Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a leirt problema azt sejteti, hogy nem kap eleg benzint a motor valamiert. Lehet a karbiban valami dugulas, lehet a szivato makacskodasa is, de a keves benzin is okozhatja.

Ha sokat allt a motor, meg oreg, akkor lehet a karbin kivul a tankban is lerakodas. Ha a szuro el van dugulva a tankban, akkor az is okozhat ilyesmi bajokat.
Nekem a full szivato tul dus, emiatt csak a legnagyobb hidegben kell ez. Amint melegszik, no az alapjarat, ahogyan tolom vissza, majd csokken, ha tulsagosan leveszem.

Ez a karbituning es a padozas ota van igy. A gyari beallitassal a full szivato jelentette a legmagasabb fordulatot. Most a full allas mar tul dus, ezert 3/4 allasban a legjobb inditani is, meg menni vele, amig hideg.
Pofára képről ugyanúgy néznek ki az egyik VP49-esa másik VP61-es a horneté 34 mm az F3 36mm-es.F3-on van karbifűtés és mintha a két-két karbi közt az F3-on ott lenne a vákum cső a membránnak.
Javítok,öntvény és szerkezetileg azonosak a fontos apróságok mások.Bár tökben nem hinném hogy más mindkettő keihini.
Viszont ha sokat áll a benzin kipárolog és rohadt sokat kell köszörülni míg életre kel,pláne hogy a zöld trutyit is bennehaggya.
Simán produkálhatja hogy nem indul.
Ezért hetente járatom picit még ha nem is tesz jót neki legalább áramlik némi nafta bele.
Szeva Imre B.u.é.k.!
Kép alapján 05-06-os széria (mint az enyém)
NINCS BENZIN CSAP!
esetleg a szívatókarral lehet játszani....
nekem sok állás után 3\4 álláson indul be gáz nélkül, ha meg csak 1-2 napig nem használtam akkor full szívató gáz nélkül
Nem tudom ezt miért csinálja, de nekem így indul.... sőt 3\4-es álláson magasabb az alapjárat 1500-1600, míg full szívatóval 1300-1400 kb.....
Próbáld meg, hogy "piszkálgatod" a benzincsapot. Lehet tartalékra kell raknod, vagy egyszerűen csak nem nyit. Nekem időnként szokta csinálni. Ilyenkor kicsit megmozgatom a csapot, behúzott első féknél kicsit hintáztatom a gépet előre-hátra, és már szökik is fel a fordulat az alapjáratra. Melegen sosem csinálja, sőt, a meló utáni első indításkor sem, csak a reggeli elsőnél. Már hallom a hangján, ha elkezdi, ilyenkor nem várom meg, míg leáll, hanem kis csap birizgálás, hintáztatás, és már okés is. Úgy látszik, őt is fel kell kelteni reggelente... :)
Amúgy elvileg a csapban lévő membrán tudja ezt okozni. (Valakitől hallottam.)
Teljesen mas a karbi a ket motoron
Karbis ez?
Igaz F3-as de szerintem hóttugyanaz.
Picit nehezen éled fel sok állás után.
Tuti, hogy nem a hideg miatt. A fokozatosan mit jelent? Esett a fordulatszám? Elég gyanús, hogy nem kap üzemanyagot. Akksi rendben?
Üdv mindenkinek!Én most vettem egy hornet pc 36-ost.Sőt ez az első motorom,szóval nem igazán értek hozzá.Az lenne a kérdésem hogy tényleg nagyon kényes a hidegre?Mert próbáltam indítani hidegben,semmi.Bevittem 2 napra beindult,és fokozatosan leállt!Másodszorra pedig már nem indult be.Csak szimplán a hideg miatt,ami azért elég gyanús,vagy valami üzemanyagellátási problem inkább?Köszi a segítséget
behuzott kuplungal nem nagy szam:))
hát az mindennapi dolog nem?
Mellesleg ma kikormoltam a vasat ebed utan... megvolt a kettes es harmas tiltas.
Boldog uj evet kivanok mindenkinek!
Sziasztok! Nem rég csináltam a face-en egy csoportot a Honda motorosoknak. Akinek van kedve csatlakozzon hozzánk :)

https://www.facebook.com/group...
Boldog karit
Vagy ha a nagyátlag,nem pro übermotoros.A nagyátlagnak még sose szitált be.
Ez igaz, de ez leginkabb olyankor van ha az ember nem figyel. Motoron is auton is.
Sokmindent máshogy kéne csinálni mint amit ösztönből teszel,mint a kocsival,lehet a kormányt tekerve elkerülnéd de azért az emberkék 98%-a full fék mereven előre oszt belepuffan bármibe.
Akkor velem van a baj hogy mindig ha biszital inkabb huzom a gazt... hulye terepmotoros berogzodes
Ezt mondom,jól hangzik tudatosan elmondva fotelből,oszt ha odajutsz szerencséd lesz.
Persze tanulható,valami tréningen,vagy csak elszenveded,és ha pofavizit nélkül túléled tanulsz belőle.
elméletben persze, aztán helyzetbe kerülsz és baszol az elméletekre...
A reflex és az ősi ösztön ami megteszi helyetted.
Pont hogy nem szabad visszavenni a gázt.
Rangatod osszevissza felorulten es visszaveszed a gazt,ahogy az ipse.
Ima nem art.
btw ilyenkor mi a fenet kell csinalni hogy legjobb eselyed legyen osszeszedni?