ennel nem tudom mi a kulonbseg, azt tudom hogy a 99-es motorba mikor beleraktam a feher rugosat, (talan 2003-tol volt olyan) ami a lengokaron van tugorgo kozepen persely, kicsit hoszabb mint ami kell a feherhez le kellett belole koszorulni 1-2 mm-ert.
Vagy esetleg kisbbbat varnak,de a motort nem akarjak eladni,igy 2-3e/ ev siman lehet. De vannak barátaim akuk az időjárás es a munka miatt tudtak 1-1szezonba keveset menni (2-3e) mas szezonokba meg 3 szorosat...
en is ismerek ilyen hobbi "motorost", ha van 20 fok es van kedve gurulgat kicsit aztan kesz. Nem erzi azt a kesztetest meg nincs elvonasi tunete ha nem motorozik par hetet. Nincs ezzel baj.
Valóban nehezen hihető, hogy valaki motort vesz és aztán évi 2000 km-t sem megy vele, de épp a múlt héten néztem meg itt németben egy CB1000R-t, a srácnak 3 éve van meg, 11ezer km-rel vette és most 18 van benne. Szóvá is tettem, tekintve, hogy én pl tavaly 9ezret tettem a motoromba úgy, hogy általában heti 6 napon, 50 órát dolgozom. Neki az én adatom volt hihetetlen... Nincs mit tenni, be kell látni, mindenki különböző.
Leinformáltam, a motor állt is jó ideig, így mertem így kiirni, mert utána jártam én is és a futás mellé a motor átvizsgálás során is valósnak mondható a megjelölt km a motorban. Nyílván sokféle ember van, de én már csak magam miatt sem állítanék valótlant. :)
6 eve egy velhrtoen minimum 1 evet allt motort vettem olaszbol,rozsdafoltod lanccal,letoltsm vele 32000 et a 8000 el egyutt,egy nagyobb tura miatt csereltem mert na ne legyen gond,a szerelo szerint nem kellett volna.
Akkor erdemes a belével foglalkozni ha voros por jon ki belole vagy egyenetlen nyulas van.
Mégis honnan kéne ismernem az előéletét? Mi közöm van hozzá? Leírtam, hogy "szerintem".
Egyébként uram bocsá', hogy nehezen hiszem el, hogy egy külföldről behozott motornak ilyen extrém alacsony futása van. Na meg, hogy van olyan idióta aki évi 1600 km kedvért vesz és tart motort. Nekem sincs sok szabadidőm, de ennyit letolok egy hét alatt.
Mindenesetre, elnézésedet kérem, nem akartam én valótlant állítani a portékádról, csak ugye nem minden arany ami fénylik...
A lánc belsehébe nem látni bele. Nem leveles volt de szépen korrodált volt és mivel nagyobb igénybevételt kap mostmár a lánc, én nem mertem volna vele játszani. Valamint esztétikailag is másabb igy, amit ezért valjunk be, egy motornál nem hátrány. :)
Ez természetes, azonban ezt inkább lehordásnak érzem abból a szempontból, hogy nem ismerik a motor előéletét. Egy igényes tulaj ugy gondolom, hogy nem várja meg az alkatrészek teljes elhasználódását, hanem idejében neki áll és ha már a motor szerelőnél van és " megvan bontva" akkor lecserél rajta mindent, amely időszerűnek étezhető. Legalább is ez az én véleményem. Valamint ha valaki leír valamit, akkor az úgy korrekt, ha fedi a valóságot, és nem vágja maga alatt a fát, mert többé nem lesz hiteles. :)
Rafti,
Köszi én nem szeretném (gondolom más sem) megnézni a régi cserélt alkatrészeket, mert nem szeretném megvenni a motorodat. Majd a leendő vevőnek kell ezt bizonygatnod, már ha majd érdekli őt.
Azért pedig ne haragudj meg, ha a motorostársak megjegyzéseket tesznek az általad önként felrakott motorra, mivel ennek a fórumnak valami ilyen célja van. Információt cserélni, megosztani, véleményezni, javasolni....stb...
Ha nagyon szeretnéd meg tudom mutatni a régi láncot, ugyanis el lett rakva hogy a hitetlenkedők két szemükkel láthassák addot esetben az amit nem hisznek el, azonban valós információ. :) Valamint a szerelőt is fel lehet hivni, mert teljesen átvizsgálta a motort, és nagyon szívesen elmondja szerintem a látottakat. ;)
Rozsdás volt a lánc, illetve most lett a fojtás is eltávolitva belőle, azért lett cserélve. ;) Tavaly kapta a gumikat is, még a gyári jelölt gumikkal volt szerelve. ;) A szelephézagos kérdésre: ha egyszer nagyszervíz van, álltalában jobb helyeken megnéznek mindent a motoron. :) Akár milyen hihetetlen, ebbe ennyi van. De ezt egy hozzá értő ha mellette áll és ránéz / meghallgatja, akkor megmondja. De nyilván könnyebb dobálózni mint kérdezni, vagy esetleg megnézni... :)
Lehet hogy a rozsdásodás miatt cserélték, amíg nem látjuk a motort felesleges dobálózni, a szelephezagellenorzes is lehet azert volt mert azt hitték vissza van porgetve közben valós. Nem ismerem, nem védem.
Maig jon pár apro bosszanto dolog a sokaig allo motoron.
http://m.ebay.com/itm/amortigu...
http://m.ebay.com/itm/MONO-AMM...
Akkor erdemes a belével foglalkozni ha voros por jon ki belole vagy egyenetlen nyulas van.
YTX7L-BS, ha az emlékezetem nem csal.
Egyébként uram bocsá', hogy nehezen hiszem el, hogy egy külföldről behozott motornak ilyen extrém alacsony futása van. Na meg, hogy van olyan idióta aki évi 1600 km kedvért vesz és tart motort. Nekem sincs sok szabadidőm, de ennyit letolok egy hét alatt.
Mindenesetre, elnézésedet kérem, nem akartam én valótlant állítani a portékádról, csak ugye nem minden arany ami fénylik...
Köszi én nem szeretném (gondolom más sem) megnézni a régi cserélt alkatrészeket, mert nem szeretném megvenni a motorodat. Majd a leendő vevőnek kell ezt bizonygatnod, már ha majd érdekli őt.
Azért pedig ne haragudj meg, ha a motorostársak megjegyzéseket tesznek az általad önként felrakott motorra, mivel ennek a fórumnak valami ilyen célja van. Információt cserélni, megosztani, véleményezni, javasolni....stb...
Mikor volt olaj cserélve? A kuplung is úszik az olajban lehet az a gond...
Üdv..