Tavaly volt Bubusnál ő rakta rendbe,utánna tökéletes volt,de mivel második motor ezért nem sokat van használva és a héten vittem műszakira akkor vettem észre! Annyit már sikerült elérni, hogy alapjáraton nem áll le egyböl!
De melegen szepen megy? Fordulaton (mondjuk 2000) is kihagy ket henger?
Vagy alapjarati dugulasa van (a benne levo gyertyakat cserelgesd, mert arrol mar tudjuk, hogy mukodik) vagy a pilot csavar rosszul van beallitva (1.5-2.1/4 kozott a leggyakoribb iertek), pilot csavar tomitese serult, hianyzik vagy a folytoszelep beallitas (szinkron) hibas.
Ha emelt fordulaton szepen megy, akkor gyertya, gyujtas kizarhato.
Szivatóval szépen indul, tettem bele másik gyertyát,de azzal ugyan az a helyzet! De, ha bemelegszik se változik a helyzet! A trafó cserét délután megpróbálom!
Sziasztok! Olyanban kérném a tapasztaltak segítségét,hogy mi lehet az oka 2henger kihagyásának? Szikra van, benzin van,de mégis egyenletlen a motor járása! 99-es pc34-es a darázs! Köszönöm ha valaki tud segíteni
Sziasztok!
Hamarosan meglesz A kat. jogsim, sajnos még mindig a KRESZ vizsgára várok. :(
Eddigi nézelődésem alapján egy Honda CB600F Hornetet szeretnék venni 2007-es évjárattól. Motoros ruhákat már megvettem, a motort is megvenném akár már ma, de ahogy ismerem magam mindenképpen használni kezdeném...
A kérdésem mit érdemes rajta megnézni/ellenőrizni? Nem a kopó alkatrészekre gondolok (lánc, gumik...) Hanem van-e neki valami típushibája, vagy kifejezetten olyan dolgok amit típusspecifikus szerelő esetleg biztosan ellenőrizne. Nagyobb esések nyomait merre keressem amiket próbálnak elrejteni..
Meg pl olyan infók esetleg hogy az első féktárcsa vastagsága 5 mm, mennyi a min vastagság? Vezérlést, gyertyákat szűrőket, olajat milyen gyakran kell cserélni.
Sajnos nem találok róla szerviz könyvet
Sziasztok. 750-es kormányom van, amit szeretnék most 30 mm-rel megemelni, viszont ezt a gyári bowdenek már nem tolerálják. Annyit sikerült megtudnom, hogy a gázbowdenek és a kuplunk bowdent a CBF600-ra cserélhetem, mert az hosszabb annyival. Viszont a szivató bowdennel kapcsolatban nem jutottam semmire. Nem tudja valaki, melyik másik motoré lehet jó hozzá? PC36-os gépem van.
Friss levegőt szállít a kipufogóba. Mind a 4-et le lehet dugózni. Azt a dobozt meg a kukába. Ne felejtsd el lenyűgözni azt a csövet is ami a legszurobol jön és a vácuum csövet is.
Ha ritkanhasznalod akkor 100-as benzin. Ha leteszed neg uzemanyag stabilizalo.
Vagy alapjarati dugulasa van (a benne levo gyertyakat cserelgesd, mert arrol mar tudjuk, hogy mukodik) vagy a pilot csavar rosszul van beallitva (1.5-2.1/4 kozott a leggyakoribb iertek), pilot csavar tomitese serult, hianyzik vagy a folytoszelep beallitas (szinkron) hibas.
Ha emelt fordulaton szepen megy, akkor gyertya, gyujtas kizarhato.
Ha felcsereld a gyertyakat valtozik valami?
Trafok megcserelese hoz valtozast?
Pilot csavarok helyzete, szinkron mit mutat?
Hamarosan meglesz A kat. jogsim, sajnos még mindig a KRESZ vizsgára várok. :(
Eddigi nézelődésem alapján egy Honda CB600F Hornetet szeretnék venni 2007-es évjárattól. Motoros ruhákat már megvettem, a motort is megvenném akár már ma, de ahogy ismerem magam mindenképpen használni kezdeném...
A kérdésem mit érdemes rajta megnézni/ellenőrizni? Nem a kopó alkatrészekre gondolok (lánc, gumik...) Hanem van-e neki valami típushibája, vagy kifejezetten olyan dolgok amit típusspecifikus szerelő esetleg biztosan ellenőrizne. Nagyobb esések nyomait merre keressem amiket próbálnak elrejteni..
Meg pl olyan infók esetleg hogy az első féktárcsa vastagsága 5 mm, mennyi a min vastagság? Vezérlést, gyertyákat szűrőket, olajat milyen gyakran kell cserélni.
Sajnos nem találok róla szerviz könyvet
Köszönöm szépen!