Üdv mindenkinek! Tapasztalt már ilyet valaki? Járattam a motort a garázsban ahogy szoktam havonta egyszer 10-15 percig és most vettem észre, hogy az első lámpabura megolvadt!!!!!! Ilyen nincs!!!!!!! 2014 évjárat, normál H7 izzó van benne. Ez hogy lehet?
Sziasztok
Tud valaki segíteni, hogy CB500s 99-es kiadású motorra milyen kormány kell? A gyári meg van görbülve, méretazonost szeretnék
Meg tudnám mérni, de ahhoz le kellene bontani, arra viszont nincs helyem, hogy szétborítva maradjon amíg megjön az új; illetve ha valaki tudja, akkor nem szenvedek vele.
Előre is köszönöm
Szia..holnap rákukkantok hogy van e hátsó mert a termékkód alapján ez hátsóba való.holnap pontosíttunk mert nem vagyok a betétek közelében.
Addig is türelmet kérekek köszi
Sziasztok. Vett már valaki állítható fék és kuplungkart a motorjához? (Ebay stb.)
Ha igen az érdekelne, hogy pontosan honnan/kitől. Enyém 95-ös és nem szeretnék olyat rendelni ami nem passzol rá :)
Alkat függő, Én leszedtem a ,,Kistévét" a Cébé elejéről, mert nem fért el a térdem :D
A két méteremmel pont ott volt a fejem, ahova a szelet tolta a szerkezet, a füldugón keresztül is hallottam az örvénylés zúgását, nekem a kereklámpás megoldás jobban tetszik! :)
Ugyanitt CB 500 fejidom eladó!
Én is lecseréltem annak idején ETZ kormányra. Éppen jó volt anélkül, hogy feszültek volna a bowdenek. Nem látványos a különbség, de érzetre teljesen más lett. Én nagyon szerettem. És valóban csak 3500.- Ft volt. Csak 2 lyukat kellett fúrni rá a markolatok "pöckeinek", és gond nélkül rá lehetett rakni.
Sokan esküsznek az ETZ kormányra,csak egy kicsivel magasabb és szélesebb,mégis sokkal kellemesebb vele a gép állítólag. Ráadásul az ára is valami 3-4000 forint mindössze.
Köszi, nemrob, ez bíztatóan hangzik. Közben tegnap megérkeztek, fel is kerültek, és eddig nagyon elégedett vagyok vele. Ég és föld az öreg, lepukkant Contihoz képest. Csak rágondolok, és már fordul is arra a gép.
Sziasztok! Gyertyakulcs témában keresgéltem és megtaláltam itt a fórumon a gyári méreteket, ami 125 mm hosszú. Van 16-os gyertyakulcsom, de a toldószáram hosszabb, ha leveszem a tankot, akkor is pont elakad a vázban. Keresgéltem kicsit, és úgy néz ki, hogy egy 75 mm-es toldószárral pont 120 mm lesz a gyertyakulcs, tehát sikerül gyári méretre hozni. Reményeim szerint be fog férni a tank alá a racsnival együtt. Ha megjön, rakok majd fel képeket! (Gyári szerszámkészletet sajnos nem kaptam a motorhoz.)
Az első garnitúra hátsó gumiját gariban cserélték, mert elkezdett repedezni 7000 km körül. A második garnitúrából a hátsót meg kivágta valami 4 cm hosszan 12000 km-nél. Ekkor még 3-3,2 mm volt a mintamélység. Szóval kopás terén csak saccolni tudok, hogy mennyit megy el: kb 16-18ekm lehet a vége. Tapadás tekintetében nem lehet rá panaszom vizes úton sem, meg hidegben sem. Szerintem ez a gumi jóval többre képes (meg persze a motor is) mint amit egy átlagmotoros kimotorozik belőle. :)
Tud valaki segíteni, hogy CB500s 99-es kiadású motorra milyen kormány kell? A gyári meg van görbülve, méretazonost szeretnék
Meg tudnám mérni, de ahhoz le kellene bontani, arra viszont nincs helyem, hogy szétborítva maradjon amíg megjön az új; illetve ha valaki tudja, akkor nem szenvedek vele.
Előre is köszönöm
Addig is türelmet kérekek köszi
Ha igen az érdekelne, hogy pontosan honnan/kitől. Enyém 95-ös és nem szeretnék olyat rendelni ami nem passzol rá :)
A két méteremmel pont ott volt a fejem, ahova a szelet tolta a szerkezet, a füldugón keresztül is hallottam az örvénylés zúgását, nekem a kereklámpás megoldás jobban tetszik! :)
Ugyanitt CB 500 fejidom eladó!
Használ valaki a gyárinál magasabb kormányt? Ha igen milyet? Képet kérhetek esetleg?