Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Nem hiszem hogy feszitö lenne vagy lánc teljesen más hang , pont olyan mint amit eryk04 linkelt :) gáz adásra vagy kuplung behuzásra elhalgat, jól müködik teljesen a motor szépen vált jo a kuplung csak a fülemet bántja :) eryk04? esetleg arool tudnál még mondani pár szot hogy mit kéne bene orvosolni hogy elhalgason ? köszönöm
Jéé,az enyém is pont így csinál...:)
Ő erre a hangra gondolt, amiről Te írsz és linkeltél az más.
http://youtu.be/OEr9ZLWSVac
Több más tipus mellett erre is jellemző ez a "hiba", ami inkább a fülnek bántó, de más problémát nem okoz. Orvoslása horror összeg, a használatot nem befolyásolja.
Sziasztok! Nekem korábban segített a vezérműlánc feszítő cseréje, illetve mivel kis távolságokra és gyakran télen is használom a motort, 5W-40-es olajat használok, így hidegen is jobb a kenése, az említett "zakatolás is hamarabb elmúlik. Itt van egy youtube link erről a problémáról: http://youtu.be/4Q9InxWfXak. Üdv.: Anti
Ha a feszitő az akkor szerintem független a zakatolás attol hogy be van huzva a kuplung vagy nincs.
Sziasztok! Azért azt gondolom, hogy ezt a "zakatolós" hangot csak hidegen "szabad" előadnia. Tapasztalatom szerint, ha meleg motor mellett sem hagyja abba alapjáraton, akkor lehet az elfáradt vezérműlánc feszítő hibája is amit szerintem célszerű lenne kicserélni. A mi családunkban is van egy 96-os cb 500, hidegen egy kicsit zakatol, melegen már szépen duruzsol. Üdv.: Anti
Szia!Ugy tudom "tipushiba".Nekem is csinálja.Nincs vele gond.
Sziasztok! nem rég hozájutotam egy 96 cb 500 hoz, nincs tapasztalatom ilyen motoral soha ezelöt nem is látam ilyet élöbe, alapjáraton meg kis gáznál kicsit fura zakatolos hangot halok a kuplung környékéröl ha behuzom a kuplungot elhalgat, néztem pár videot interneten nem lehet rendesen halani öket, esetleg pár tapasztalatot ha tudtok irni mielöt szétszedem talán normális ez enél a tipusnál ??
Válaszokat ellöre is köszönöm.
Ma ránéztem a gumi köz darabra és igen,20KW van ráírva.Ez esetben gondolom benne van a folytás és a kisebb fuvóka a karbiban?!
Ha szétszedem nem kell szinkronizálni a karbit?
Mit tegyek? :)
Jaigen, és itt is csak kiszedte a lemezeket, nem cserélte a komplett szívócsonkot.
Van fen, igaz 600 cbf folytas kivetel s youtube-n. Ki lehet s kozdarabbol venni s folytast. Ott fuvokat is cserel.
Sziasztok! Szabi alatt kicsit nekiestem a CB-nek, ugyanis még tavaly vettem egy 30 mm-es kormány kiemelőt, és most jutottam hozzá, hogy beszereljem. Azt tudtam, hogy a fékcső rövid lesz (Fém fékcső van a masinán), leszedtem a féknyereget. Emelés után a szivató bowden is eléggé feszült. Nosza tank le, amúgy is állítani akartam rajta, mert majdnem ütközésnél nyitott csak. Bowdent áthelyeztem, minden frankó, mehet vissza. Ez volt tegnap, ma pedig a féket vettem szemügyre. Ha már lent volt, ellenőriztem a csúszkákat. Hát, az én nyergem nem igazán úszott. :) Továbbá a dugattyúk porvédője is cafatokban volt... Itt már biztos volt, hogy satuban folytatom a műveletet, ezért lekötöttem a fékcsövet és irány az asztal. Nem kicsit szenvedtem meg vele, mire szétjött.
Az eredmény:
Hosszú csúszka berohadt: kuka, porvédője kuka.
Rövid csúszkát el kellett vágnom, hogy tekerni tudjam a konzolt, pedig az jó vol: kuka. Porvédője kuka.
Dugattyú porvédők kuka. (Karmanytú nem engedett, de nyilván azt is cserélem.)
Gyorsan meg is rendeltem innen mindent: http://oem-parts.hu/hu/parts/h...
Pár kép a fázisokról:
Másik közdarab kell,ha nem akarsz gányolni,nem túl nagy tétel. Átfúvókázni szerintem nem kell.
Köszönöm,meg fogom nézni hogy mi a helyzet vele.
Ezt a folytás ki lehet venni vagy másik köz darab kell?
Gondolom,ha benne van a folytás,a karbit is át kell hangolni,fúvókázni?!
Szia Ricsi88!
Nekem is PC27-es (Osztrák kivitel) motorom van, csak a karburátor alkatrészeiben van eltérés a fojtás miatt ( ha még nem szerelték át). Ha alkatrészt keresek -nem túl gyakori dolog- akkor csak a CB 500-at és az évjáratot szoktam beírni, a fojtáson kívül minden alkatrész megegyezik. A karburátort és a hengert összekötő gumi közdarabra rá van írva, hogy elméletileg hány KW-os teljesítményű kivitelhez alkalmas. a PC27-esnél emlékeim szerint 20 KW a megjelölés (27 LE; 20KW). Ebből esetleg sejthető, hogy benne van-e még a gyári fojtás, vagy már a karburátor is a többi géphez hasonló. Üdv.: Anti
Köszi, nem láttam, nem voltam belépve...
Írtam privátban.
Sziasztok!

Nem emlékszem már mikor és hol mentettem le a képet. (Sőt először arra sem, hogy hová :p )

Üdv!
Szia, Mennyi és hol található?
Tudtommal a karburátort és a hengert összekötő gumi közdarabban. 3 féle van 27, 50 és 58 lóerős teljesítményhez.
Köszi a választ!
Ha van benne,hol van a folytás?
Pc 27 és Pc33 is van. Osztrák Svájci piacra gyártott viszafojtott változatok. Melyek közül már sokban nincsen benne a fojtás.