Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gabo77,
Én a héten cseréltem hőgombát a 2002-es hornetemen. Ez kapcsolja a ventilátort. Ennek a működését egyszerűen ellenőrizheted, lehúzod a vezeték sarut a hőgombáról és a motor fém részéhez érinted (letesteled), persze bekapcsolt gyújtás mellett. Ha beindul a ventilátor, akkor gombahiba. Ha nem akkor, lehet tovább keresni a hibát.
Hellosztok :) '99-es Hornethez keresek első lámpát. A hűtőventim nem megy, azt meg lehet csinálni? Szerintem az érzékelővel van baj... Van külön biztosítéka esetleg (egy sikeres kézimosás után kezdett el sz.r.kodni)? Uccsó kérdés: sportdobbal átengednek műszakin? Köszi a válaszokat!!! Gáborr
Köszi
Gyari, 17... persze, de amugy is rahagyassal csinalnam. De akkor siman a 17, plusz tolok ra 100 mm-t az emeles miatt.
egyébként is a villánál emelsz nem?
??????????

Miért hányas kerék van benne?

Gondolom ott is középen van a tengely.. :)
Sracok, valaki meg tudna adni a kerektengelytol merve a kek szinnel jelolt meretet? A darazs szervizben van, es a heten lehajtanam cnc gepen a motoremelot ☺️
Hát csak az utolsó mondatból jöttem rá
Visszaszámláló. Mondjuk pályás etapra, ha pl. 20 percet lehetsz fent.
Sziasztok! Ismerősnek tegnap eraktuk az aksit 2007es hornet és nem sikerült rájönni h mit akar jelenteni az a szám amit az óra helyén a műszerfalon a jobb (asszem reset) gombot 1X megnyomása után megjelenít. Nem találtam online semmilyen manualt se magyarul se angolul. Tudja valaki mit jelent az a másik idő ami nem az óra? Nem tudom mennyire voltam érthető... :)
Sziasztok! Bontott gyári első -hátsó féktárcsa eladó 35000ft kp l Hornet 600 2005-ösre!
Áh! Tankolnám én
Az meg nagyobb luxus lenne :-)
Add kölcsön! Majd tekerem én bele a Km-eket helyetted is
A csajok ne a mocimra gerjedjenek

Én ezért nem vettem soha speed gépet:
- hosszú távon fáj a csuklóm, tehát biztos nem mennék vele túrázni
- nem városba való, jobban melegszik a burkolat miatt (amit egyenesen rád fúj a venti) és nem fordul olyan könnyen, mint egy naked.
- tisztességes pályára csak ritkán jutok el, a Mátrában meg oda-vissza cirkálni unalmas, és előbb utóbb lelőnek helyi lakosok

Ettől függetlenül szeretnék én is egyet, de pillanatnyilag hatalmas luxus lenne egy második gép, amikor az elsővel se tudok többet menni évente 5-7e km-nél .
Ha tényleg okos akarsz lenni kibérelsz egy sportot egy hétre és utána döntesz.
Nekem az osszes ismeros csajom a speedre gerjed. Lehet, hogy a mai 18 eves csajoknak mar nem jon be. Asszonynak is a speed tetszik, mert az a motor szerinte. Nem is tudom, miert naked motorom van. Probaltam okos lenni anno. Azota is a CBRt nezegetem.

E46 az egy regi ciganybimmer. Minden idiota barom fiatal, meg cigany az ezzel jar. Aki szopni szeret es nem szopatni, annak ajanlom a BMWket.
jah manapsag a kefefeju, bababoru, es foleg penzes macskajancsik a p.magnesek... valojaban nem is ezert motorozunk nemde?
Nagyon rosszul gondolod, semi puncimagnesseg nincs már ezekben. 12-14eve, na akkor az volt, most mar csak egy unalmas motor. Egy 1.6os e46, na az puncimagnes a mai vilagban :D
Csak akkor csinálja, ha rajta a doboz. Nélküle simán elengedhetem a kormányt meg sem rezzen. Múlt szezonban lett cserélve a pacsker így volt súlyozva is. A múlt héten pedig a felnipolír miatt lett gumizva, így idén is friss a súlyozás.
Abban mi a buli?
Lehet egy csöppet főlè ment
Kène mèg 4 fokozat, aztán lehet csak 4000et pörögne 200 felett
De hát te 4000-nél elváltod
Kell egy ilyen, meg egy olyan is.
Ahogy te használod a motort (legalábbis az írásaidból az jött le hogy szinte csak város) igazi szívás.
És egy Z900-as jobban oda való.
205 LE. 8