Csinaltam olyat is,szepen repult a kis sony sp.🤣
Mondjuk azt meg ossz tudtam pattintani a muvelet utan.
Csak sokat szaladgaltam az ut szelen amig meglett az osszes darabja. 🤣
Ezzel a konkrét típussal nincs, de a vezeték nélküli töltő eléggé melegíti a telefont. Ha navizol vele vagy zenét hallgatsz, a használattól is melegszik. A napsütés tetézi, a QI töltés meg rátesz egy lapáttal. Én meggondolnám.
A többi preferencia kérdése - én speciel vízálló, zippzározható, napellenzős tokban tartom. Ilyen satu-jellegűből túratársamnak már hullott ki telefonja egy aljas kátyúnál és nem volt boldog utána.
Sziasztok!!
Kellene lassan néznem egy jó telefon tartot a motorra. Sokat nézegettem mi lehetne a legjobb. Tudom annyi minden fajta van. Érdekelne h ti mit használtok.
Kinek mi a tapasztalata. Főleg olyat néztem ami telefont tölti is. Illetve van valakinek tapasztalata ezzel? https://motochargebar.hu/
Ha az akksit leveszed, nem fog menni sokáig. Amúgy se jó ötlet!
A generátor feszültség-szabályzásának fontos eleme az akku (az ad referenciát a szabályozónak), akku nélkül olyan feszültségtüskék keletlkeznek, amik tönkretehetik a TCI-t.
A másik dolog, ami eszembe jutott: a gyújtótrafók bekötésénél nem történhetett bibi? Gondolok arra, hogy a trafó két késes csatlakozójára lettek fordítva feltéve a drótok? Attól tud kicsit harmatosabb lenni az ív és van olyan motor, ami érzékenyebb erre..
Nem, olyan alacsony fordulaton szinte lófüttyöt nem termel a generátor.
Igazából minden akksiról megy, a generátor csak visszapótolja, amit az akkuból elfogyaszt a rendszer. Ha lekötöd a generátort és minden frutti, a motor addig megy, amíg le nem merül az akksi.
Jó, akkor a gyertyát kilőttük.
Ha pipát leszeded a gyújtókábelről és csak a kábel végével nézel szikrát a blokk közelébe tartva, akkor is gyenge szerencsétlen?
Értem. A generátortól ami kijön 3 vezeték lehúzott állapotban és közben önindítózva kell kijönni áramnak? Csak mert ha lehúzom ugyan olyan kus szikra van mintha vissza rádugnám. A másik aksi vadi új a másik motorból vettem ki. A gyertyák jók rádugnám a másik motorra úgy veri a szikrát hogy azóta is bizsereg a kezem
A másik akksi töltve volt és egészséges?
Amikor indítózol, az önindító eléggé megterheli az akksit. A 12.6V-os egészséges, normál nyugalmi feszültség a start gomb nyomása közben simán leszalad 10-10.5V-ra egy normális akkunál. Ha az akksi gyenge és 11.8-cal kezd kapásból...
Nincs mód arra, hogy feltöltsd az akksit és megmérd? Esetleg bikázva próbáltad már?
Ha picit eltartva vagy lazán fogva áthúz, érintve nem, akkor a trafó és az áramkör tudna többet! Ez jó jel.
Akkor szokott ilyen történni, ha a gyertya, gyertyapipa vagy kábel szar, de dobozból kivett új NGK-nál sem ritka (elég gyatrák manapság, sok a hamisítvány)
A TCI-t házi módszerekkel nem lehet kimérni, labortáp, jelgenerátor, oszcilloszkóp kell hozzá.
Raktam bele másik aksit de ugyan ezt csinálta. Ha el is kapja inditózásnál csak puhog a kipufogó. Tci kilehet mérni valahogy? Ha a gyertyát hozzányomom a fémhez nem ad szikrát az elektróda között. Viszont ha megemelem a gyertyát a fémtől akkor áthúz a szikra
Azért ennyire nem rossz a helyzet. Annak a valószínűsége, hogy a 2 tranzisztor egyszerre haljon be a TCI-ben, igen kicsi.
Ha nincs oxidosodás a TCI csatiban és a testelés is jó (a testelő szemes saru a trafók kábele környékén van, ott van a váz gerincénél felcsavarozva, ha nem tévedek), akkor simán lehet, hogy csak az akksid szemétkedik.
A TCI tranzisztora kapcsolja le a gyujtotrafot a testrol, nem a 'TCI trafoja'. Bocsanat.
Igen, eselyesen az ules alatt valahol van egy dobozka, ami fekete vagy szurke, jo szeles a csatija ez MBZ akarmi van rairva a bal felso sarkara.
Mondjuk azt meg ossz tudtam pattintani a muvelet utan.
Csak sokat szaladgaltam az ut szelen amig meglett az osszes darabja. 🤣