Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém 96-os volt, hátul dobfékkel, elől Nissin fékkel, még japán összeszerelés és pc 26-os tipus volt. Ha jól tudom, 98-tól olaszban szerelték össze, hátul már tárcsfék volt, elől már Brembo és onnantól volt pc 32. Hogy ez a pc 27 mikor és hogyan készült fogalmam nincs, A pc 26 és 32 a fenti különbségeken túl szerintem teljesen egyforma volt.
Kedves CB tulajok!
Van egy, a hátsó utaskapaszkodó helyére csavarozható doboztartóm és a rajta használt doboz (két sisak elfér benne), a platnijával. Eladó, ha valakit érdekelne.
Pedig létezik :-) a kérdés csak az,hogy jó e hozzá a más típusjelű motor teleszkópja?!
(1995)
Nem hallottam még ilyen változatról.
Mindkettő pc27 el kezdődik.
PC 27?
Szerintem olyan nincs. Mi a motor váz és motorszáma? Az enyém PC 26 volt, annak mindkét száma úgy kezdődött, hogy PC26...........
Sziasztok!
A nagyvas oldalán lenne hátsó teleszkóp de pc26-pc32 hez írja a katalógusuk,viszont az enyém pc27.
Van különbség vagy megvehetem nyugodtan?
Elképzelhető. Amúgy a teljesen fojtatlan verzió? Érdemes lenne egyet tesztelni doboz nélkül,elvileg a mutatónak a 200 körül kellene állnia,és még így is csal felfelé kb. egy tizest.
Köszönöm!
A Fáncsi motorszervíz vállalna korrekt áron,van vele tapasztalat,vélemény?
Sziasztok!
2003-as vasam van. Túl vagyok az első 1200 km-en. Ma kicsit jobban megtekertem, de 178 volt a vége. Akárhogy ráfeküdtem, nem érte el a 180-at. Van egy jó nagy hátsódobozom, az korlátozhazja a végét? A gép 38000-et futott, 160 felett van 4-ben, de 5. és 6. fokozatban is betonkeményen megáll 175-178 körül. Foghat ekkorát egy hátsó doboz?
Szia!Esetlég még az lehet megoldás hogy keményebb rugot kell tekercseltetni.Persze az sem egyszerü és nem is olcso.Pár éve volt egy rugos üzem melettünk de elköltöztek.Hétfön megprobálom kideroteni a telefonszámukat és felirom ide ha sikerült.Anno nekünk egy géphez csináltak spirálrugot az nagyon jol sikerült .
Azért ez az átalakítás több alkotói szabadságot engedett hiszen egy régi technika volt, de egy ahhoz képest modernebb szabályzó már csak zavarszűrős pipával volt hajlandó normálisan működni, azzal viszont még hosszú évekig üzemelt tökéletesen. A mai gépekkel persze kétszer is meggondolandó az átalakítás.
Köszi,ez egy érdekes sztori,hogy egy ilyen kis bizbasz alkatrész milyen galibákat tud okozni! Alapjában véve szeretek kísérletezni,de általában az ember mindig vissza kénytelen táncolni a gyári megoldások felé.
Olvastam a problémát a motorszerelés topikban, amiről egy olyan régi történet jutott az eszembe amikor még a szoci szekerek élték a hőskorukat. A főszereplő egy 6V-os Tabant volt ami 12V-ra lett átalakítva. Nem nagy mutatvány ez, legnagyobb költségét a generátor jelentette ami egy Daciából származott, továbbá egy ahhoz illesztett és akkoriban modernnek számító elektronikus fesz.szab. A műtét sikerült de a feszültség elszaladt több mint a 3 szorosára... generátor ki, dióda vizsgálat, összerak, indít, 12- 20- 40V...
Tanácstalanság, újra kiszerel, átnéz stb... Akkor már satuban újra próba, fúróval meghajtva tökéletesen működött ugyanahoz a fesz.szabhoz illesztve. Öröm és boldogság, igaz hogy nincs meg a hiba de legalább elmúlt. Trabiba vissza, beindít és a helyzet ugynaz, elszalad a feszkó....
Újabb ötlet, bent a helyén ékszíj le, fúrógép elő és úgy meghajtva tökéletesen működött. Mint kiderült a gyertyapipa régi hagyományos volt zavarszűrő nélkül, és az zavarta meg a fesszabályzót. A tanulság az, hogy mindig az eredeti típushoz méretezett és kialakított alkatrészekhez ragaszkodjunk és akkor kevésbé ér minket meglepetés, és ez főleg igaz az elektronikus dolgoknál ahol olyan rejtett hibákat okozhat amire soha nem is gondolnánk. A lényeg, hogy szerintem is az lesz a megoldás ha eredeti pipákat találsz.
Köszönöm szépen, a dugattyúkat és a rugót megtisztogattam, a csapokat viszont nem, pótolom a mulasztást.
Nincs valakinek eladó gyári gyertyapipa véletlenül?
A munkahenger dugattyút és a csúszócsapokat nem árt megtakarítani rendesen ill. a csapokat vékonyan megzsírozni. Minimális surlódás egyébként nem probléma, de azért érezhetően nem foghatja a kereket.
Kedves Fórumtagok, a tanácsotokat szeretném kérni a következő kérdésben. Kicseréltem a kopott első Brembo féktárcsámat új Lucas-ra. Új Brembo fékbetéteket raktam be, és enyhe súrlódást tapasztaltam a kerék forgatásakor, menet közben pedig , értelemszerűen, a tárcsa kisebb fokú melegedését, de ugyanez a jelenség megmaradt a régi, nem teljesen kopott fékbetétek visszahelyezése után is. Normálisnak tekinthető-e ez a helyzet, és ha nem, akkor mi a teendő? A válaszokat előre is köszönöm.
Itt se olcsó, tudsz viszonyítani. Nehéz eset az biztos.
https://www.ebay.com/sch/i.htm...
A Kárászy 20-25/db árat mondott és ha esetleg rugót is kéne cserélni azt nem tud.
Mit gondoltok erről?
Én 90%-ban száraz úton motorozom,ott szerintem nagyon jó,esőben meg nagyon óvatosan haladok. Legközelebb simán vennék ugyanilyet.
Egy próbát megér, de amúgy nem nagyon foglalkoznak a javítással.
http://karaszy.hu/
Esetleg tudsz vagy tud valaki egy helyet,ahol emberi áron felújítják?
Az új kb. mennyi és hol lehet beszerezni?
A Conti hogy muzsikál? Vegyesek a visszajelzések róla.
Hátul ContiRoad Attack 2 van,az gyári méret.