Gabo77,
Én a héten cseréltem hőgombát a 2002-es hornetemen. Ez kapcsolja a ventilátort. Ennek a működését egyszerűen ellenőrizheted, lehúzod a vezeték sarut a hőgombáról és a motor fém részéhez érinted (letesteled), persze bekapcsolt gyújtás mellett. Ha beindul a ventilátor, akkor gombahiba. Ha nem akkor, lehet tovább keresni a hibát.
Hellosztok :) '99-es Hornethez keresek első lámpát. A hűtőventim nem megy, azt meg lehet csinálni? Szerintem az érzékelővel van baj... Van külön biztosítéka esetleg (egy sikeres kézimosás után kezdett el sz.r.kodni)? Uccsó kérdés: sportdobbal átengednek műszakin? Köszi a válaszokat!!! Gáborr
Sracok, valaki meg tudna adni a kerektengelytol merve a kek szinnel jelolt meretet? A darazs szervizben van, es a heten lehajtanam cnc gepen a motoremelot ☺️
Sziasztok! Ismerősnek tegnap eraktuk az aksit 2007es hornet és nem sikerült rájönni h mit akar jelenteni az a szám amit az óra helyén a műszerfalon a jobb (asszem reset) gombot 1X megnyomása után megjelenít. Nem találtam online semmilyen manualt se magyarul se angolul. Tudja valaki mit jelent az a másik idő ami nem az óra? Nem tudom mennyire voltam érthető... :)
Én ezért nem vettem soha speed gépet:
- hosszú távon fáj a csuklóm, tehát biztos nem mennék vele túrázni
- nem városba való, jobban melegszik a burkolat miatt (amit egyenesen rád fúj a venti) és nem fordul olyan könnyen, mint egy naked.
- tisztességes pályára csak ritkán jutok el, a Mátrában meg oda-vissza cirkálni unalmas, és előbb utóbb lelőnek helyi lakosok
Ettől függetlenül szeretnék én is egyet, de pillanatnyilag hatalmas luxus lenne egy második gép, amikor az elsővel se tudok többet menni évente 5-7e km-nél .
Nekem az osszes ismeros csajom a speedre gerjed. Lehet, hogy a mai 18 eves csajoknak mar nem jon be. Asszonynak is a speed tetszik, mert az a motor szerinte. Nem is tudom, miert naked motorom van. Probaltam okos lenni anno. Azota is a CBRt nezegetem.
E46 az egy regi ciganybimmer. Minden idiota barom fiatal, meg cigany az ezzel jar. Aki szopni szeret es nem szopatni, annak ajanlom a BMWket.
Nagyon rosszul gondolod, semi puncimagnesseg nincs már ezekben. 12-14eve, na akkor az volt, most mar csak egy unalmas motor. Egy 1.6os e46, na az puncimagnes a mai vilagban :D
Csak akkor csinálja, ha rajta a doboz. Nélküle simán elengedhetem a kormányt meg sem rezzen. Múlt szezonban lett cserélve a pacsker így volt súlyozva is. A múlt héten pedig a felnipolír miatt lett gumizva, így idén is friss a súlyozás.
Én a héten cseréltem hőgombát a 2002-es hornetemen. Ez kapcsolja a ventilátort. Ennek a működését egyszerűen ellenőrizheted, lehúzod a vezeték sarut a hőgombáról és a motor fém részéhez érinted (letesteled), persze bekapcsolt gyújtás mellett. Ha beindul a ventilátor, akkor gombahiba. Ha nem akkor, lehet tovább keresni a hibát.