Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Ha emlékeim nem csalnak, az akkumulátor közelében nincs semmilyen relé gyárilag. Nem lehet valami utólagosan beépített kiegészítőé?
Sziasztok! Ki tudja, hogy ez micsoda? Mihez való?
Akkumulátor kiszerelés közben sikerült kiszabadítani.
Köszi:Árpi
Köszönöm.
Szia ! Köszi. A plexi valamit ér, de azért nem az igazi. Egy kicsit nagyobb kellene, hogy legyen, de ez van.
Szia ! Szépek a motorjaid ! A CB-n mennyit " ér" ez a nagy plexi ? Ami az enyémen van az szinte semmit !!
Szia! Ezzel együtt vettem a motort!
Mi innen szereztünk sógorom motorjára: https://www.ebay.com/itm/ENGIN...
Jó minőségű maga a bukócső, de a két menetes tengely hosszú volt amit küldtek vele. Írásban jeleztük, és ingyen küldték az általunk kért hosszban őket. Szóval korrekt cég. Azt nem tudom, hogy esetúnk után változtattak-e az alapcsomagon, vagy csak mi fogtunk ki hibásan párosított csomagot.
Szia ! Hol és mennyiért vetted a bukócsövet?
Köszönöm a segítséget.
Szia ! Az enyémen Hepco & Becker van , ez 22,5mm átmérőjű csőből készült .
Szervusztok!
Meg tudná valaki mondani / mérni nekem, hogy a gyári cb500 bukócsövet mekkora átmérőjű csőből készítik?
Gondoltam erre: https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500-12448517 Azért itt van hozzáadott érték is.
Sziasztok! Én is ebben a ligában játszom.Vettem is volna, ha a nagyon korrekt eladó le nem beszél.Szerinte kinálatban és árban is február a vízválasztó. Koncepióm 500k névreírással együtt.Realitások e tekintetben?
Szia!A fentartási költségek szerintem elég barátiak.100-on beéri 4.5-5.5 literrel.A biztositás egy évre 13000 nekem.Persze ez sok mindentöl függ.Mivel elég gyakori motor igy bontoban is van hozzá alkazrész rendesen.Ha sokat mész majd nagy tempoval érdemes egy kis plexit felrakni.100 felett nekem már hosszu távon zavaro a menetszél.A gumi jol birja rajta.Mivel nincs nagy erő benne igy sokat el lehet menni egy szettel.Igazi igáslo.Ezzel nem tünsz ki a tömegböl.De cserébe kis pénzböl fenttartható,megbizható és bárhova elvisz.
egy service manuált azér majd töltsél le...
Nagyon jó ez a fórum, nem hittem, hogy ilyen gyorsan ennyi válasz érkezik!
Köszönöm a hasznos és részletes segítséget neked is és a többieknek is (Vidom, Zsonyi1), igyekszem őket a motor mellett állva is majd észben tartani. :)
Szia!Egy 94-es cb-m van.Ora szerint 68000 km-rel.Köszöni széppen jol van.Négy év alatt a kötelezekön kivül egy "hiba " jött ki rajta.Teleszkopszár szimering csere.Ahogy irtad!Nem évjáratot,állapotot veszel!!Ha egy hozáértövel mész el vásárolni szerintem nyugodtan meg lehet venni egy öreg,de karbantartott példányt!Amugy fiatal motorban is van böven lelakott,széthajtott.Jol nézz körbe és ne legyél szerelmes az elsö szebb példányba.Inkább nézz meg minnél többet,ne sajnáld az idöt rá!
Heló!
Van egy eladó 97es épp itthon, még nem tettem ki, ha érdekel, adatlapomon a mailem.
ne legyen <>de legyen toldozott...
bocs, hogy bele vau..

mindegy, hogy milyen kopott a gumi, kormánycsapágy, stb fék. Kérdés, hogy a várható javítási költségek arányban vannak-e az árral.

Ilyen korban simán benne van a szimmeringek, fékkarmantyúk, fékcsövek cseréje bele értve a gumit is. Inkább arra figyelj, hogy sérülésmentes legyen, de legyen toldozott foldozott, ne legyenek elnyalva a csavarok.

Hiába fogsz ki egy bontatlan motort, simán benne van, hogy nálad adja meg a tömítés magát. Olyat, hogy keveset futott, szervizelt, jó állapotban új gummikkal nehéz ki fogni. Ha igen akkor ezek az árban meg is jelennek. Nézegesd ezt az oldalt, hogy tisztában legyél hogy mi mennyibe kerül ha javítani kell, miközben keresel.

Egyébként tényleg megbízható motorok. Ja és nézegess youtube videokat is ahol állítják, szerelik őket...

https://motoralkatresz.eu/motorok/honda/500/CB500_S/
Szia Robi! Ez Honda! Ezen csak úgy nem szoktak elromlani dolgok. Ráadásul a CB kifejezetten megbízható típus. Nálam 5 évig szolgált, 25000 km-t mentem vele, de soha semmi komoly baj nem volt vele. Sehol nem hagyott az út szélén és a kopó alkatrészeken kívül csak az üzemanyagra kellett költenem, meg egy km spirálra. Természetesen amire szüksége van, azt meg kell neki adni a megfelelő időben (km-ben értendő) pl.: olaj+szűrőcserék. Nekem egy 2003-as évjáratú volt 62000 km-el.
Tényleg az állapotot nézd meg. Amire figyelj kiválasztáskor, hogy milyen állapotúak a gumik, lánc, kormánycsapágy, féktárcsák, fékpofák, teleszkópok, sérülések nyomai. Ha ezek nincsenek rendben akkor nem kell menekülni, de számolni kell vele, hogy ezek komolyabb kiadást jelenthetnek.
Belevágni pedig érdemes. Ha kifogsz egy jó állapotú példányt, akkor jó eséllyel szeretni fogod. :)
Sziasztok!
Robogóról váltanék CB 500-ra, olyan 1997-2000 évjárat környéke, amit még meg tudok fizetni. A kérdés, hogy érdemes-e? Tudom, hogy "nem évjáratot, hanem állapotot" veszünk, de azért mégis az évek alatt minden öregszik valamennyire, és félek tőle, nehogy a szerelés legyen a középpontban a motorozás helyett. Szerintetek mennyire problémás egy 20 év körüli példány? Érdemes belevágni?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv, Robi
Megkésve én is boldog új esztendőt kívánok mindenkinek.
BÚÉK a csoportnak !
Valami kontakt hiba van szerintem , akkor szokott melegedni !