ha tipus azonos szerintem elegnek kell lennie, ha nincs valami korozott listan persze. Bar nem vagyok biztos hogy pl egy lopott auto/motornak a motorszama is keresobe kerul e.
Nem kötelező a motorszám, az én forgalmimban pl az van hogy nem olvasható. Olyan helyen van hogy megtalálni is nehéz, nemhogy leolvasni a számot. Autóknál meg pláne. Elvileg egy adás-vételi kell csak a hivatalos motorcseréhez, de nem tudom mik a pontos törvényes eljárások. A lényeg hogy ne is gondolkodj átütésen meg ilyesmin., nagyon rá lehet baszni.
igy van, ezert irtam hogy olyan eros mint a gyari, alu eseteben akkor ugylatszik meg erosebb....Amit javitottam eddig vele tokeletes lett, es nem helicoil volt hanem v-coil ami olcsobb.
Az a heilcoil betét amit belinkeltek no nem a 14x1,25-ös hanem ugye a gyertyának megfelelő menet az javítás után örök élet +1 nap annó mikor bejöttek a forgalomba még kiállításon láttam alumíniumba belehajtották és mivel az a javító egy acél betét brutálisan nagyot tart a bemutatón a 8.8-as keménységű csavarnak úgy szakadt le a feje hogy az alumíniumban lévő betétes menet nem sérült sőt a cégnél ahol dolgozok nagyon sok alumínium termékbe eleve ezzel a betéttel kérik a megrendelők a menetet
köszönöm a válaszokat. 1 dologban még nem vagyok 100%-osan biztos, és a szervíz könyv sem taglalja egyértelműen, az "új" hengerfej veztengelyére a régi hengerfej vez. tengely láckerekét raktam fel, hogy a lánc a régi kerekekkel menjen tovább, a vezérlési jelek szépen állnak, de 180 fokkal el lehet állítania lánckerekeket, nagyon odafigyeltem, hogy jó legyen, de ha esetleg valakinek van pontos infoja erről, az ossza meg légyszives
Ez evidens.Máshogy nem lehet.De egy HF megvétele saccpercirka 50 ropi.............ennyiből bőven megvan a javítás és még rá is néznek a szelepekre.stb.
Ha elviszed a kiesett gyertyás motort egy szervízbe (ott megcsiálják a menetjavítást) akkor még ha bérelsz teherautót akkoris olcsóbb mint venni hengerfejet,tömítést stb.
Jó gondolat az átvizsgálás, de a bontós garantálta, hogy jó a hengerfej,mivel elvileg egy üzemképes motorról veszik le. Most ott tartok,hogy megnézem a szelep hézagokat, aztán ha az is ok akkor már csak arra tudok gondolni ,h valamelyik szelep átereszt. vagy minden alkatrészt lebontok a gyári hengerfejről és átrakom az újra, lapkákra gondolok meg a vez tengelyekre. lehet az lesz hogy a régi hengerfej gyertya menetét behegesztetem és új menet lesz bele vágva, és megy minden vissza az eredetivel!
http://kozigazgatas.ujbuda.hu/...