Az LSK szintjelzője ugyan nem olcsó, de megbízható cég.
Én kicsit tovább mentem és a benzincsapomat tartó egyik M6 csavart megfúrtam, ott vezettem be egy réz csövet, aminek a tetejére forrasztottam egy 1k-s termisztort.
A Yamahánál gyakori és jól bevált megoldás ez: 12V-ot kap a termisztor egy kis 3W-os izzón át - amíg van benzin körülötte, nem tud átmelegedni. Amint a benzinszint lecsökken és a termisztort levegő veszi körül, felmelegszik és vezetni kezd, lecsökken az ellenállása. Ettől az átfolyó áram megnő és az izzó világítani kezd. A szenzor magassága (a rézcső piedesztál hossza) értelemszerűen meghatározza, mikor jelez. Esetemben egy 10 liter után következik be, így bő 100 km-en van még benzinkutat találni.
Természetesen itt többminden szükségeltetik, izzó, foglalat, rézcsövecske, állványos fúró, forrasztás, benzinálló epoxi... Ellenben kőolcsó.
Akkor abban megnyugodtam, hogy nem vagyok vak. Valóban csak 3 rész van. Km/h, fordulat és hőfok jelzés..:D bár az utobbit nem értem minek rakták bele.:D
Hát marad a klasszik kitapasztalás első körben, bár lehet megszokás kérdése lesz, csak ha az ember nagyobb túrára szánja el magát akkor jó lenne tudni. Mindenesetre köszönöm a válaszokat.
Még körül járom, hogy mit hogy merre lehet bele rakatni..:D
Ugy remlik a te evjaratodon csak ket eszkoz van ehhez: napi szamlalo es a csapon a tartalek allas.
200 km kornyeken szokott nekiallni dadogni, onnan olyan 30 kilometert megy meg asszem.
sziasztok.
Nem rég lettem végre tulajdonosa egy kis darázsnak. A kérdésem ami feltűnt a 2001-es cb600f-nek nincsen üzemanyag jelzője? vagy csak én vagyok baromi vak? Ha nincs van rá valami megoldás? Nyilván az elején az ember figyel mindenre. De azért jó lenne tundi mennyi van benne és nem mint a régi simpsonál rázni a tankot.:D
Ha és amennyiben egy hagyományos úszóágyas tárcsáról van szó, érdemes 2db mérőórát ráakasztani és figyelni a rotor és a tárcsa viszonyát mert a rotort könnyebben nyomja meg a gumis vagy a szerelő ha nem figyel mint az acélt.
Persze a szegecseket meg kell mozgatni, ki kell tisztítani és ha biztosan nem szorul az úszóágy, van elèg nagy esély arra hogy a rotor húzza el a tárcsát amire koppintasz egyet és újra központos a tárcsa.
Egy kopott, szar tárcsánál nyilván ez nem lehetőség, ez csak ha biztosan a gumis, gumizás után kezd pulzálni a fèk.
Papíron, de mondom, a lőtéri kutyát nem érdekli, ha az előírt specifikációt megugorja.
Én is vettem volna bontottat, ha olyan áron találok, hogy megérős ÉS az állapota is frankó - de 2006-ig gyártott, eleve ritkább motor esetén nem mindig opció ez. No meg az új se került egy ökör árába.
Hát... nem is tudom, kell ennek örülni? Mondjuk amikor a boltos nyújtja a markát, akkor mindenképpen.
Nekem a két első olyan 70/db. a hátsó 50 körül, plusz a betétek ha gyáriban gondolkodom, az lehet 15-20 per tárcsa.
Sajnos van.
Több ilyen videó van a Youtube-on, kalapáccsal ütlegelős is. Linket nem publikálok, nem akarom ezt az igét hirdetni - sőt, annak a látszatát se kelteni, hogy támogatom.
Először fórumokon és Facebook-on találkoztam ezzel a jelenséggel, "mert ha a biciklinél működik akkor itt is jó lesz". Na mindegy.
Nem nagyon. Vannak, akik megkeresik a tárcsán a leginkább kilengő szakaszt, aztán rátesznek egy nagy állítható pofájú villáskulcsot és megpróbálják hajlítgatni. Nem vagyok híve ennek, inkább használnám ennek tudatában ésszel műszakiig, előtte pedig cserélném.
Amikor megforrasztod, tegyél rá legalább két réteg zsugorcsövet, aka törésgátló, mert általában szeret eltörni a forrasztás kezdetén, ez azért van, mert a forrasztás merev, nem hajlik, a vezeték viszont igen, nagyon hamar a találkozásnál törik az eltérő rezgéscsillapítás miatt, ha lehet ezt így nevezni.
Az autóiparban többek között ezért sem forrasztanak, ott spéci szerszámmal, tízmilliárd csatlakozó tapasztalatával tökéletesre meg tudják csinálni, amit te és én otthon nem annyira.
Én kicsit tovább mentem és a benzincsapomat tartó egyik M6 csavart megfúrtam, ott vezettem be egy réz csövet, aminek a tetejére forrasztottam egy 1k-s termisztort.
A Yamahánál gyakori és jól bevált megoldás ez: 12V-ot kap a termisztor egy kis 3W-os izzón át - amíg van benzin körülötte, nem tud átmelegedni. Amint a benzinszint lecsökken és a termisztort levegő veszi körül, felmelegszik és vezetni kezd, lecsökken az ellenállása. Ettől az átfolyó áram megnő és az izzó világítani kezd. A szenzor magassága (a rézcső piedesztál hossza) értelemszerűen meghatározza, mikor jelez. Esetemben egy 10 liter után következik be, így bő 100 km-en van még benzinkutat találni.
Természetesen itt többminden szükségeltetik, izzó, foglalat, rézcsövecske, állványos fúró, forrasztás, benzinálló epoxi... Ellenben kőolcsó.
Hát marad a klasszik kitapasztalás első körben, bár lehet megszokás kérdése lesz, csak ha az ember nagyobb túrára szánja el magát akkor jó lenne tudni. Mindenesetre köszönöm a válaszokat.
Még körül járom, hogy mit hogy merre lehet bele rakatni..:D
https://www.aliexpress.com/ite...
200 km kornyeken szokott nekiallni dadogni, onnan olyan 30 kilometert megy meg asszem.
Utolagos jelzo egyseg beepitese vagy koltseges (am eleg sima ugy)...
https://www.lskelectronics.com...
...vagy komolyabb szerszamozottsagot es hozzaertest igenyel. Pl. egy klasszik jelzolampat (termisztorral) hazilag beepiteni a tankba.
Nem rég lettem végre tulajdonosa egy kis darázsnak. A kérdésem ami feltűnt a 2001-es cb600f-nek nincsen üzemanyag jelzője? vagy csak én vagyok baromi vak? Ha nincs van rá valami megoldás? Nyilván az elején az ember figyel mindenre. De azért jó lenne tundi mennyi van benne és nem mint a régi simpsonál rázni a tankot.:D
Persze a szegecseket meg kell mozgatni, ki kell tisztítani és ha biztosan nem szorul az úszóágy, van elèg nagy esély arra hogy a rotor húzza el a tárcsát amire koppintasz egyet és újra központos a tárcsa.
Egy kopott, szar tárcsánál nyilván ez nem lehetőség, ez csak ha biztosan a gumis, gumizás után kezd pulzálni a fèk.
https://www.carpimoto.it/en-DZ...
..
89.075,- az első, 83.135,- a hátsó.
Én is vettem volna bontottat, ha olyan áron találok, hogy megérős ÉS az állapota is frankó - de 2006-ig gyártott, eleve ritkább motor esetén nem mindig opció ez. No meg az új se került egy ökör árába.
Nekem a két első olyan 70/db. a hátsó 50 körül, plusz a betétek ha gyáriban gondolkodom, az lehet 15-20 per tárcsa.
Jó, mondjuk nekem egy van, könnyen ugatok.
Áldom az eszem, hogy inkább egy "új" motort vettem, mintsem egy (eredetileg) nagyobb értékűt használtan.
De azért van egy határ.
Több ilyen videó van a Youtube-on, kalapáccsal ütlegelős is. Linket nem publikálok, nem akarom ezt az igét hirdetni - sőt, annak a látszatát se kelteni, hogy támogatom.
Először fórumokon és Facebook-on találkoztam ezzel a jelenséggel, "mert ha a biciklinél működik akkor itt is jó lesz". Na mindegy.
Az autóiparban többek között ezért sem forrasztanak, ott spéci szerszámmal, tízmilliárd csatlakozó tapasztalatával tökéletesre meg tudják csinálni, amit te és én otthon nem annyira.