Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Lambo es a Ferrari is felesleges utcara. Megis azzal jar a sok gazdag kotsog.

Amugy lehet, hogy felesleges, de nekem akkor is kene... Mikor reggel ranezel, mar jo a napod. Ha a varosban csak 1x rangatod meg reggel, mar kiraly. Amugy igazi puncimagnes... ;)

A motorozas nem az eszrol szol, hanem a szivrol...
Totál felesleges egy igen hasalós 190 lóerős motor utcára.
Pályára kell az ilyesmi motor.
Lennek hulye egy uj zold-fekete ZX-10Rrel...
Minek ? :D az a legnagyobb hülyeség utcára a gyorsasági motor :D
Szitáláshoz: ha csak a két oldaldoboz van fent, kb 160-nál beszitál. De mmostanában alacsony sebességű fordulásnál is beremeg az egész eleje, jövő héten viszem a szerelőhöz, kormánycsapágyat mondott ő is, ráfér a mocira hogy megnézze.
Nem a kormány, inkább a motor mocorog kicsit. :) Kéne egy speed.
sziasztok!
én tavaly elhagytam pályán az első kerék súlyait, naaa akkor 150 felett beszitált.....
ma mátráztam egy jót, és hazafele összefutottam egy kedves Hornetes ismerőssel, háát nem finomkodtunk a gázzal
Szitálás NULLA!!!
200 nal beszital a kormanyod, az nem normnalis, meg ugy altalaban semikor nem szitalhatna....
Nem lehet hohy elhagytál par súlyt a kerékről ?
Nézzetek rá a kormánycsapagyra, ha meg a gyári golyós van benne akkor az is lehet vicces.
Nekem 40 es 70 kozott szital picit, de csak elengedett kormanynal.

Nagy temponal nem vettem eszre, hogy gond lenne. 180-200 korul picit beszital, de ez nem a doboz miatt van szerintem, hanem a szel, a vaz, stb miatt.
Nekem nem gyári a doboztartóm, hanem itthon hegesztettük saválló acélcsőből az előbbi árának töredékéből. (Egy jó barátom csinálta ingyen )
A lényeg, hogy azt hittem valamit elrontottunk mert ezzel is beszitál, de mondjuk nem 50 nél, szerintem úgy 70 körül, 130 felett viszont ha a kormányt tartom, akkor is érezhető már a remegés. De így akkor megnyugodtam, hogy a többi is ilyen. Nekem V47-es dobozom van és eddig nem akadt vele problémám.
Az ülést leszedni nekem is nehezebb a vasaktól. :(
Nekem Kappa 42 literes van, elvileg 3 kg a határ, de bírt már sokkal többet is...
Nekem ilyen dobozom van. Eddig birja, neki lehet dolni. Papiron 10 kilot tud, ennel tobbet en nem is tettem bele.

50nel elengedett kormanynal elkezd a motor tole szitalni. Ha megfogom a kormanyt, akkor elmulik. Kb ennyit vettem eszre belole menet kozben eddig.

Nekem a vasak miatt nehezebb az ulest leszedni, visszatenni, ez nem tetszik a Givi rendszerben.

A dobozok nagyon dragak, belulrol kibelelve sincsenek. 30 korul vettem a V46ot hasznaltan, tobbet nem adnek ezert a sok froccsontott muanyag szarert...
Nagyon minimális utómunka, inkább csak előhívás RAW formátumból...képenként maximum fél perc...
Egy öregebb Canon EOS 550D-t.
Ezek utómunkásak, lehet hogy csak egy i6s :)
Milyen fényképezőt használsz?
Ma is szép.
Ki kell költöznöm Ausztriába....Jó képek!
Annyit még azért nem megyek :-) Egy tanknyit is nehéz kimotorozni egy nap, 10 előtt el sem indulok, hajnalban még fagy körül van a hőmérséklet.
üzemanyagkártya feltöltve?
Megkezdtem az idei szezont is. Friss olaj, műszaki, napsütés. Mi kellhet még?