Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha tipus azonos szerintem elegnek kell lennie, ha nincs valami korozott listan persze. Bar nem vagyok biztos hogy pl egy lopott auto/motornak a motorszama is keresobe kerul e.
ha jól veszem ki a papírjaim kellenek és az adásvételi illetve számla,itthon vettem
ha jol veszem ki a szokasoson kivul csak adasveteli kell, de nezd at te is.
http://kozigazgatas.ujbuda.hu/...
csak hivatalos érdekel nem szeretnék szívni
Nem kötelező a motorszám, az én forgalmimban pl az van hogy nem olvasható. Olyan helyen van hogy megtalálni is nehéz, nemhogy leolvasni a számot. Autóknál meg pláne. Elvileg egy adás-vételi kell csak a hivatalos motorcseréhez, de nem tudom mik a pontos törvényes eljárások. A lényeg hogy ne is gondolkodj átütésen meg ilyesmin., nagyon rá lehet baszni.
ennyi?
Motorszamot lesavazod, kicsereled a blokkot, elviszed nkh-hoz hogy nem latszik, beirjak a forgalmiba hogy nem olvashato. Sorrend bem biztos hogy jo.
srácok valaki tud okosat mondani blokkcsere ügyben?egy számlám van a blokkról,forgalomba tudom helyezni?más okosságot is szívesen fogadok
igy van, ezert irtam hogy olyan eros mint a gyari, alu eseteben akkor ugylatszik meg erosebb....Amit javitottam eddig vele tokeletes lett, es nem helicoil volt hanem v-coil ami olcsobb.
Nem kúpos az az csak egy illesztett átmérő és nyilván oda kell visszavarázsolni a menetet ahol gyárilag is volt
Igen, de a gyertya nem végig menetes a felső része kúpos, így nem tudom, hogy működne-e a dolog...
Az a heilcoil betét amit belinkeltek no nem a 14x1,25-ös hanem ugye a gyertyának megfelelő menet az javítás után örök élet +1 nap annó mikor bejöttek a forgalomba még kiállításon láttam alumíniumba belehajtották és mivel az a javító egy acél betét brutálisan nagyot tart a bemutatón a 8.8-as keménységű csavarnak úgy szakadt le a feje hogy az alumíniumban lévő betétes menet nem sérült sőt a cégnél ahol dolgozok nagyon sok alumínium termékbe eleve ezzel a betéttel kérik a megrendelők a menetet
Csak gondoltam,h nem egy életbiztosítás ez a menet javítás, azt akartam,h sokáig jó legyen a gépezet. De ez nem jött össze első körben...
köszönöm a válaszokat. 1 dologban még nem vagyok 100%-osan biztos, és a szervíz könyv sem taglalja egyértelműen, az "új" hengerfej veztengelyére a régi hengerfej vez. tengely láckerekét raktam fel, hogy a lánc a régi kerekekkel menjen tovább, a vezérlési jelek szépen állnak, de 180 fokkal el lehet állítania lánckerekeket, nagyon odafigyeltem, hogy jó legyen, de ha esetleg valakinek van pontos infoja erről, az ossza meg légyszives
Ez evidens.Máshogy nem lehet.De egy HF megvétele saccpercirka 50 ropi.............ennyiből bőven megvan a javítás és még rá is néznek a szelepekre.stb.
hengerfejet mindenkepp le kell szedni a menetjavitashoz... tormelekek szepen bepotyognanak a hengerbe
Ha elviszed a kiesett gyertyás motort egy szervízbe (ott megcsiálják a menetjavítást) akkor még ha bérelsz teherautót akkoris olcsóbb mint venni hengerfejet,tömítést stb.
azzal a megoldassal amit linkeltem nem kell hegeszgetni semmit otthon megoldhato, de te tudod...
Jó gondolat az átvizsgálás, de a bontós garantálta, hogy jó a hengerfej,mivel elvileg egy üzemképes motorról veszik le. Most ott tartok,hogy megnézem a szelep hézagokat, aztán ha az is ok akkor már csak arra tudok gondolni ,h valamelyik szelep átereszt. vagy minden alkatrészt lebontok a gyári hengerfejről és átrakom az újra, lapkákra gondolok meg a vez tengelyekre. lehet az lesz hogy a régi hengerfej gyertya menetét behegesztetem és új menet lesz bele vágva, és megy minden vissza az eredetivel!
Ilyen előzmények után a gyertyamenet javítása helyett a komplett motor cseréjét javaslom.
:D :D :DD ::D F:D :D :D D :D :D D:D::D :D :D :D : D :D : D: D: D:D D: D
Lehet hogy nem csak velerakni kellett volna hanem átvizsgálni is ? :D