A Lambo es a Ferrari is felesleges utcara. Megis azzal jar a sok gazdag kotsog.
Amugy lehet, hogy felesleges, de nekem akkor is kene... Mikor reggel ranezel, mar jo a napod. Ha a varosban csak 1x rangatod meg reggel, mar kiraly. Amugy igazi puncimagnes... ;)
A motorozas nem az eszrol szol, hanem a szivrol...
Szitáláshoz: ha csak a két oldaldoboz van fent, kb 160-nál beszitál. De mmostanában alacsony sebességű fordulásnál is beremeg az egész eleje, jövő héten viszem a szerelőhöz, kormánycsapágyat mondott ő is, ráfér a mocira hogy megnézze.
sziasztok!
én tavaly elhagytam pályán az első kerék súlyait, naaa akkor 150 felett beszitált.....
ma mátráztam egy jót, és hazafele összefutottam egy kedves Hornetes ismerőssel, háát nem finomkodtunk a gázzal
Szitálás NULLA!!!
Nekem nem gyári a doboztartóm, hanem itthon hegesztettük saválló acélcsőből az előbbi árának töredékéből. (Egy jó barátom csinálta ingyen )
A lényeg, hogy azt hittem valamit elrontottunk mert ezzel is beszitál, de mondjuk nem 50 nél, szerintem úgy 70 körül, 130 felett viszont ha a kormányt tartom, akkor is érezhető már a remegés. De így akkor megnyugodtam, hogy a többi is ilyen. Nekem V47-es dobozom van és eddig nem akadt vele problémám.
Nekem ilyen dobozom van. Eddig birja, neki lehet dolni. Papiron 10 kilot tud, ennel tobbet en nem is tettem bele.
50nel elengedett kormanynal elkezd a motor tole szitalni. Ha megfogom a kormanyt, akkor elmulik. Kb ennyit vettem eszre belole menet kozben eddig.
Nekem a vasak miatt nehezebb az ulest leszedni, visszatenni, ez nem tetszik a Givi rendszerben.
A dobozok nagyon dragak, belulrol kibelelve sincsenek. 30 korul vettem a V46ot hasznaltan, tobbet nem adnek ezert a sok froccsontott muanyag szarert...
Amugy lehet, hogy felesleges, de nekem akkor is kene... Mikor reggel ranezel, mar jo a napod. Ha a varosban csak 1x rangatod meg reggel, mar kiraly. Amugy igazi puncimagnes... ;)
A motorozas nem az eszrol szol, hanem a szivrol...