Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van egy szép kék a Hornet csoportba/facebok/ ! Kérdezz rá! gilem.costar@gmail.com
Sziasztok!

4db szép állapotú gyári index valakinek?
Ezt AKKOR nem ismertem, mindenesetre én úgy gondolom ez is olyan mint a bukó, próbáld fel mielőtt megveszed.
Erre amúgy van ez a cycle-ergo.com oldal, én ezen nézegetem a dolgokat, nekem is ajánlották.

Amúgy vezettem GS500at is, a rutint azzal kezdtem el mivel semmilyen motoros gyakrlatom nem volt. Nekem kényelemre inkább a hornet jött be
Én is gondolkodtam, hogy mi is volt a rossz, aztán rájöttem az, hogy a bokám túl kis szögben volt. HA magasabban ültem volna kicsit, vagy a lábtartó lejjebb, akkor lehet jó lett volna.
Azt tudom, hogy amikor elkezdtem a saját motort válogatni, akkor már a Horneten már mentek a gyakorlati órák, az ülésmagasságról már sejtettem, hogy nem az egyedüli üdvözítő adat, ezért photoshopban két motort egymásra raktam úgy, hogy habár az első gumiméretet nem vettem számításba, de az első kerekek fedésben voltak, így megalkotva az (saccra) egyforma képméretet, egyszerűen néztem, hogy az ülés, a kormány, a lábtartó hogyan helyezkedik el egymáshoz képest.
Persze akkor a GS már képben volt, egyszerűen meg akartam győződni, hogy ha nem jobb, de legalább nem lesz rosszabb, mint a Hornet. És egy kicsivel jobb is lett a kép alapján is meg a gyakorlatban is.
Kemény egyszázhetvenes testmagassággal büszkélkedhetek, szerintem sisakban-csizmában vagyok 175 😂 😂 😂

Nézegetek majd az S-ek között is szerintem, vannak azért hahun, remélem lesznek tavasszal is.
Lejjebb nem fog, csak feljebb sztem, de meglátod.

S nagyon ritka, de jobb a szélvédelme a plexi miatt, persze. Talán ha 2 -őt ha láttam az évek alatt.
Valami van a klaviatúrámmal, a sisak FELSŐ felét akartam írni. :)

Én ER-5-ön, szerencsére. Vettem órákat anno GPZ-n, Fazeren és Horneten is, de valamiért az ER volt a legkényelmesebb. Érdekes módon az 550-es GPz dinamikusabbnak hatott, mint a fiatalabbak.
Én 185 centi vagyok, nekem a Hornet kicsi volt. Én is azon vizsgáztam... Nem olyan nagyon volt kicsi, de hosszú úton szerintem előbb elfáradtam volna rajta.
A GS 500F már egy hangyányival nagyobb.
Ha 175 körüli vagy alatti vagy, okés. Ha magasabb, akkor a sisakod felő felére fogja dobni a szelet.

Olcsóbb nem nagyon lesz egyelőre semmi. Az újak egyre drágábbak, ha ki is nyögöd, sokat kell várni rá. A használtpiaci árak jó 10-15 éve szépen másznak egyenletesen felfelé. Nézz szét, elég széles a haccázas' liga palettája.
Akkor lesz olcsóbb ha az euro 200 forint
Jelenleg várom hátha kicsit lejjebb mennek az árak... most egy szebb darab 800e+ Ft, az egyel újabb generáció már 1-1,5m Ft...

Talán még ami kérdésem, hogy az S kiadás (első gen. 2000-2004 közt volt asszem a félidomos S verzió) szélvédelméről tudsz-e valamit mondani?
Nagyon köszönöm a részletes leírást! 😄
Szia, többnyire mindenki "ilyenen" vizsgázik, aki korlátlan jogsit tesz. Nekem is ez volt, imádtam. 🙃

Nem sportmotor (bár CBR600 blokk az alapja), tehát eleve kényelmesebb típus. Nem vészes a hátsó ülésen sem az élet, de ez függ az egyéntől: Valakinek csak a gold wing hátsó ülése a kényelmes. A motorozás alapvetően nem a kényelemről szól. 🤗 Mindenesetre nekem még nem panaszkodtak hátul, és nekem sem volt vele gondom.

Nem szokása emelni az elejét, kivéve ha hülye módon bánsz vele.

2005 – től már fordított teleszkóp van; ha van lehetőséged, érdemesebb inkább ezt az évjáratot választanod (besaccoltad), a korszerűbb futómű miatt.

Megbízható gép, ha nem ütöd-vágod, nem igényel különösebb törődést, ideális kezdőmotor. Nincs különösebb ismert betegsége.
Alacsony fordulaton kicsit nyomatékszegény, illetve én amit nem szeretek annyira, hogy nincs szélvédelme, de ezt biztos meg lehet szokni.

Ha van lehetőséged, menj vezetéstechnikai képzésre, pl van kezdőknek bevezető, valamint motorvétel után érdemes nagyobb zárt helyen, udvaron is gyakorolni, ismerkedni az új géppel.

Szervizintervallumok 6000 km-enként akadnak, gerincvázas. Végsebesség kb. 230 körül, átlag fogyasztása kb. 6 liter.

Balesetnél a teleszkóp, hűtő és váz hamar sérül akár kis sebességnél is, ezek általában csere.

Extraként idővel a féket érdemes lehet módosítani a jobb fékhatás elérése érdekében. Azt hiszem, hirtelen ennyi. 🙃

Kezdőként egy ajánlott cikkem a vezetéshez:https://motocat.wordpress.com/...

Ha kérdésed van, szívesen segítek, ha időm engedi; egyik fő képviselt típus nálam.

Széles utat,
Pink motorkerékpár szerviz
info@pinkmotorbikeservice.com
Szia Jelcsa! Street Triple 675-re nincs valami dobod párban esetleg?
Köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek 😁
A kényelem szubjektív, az én utasaim kevéssé szerettek ilyenen mögöttem gubbasztani. Mitagadás, én se, de olyanra futotta anno :D
Ami az elejének az emelgetését illeti, hatvanpár Newtonméter ahhoz azért kevés, hogy provokáció nélkül felvegye az első kereket a földről.
Jól hangzik a száz ló, de csak tízezer felett sikítva jön ki belőle annyi. Ha mondjuk 4500-as fordulaton nyolcvannal totyogsz egy Ikarus mögött ötödikben és hirtelen nagy gázzal előznél, szűk negyvenpár Nm fog meglódítani csupán, nem kell attól tartani, hogy ott helyben hanyattvág. Kanyarban döntve síkos úton ki tud törni a hátulja természetesen, de azt egy 35 éves GPZ500 is megcsinálja, ha nem vigyáz az ember. Legyen rajta normális gumi, a gázkart ne ON-OFF módszerrel működtesd és nem lesz baj.
Szia.
Azt, hogy milyen a hátsó ülés legfőképpen az utas tudja elődönteni néhány hosszabb próbaút után. Annyi bizonyos, hogy ezeken a " régi " gépeken még élhetőbb a hátsó ülés, mint azt újabb, modernebb valtozatokon, ahol lassan fél tenyérnyi hely van, látszat kapaszkodóval...
Hogy az elejét mennyire emeli... intenzív gyorsításkor sem hiszem, hogy számottevően. Ki lehet kapni egykerékre, de ezeket inkább "ügyességgel", mint véletlenül. Persze ha visszakúrod 2-be és tövig rántod a gázt, biztosan elemelkedik, de ez nálam nem az " intenzív gyorsítás " fogalmába tartozik .
Sziasztok! Tervezek venni első motornak egy hornetet (2002-2005 közötti). Elég sok kérdést megválaszolt már az internet + személyes tapasztalat (ilyenen csinálom a korlátlan jogsit), de maradtak bennem még kérdések:
-mennyire kényelmes 2 személyes túrákon? Nagyon rossz a hátsó ülés?
-a menetdinamikájával kapcsolatban is lennének kérdéseim (mondjuk ez érinti kb. a legtöbb 100 ló körüli gépet), ezek mennyire emelik az elejüket, ha intenzíven gyorsítassz?

Köszi előre is a segítséget, és ha hülyeséget kérdeztem elnézést :D
Szia.
Elérhető.Bp.
Ha további kérdés lenne 70-3179083.Nem vok nagy írogató,valszeg ez látszik.
udb Pali
Szia. A takkoni még elérhető ,helyileg hol lenne ?
Hornet 600 Sportdob szettek eladók.
Akrapovic karbon szett 80eft.
Takkoni inox szett 50eft.
Mind E-s db killeres.
Tel 70-3179083.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy 2001-es hornet hátsólámpáját ki lehet-e cserélni a már újabb 2003 utáni lámpára? Mit kell cserélni hozzá még? Sokkal jobban tetszik nekem a farokidommal egy síkban lévő lámpa, mint ez a kiálló. Vagy esetleg valami utolagos, helyére passzoló de nem ennyire kiálló lámpát tudtok ajánlani?
Sziasztok! Tudja valaki vagy megtudná mérni valaki hogy a hornet 900-nak mekkorák az első távtartói? (a hűtő mögött a motor és a váz között) Köszönöm!
Hornet 600-hoz 98-06-ig
SWMotech közèpsztender eladó,valamint Givi doboztartó+Platni illetve doboz több méret.Ár:Közepsztender 35eft
Doboztartó 22e.
Tel:70-3179083.