Szia,
Köszönöm. Valóban nem jelentkezik minden fokozatban és a jobb lábtartón a legzavaróbb.
A kattogó hang.... nincs megnyúlva a lánc? Nem csapkodja villához alulról?
Sziasztok!
Pár napja elkezdett ciripelő hangot adni a moci,nem vagyok egy nagy szaki,ha valaki sejti,hogy mi lehet,megköszönném,ha megírná. Csak akkor csinálja,ha húzom a gázkart,és amikor kezdte,még halkabb volt,de mostmár egyre hangosabb és zavaró. Üresben nem csinálja,akkor sem,ha húzom a gázt,szép hangja van,sebességben viszont minden sebességi fokozatban hallani,és nagyjából a sebesség növekedésével egy ütemben növekszik a ritmusa. Biztos nem futómű,mert üresben gurulva nem hallani. Az ereje,futása,váltás,minden ok,bár 1-2-esben néha van valami fura plusz kattanás,amikor engedem rá a kuplungkart. Köszi,ha valaki tud valami okosat:)
Heló!
Én is friss használója vagyok a típusnak,egy bizonyos fokú vibráció normális,ilyen kéthengeres sajátosság. Nálam fokozat függő is a dolog,ötödikben 4500-7000 között csinálja,majd hatodikban kisimul. Mondjuk,ha ennyire zavaró,az nem biztos,hogy üzrmszerű,mert én pl csak nagyjából a nyergen érzem a vibrálást,szóval az erősségétől függően azért megkérdeznék egy szakit. De olyan sima járása sosem lesz,mint egy sor-négyesnek. Ezt a típust így szeretjük:)
No a hátsó se kutya.
Köszönöm! Nagyon csinos az erőmű!
Köszönöm. Valóban nem jelentkezik minden fokozatban és a jobb lábtartón a legzavaróbb.
A kattogó hang.... nincs megnyúlva a lánc? Nem csapkodja villához alulról?
Pár napja elkezdett ciripelő hangot adni a moci,nem vagyok egy nagy szaki,ha valaki sejti,hogy mi lehet,megköszönném,ha megírná. Csak akkor csinálja,ha húzom a gázkart,és amikor kezdte,még halkabb volt,de mostmár egyre hangosabb és zavaró. Üresben nem csinálja,akkor sem,ha húzom a gázt,szép hangja van,sebességben viszont minden sebességi fokozatban hallani,és nagyjából a sebesség növekedésével egy ütemben növekszik a ritmusa. Biztos nem futómű,mert üresben gurulva nem hallani. Az ereje,futása,váltás,minden ok,bár 1-2-esben néha van valami fura plusz kattanás,amikor engedem rá a kuplungkart. Köszi,ha valaki tud valami okosat:)
Én is friss használója vagyok a típusnak,egy bizonyos fokú vibráció normális,ilyen kéthengeres sajátosság. Nálam fokozat függő is a dolog,ötödikben 4500-7000 között csinálja,majd hatodikban kisimul. Mondjuk,ha ennyire zavaró,az nem biztos,hogy üzrmszerű,mert én pl csak nagyjából a nyergen érzem a vibrálást,szóval az erősségétől függően azért megkérdeznék egy szakit. De olyan sima járása sosem lesz,mint egy sor-négyesnek. Ezt a típust így szeretjük:)
Le tudnátok írni tételesen, hogy mit tartalmaz a gyári szerszámkészlet?
Esetleg képpel.
Köszi szépen.
Üdv.:
Gyula