En ugye vettem egy gyari killert, mert elhagytam a regit. Azota bent is van folyamatosan es igy is elvezem a motorozast. Sot kellemesebb is, mert nincsen az a folyamatos bugas. Azota tobb hangot hallani valoban.
Üdv
Nem akarok zavarni ebben a topicba, csak én is leírnám a kinti tapasztalataimat. Én már lassan 4 éve kint élek, a saját motorom (cbr600rr) egy shark dob van, e jellel db killer nélkül, már így vettem. A hangja brutális, párszor megállítottak a közeli szerpentineken. Sose az volt a gond, hanem ilyen piti faszságok mint pl a gumim széle le van darálva, a rendszámtábla tartó stb.
Egy a lényeg, nem kell visszabeszélni, és akkor egy figyelmeztetéssel megúszhatod, vagy max 20-50€ ha van kp nálad. Még bírságot nem kaptam, pedig állat módján megyek vele.
elég lett volna csak a tompitokat visszarakni. Az eleve jol is jon egy hosszu turan, legalabbis nekem hamar megfajdul a fejem ha nincs bent a killer a dobokban.
Szevasz! Félre ne értsd, továbbra is imádom a hangját, de már megszoktam annyira a gyárit is, hogy ne nyúljak újra a csavarkulcs után.
Amúgy az a vicc, hogy mindenki annyira beparáztatott minket (szigorú osztrák rendőrök így, meg úgy, útmenti hangerősség mérés, motorok fokozott műszaki ellenőrzése, méregdrága bírságok, stb, stb), hogy túra előtt az egész társaság (5 motor) jókisfiú és jókislány módjára visszarakta a gyári dobot.
Eredmény: Ausztriában az egész túra alatt kb. csak a mi motorjainkon volt gyári dob. Az osztrákok is kivétel nélkül sportdobbal nyomták az Alpokban.
2014 szeptemberben újonnan vásároltam, másfél szezont használtam, majd egy osztrák túra előtt leszereltem (jobb a békesség) és azóta sem raktam vissza. Szerintem ebben a szezonban sem fogom.
A dob kitűnő, újszerű állapotnak örvend, nem ütött-kopott, karc- és egyéb sérülésektől teljesen mentes. E-szám gyárilag belegravírozva. A hangja pedig... ROCK 'N' ROLL!!!
Amit adok hozzá:
Mindent, ami a szereléshez kell:
- gyári összekötőcső Hornet PC36-hoz
- rögzítőcsavar + rugó a végdob és az összekötő csatlakoztatásához
Plusz:
- gyári plasztikkártyás homologizációs igazolás Honda Hornet PC36 típusra kiállítva
- számla
- kisfüzet, amiben 6 nyelven leírják, hogy ne nyúlj hozzá, ha forró
Sziasztok! Ha jól tudom a gyári első fékbetét a 2006 os 600 Horneten Nissin? Ha igen ennek a pontos típusát meg tudjátok írni? Ha igen köszönöm előre is!
06455-MAL-G01
itt néztem:
https://www.oemmotorparts.com/...
és én korábban innen rendeltem:
http://www.makinaparts.com/lan...
de a végére kérdezz rá mert eltér 1 jeggyel...
i