivery: Estimated between Tue. Apr. 11 and Mon. May. 8). Persze előbb kellett volna felébrednem, mert ha télen foglalkoztam volna vele, már itt lenne a cucc...
Mikor a motor elővételekor szembesültem a problémával, azért gondolkodtam egy bontott alkatrészben, mert az gyorsabban meg lenne. Meg aztán itt a fórumon valaki jelezte is, hogy talán van neki egy, csak utána kell néznie, bár azóta nem jelentkezett.
Na, de javaslom zárjuk ezt a hőgomba témát.
nem is
Csak nagyon sok volt az egyhelyben járatás, mert rezonált az eleje... Szètkaptam az elejèt ès amint vissza raktam valamit indit....
Jah meg èlvezkedni kellett az új gumikkal
Na de jövö7en szabi, lesz idöm mèrsèkelni a fogyasztást
Szia, èn ma voltam az Mk-nál de nekem kellett a szivató, de gáz nem szüksèges...
Nem egy Hornet volt náluk.
Melyik volt a tied? Fehèr vagy az ezüst?
Ma tankoltam, de nem rendeltetès szerü használat miatt 150km 10.5liter
Jövő7en már több "nagyobb" túrára megyek majd akkor kiderül hogy mennyire iszákos a kicsike...
Próbáld 3.vagy negyedik esetleg 5. fokozatban behúzott kuplungal megtólni előrre. Szerintem meg fog indúlni, közé megy az olaj, és olyan lesz mint előtte.
CBR-eken a dekliben lévő mozgató rúd szokott eltörni.
Ebből szerelő keresés lesz.
Segítséget kérnék. Hornet 600-nál (pc 41) olyan probléma akadt, hogy nincs kuplung. Kellene valami ötlet, hogy mi lehet a baja!
Szerintem jó idő esetén a hét végén sok motorossal fogunk találkozni.
Köszönöm a sok információt a hőgombáról. Gyorsan megrendelem az egyiket, csak egy kicsit hosszúnak tűnik a szállítási idő (Delivery: Estimated between Tue. Apr. 11 and Mon. May. 8). Persze előbb kellett volna felébrednem, mert ha télen foglalkoztam volna vele, már itt lenne a cucc...
Mikor a motor elővételekor szembesültem a problémával, azért gondolkodtam egy bontott alkatrészben, mert az gyorsabban meg lenne. Meg aztán itt a fórumon valaki jelezte is, hogy talán van neki egy, csak utána kell néznie, bár azóta nem jelentkezett.
Na, de javaslom zárjuk ezt a hőgomba témát.
Csak nagyon sok volt az egyhelyben járatás, mert rezonált az eleje... Szètkaptam az elejèt ès amint vissza raktam valamit indit....
Jah meg èlvezkedni kellett az új gumikkal
Na de jövö7en szabi, lesz idöm mèrsèkelni a fogyasztást
Nem egy Hornet volt náluk.
Melyik volt a tied? Fehèr vagy az ezüst?
Ma tankoltam, de nem rendeltetès szerü használat miatt 150km 10.5liter
Jövő7en már több "nagyobb" túrára megyek majd akkor kiderül hogy mennyire iszákos a kicsike...