Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Nem hiszem hogy feszitö lenne vagy lánc teljesen más hang , pont olyan mint amit eryk04 linkelt :) gáz adásra vagy kuplung behuzásra elhalgat, jól müködik teljesen a motor szépen vált jo a kuplung csak a fülemet bántja :) eryk04? esetleg arool tudnál még mondani pár szot hogy mit kéne bene orvosolni hogy elhalgason ? köszönöm
Ő erre a hangra gondolt, amiről Te írsz és linkeltél az más. http://youtu.be/OEr9ZLWSVac
Több más tipus mellett erre is jellemző ez a "hiba", ami inkább a fülnek bántó, de más problémát nem okoz. Orvoslása horror összeg, a használatot nem befolyásolja.
Sziasztok! Nekem korábban segített a vezérműlánc feszítő cseréje, illetve mivel kis távolságokra és gyakran télen is használom a motort, 5W-40-es olajat használok, így hidegen is jobb a kenése, az említett "zakatolás is hamarabb elmúlik. Itt van egy youtube link erről a problémáról: http://youtu.be/4Q9InxWfXak. Üdv.: Anti
Sziasztok! Azért azt gondolom, hogy ezt a "zakatolós" hangot csak hidegen "szabad" előadnia. Tapasztalatom szerint, ha meleg motor mellett sem hagyja abba alapjáraton, akkor lehet az elfáradt vezérműlánc feszítő hibája is amit szerintem célszerű lenne kicserélni. A mi családunkban is van egy 96-os cb 500, hidegen egy kicsit zakatol, melegen már szépen duruzsol. Üdv.: Anti
Sziasztok! nem rég hozájutotam egy 96 cb 500 hoz, nincs tapasztalatom ilyen motoral soha ezelöt nem is látam ilyet élöbe, alapjáraton meg kis gáznál kicsit fura zakatolos hangot halok a kuplung környékéröl ha behuzom a kuplungot elhalgat, néztem pár videot interneten nem lehet rendesen halani öket, esetleg pár tapasztalatot ha tudtok irni mielöt szétszedem talán normális ez enél a tipusnál ??
Válaszokat ellöre is köszönöm.
Ma ránéztem a gumi köz darabra és igen,20KW van ráírva.Ez esetben gondolom benne van a folytás és a kisebb fuvóka a karbiban?!
Ha szétszedem nem kell szinkronizálni a karbit?
Mit tegyek? :)
Sziasztok! Szabi alatt kicsit nekiestem a CB-nek, ugyanis még tavaly vettem egy 30 mm-es kormány kiemelőt, és most jutottam hozzá, hogy beszereljem. Azt tudtam, hogy a fékcső rövid lesz (Fém fékcső van a masinán), leszedtem a féknyereget. Emelés után a szivató bowden is eléggé feszült. Nosza tank le, amúgy is állítani akartam rajta, mert majdnem ütközésnél nyitott csak. Bowdent áthelyeztem, minden frankó, mehet vissza. Ez volt tegnap, ma pedig a féket vettem szemügyre. Ha már lent volt, ellenőriztem a csúszkákat. Hát, az én nyergem nem igazán úszott. :) Továbbá a dugattyúk porvédője is cafatokban volt... Itt már biztos volt, hogy satuban folytatom a műveletet, ezért lekötöttem a fékcsövet és irány az asztal. Nem kicsit szenvedtem meg vele, mire szétjött.
Az eredmény:
Hosszú csúszka berohadt: kuka, porvédője kuka.
Rövid csúszkát el kellett vágnom, hogy tekerni tudjam a konzolt, pedig az jó vol: kuka. Porvédője kuka.
Dugattyú porvédők kuka. (Karmanytú nem engedett, de nyilván azt is cserélem.)
Gyorsan meg is rendeltem innen mindent: http://oem-parts.hu/hu/parts/h...
Pár kép a fázisokról:
Köszönöm,meg fogom nézni hogy mi a helyzet vele.
Ezt a folytás ki lehet venni vagy másik köz darab kell?
Gondolom,ha benne van a folytás,a karbit is át kell hangolni,fúvókázni?!
Szia Ricsi88!
Nekem is PC27-es (Osztrák kivitel) motorom van, csak a karburátor alkatrészeiben van eltérés a fojtás miatt ( ha még nem szerelték át). Ha alkatrészt keresek -nem túl gyakori dolog- akkor csak a CB 500-at és az évjáratot szoktam beírni, a fojtáson kívül minden alkatrész megegyezik. A karburátort és a hengert összekötő gumi közdarabra rá van írva, hogy elméletileg hány KW-os teljesítményű kivitelhez alkalmas. a PC27-esnél emlékeim szerint 20 KW a megjelölés (27 LE; 20KW). Ebből esetleg sejthető, hogy benne van-e még a gyári fojtás, vagy már a karburátor is a többi géphez hasonló. Üdv.: Anti
http://youtu.be/OEr9ZLWSVac
Több más tipus mellett erre is jellemző ez a "hiba", ami inkább a fülnek bántó, de más problémát nem okoz. Orvoslása horror összeg, a használatot nem befolyásolja.
Válaszokat ellöre is köszönöm.
Ha szétszedem nem kell szinkronizálni a karbit?
Mit tegyek? :)
http://youtu.be/QvlJp3MDcW8
Az eredmény:
Hosszú csúszka berohadt: kuka, porvédője kuka.
Rövid csúszkát el kellett vágnom, hogy tekerni tudjam a konzolt, pedig az jó vol: kuka. Porvédője kuka.
Dugattyú porvédők kuka. (Karmanytú nem engedett, de nyilván azt is cserélem.)
Gyorsan meg is rendeltem innen mindent: http://oem-parts.hu/hu/parts/h...
Pár kép a fázisokról:
Ezt a folytás ki lehet venni vagy másik köz darab kell?
Gondolom,ha benne van a folytás,a karbit is át kell hangolni,fúvókázni?!
Nekem is PC27-es (Osztrák kivitel) motorom van, csak a karburátor alkatrészeiben van eltérés a fojtás miatt ( ha még nem szerelték át). Ha alkatrészt keresek -nem túl gyakori dolog- akkor csak a CB 500-at és az évjáratot szoktam beírni, a fojtáson kívül minden alkatrész megegyezik. A karburátort és a hengert összekötő gumi közdarabra rá van írva, hogy elméletileg hány KW-os teljesítményű kivitelhez alkalmas. a PC27-esnél emlékeim szerint 20 KW a megjelölés (27 LE; 20KW). Ebből esetleg sejthető, hogy benne van-e még a gyári fojtás, vagy már a karburátor is a többi géphez hasonló. Üdv.: Anti
Nem emlékszem már mikor és hol mentettem le a képet. (Sőt először arra sem, hogy hová :p )
Üdv!
Ha van benne,hol van a folytás?