Szia! Itt elég jó árak vannak: https://motoralkatresz.eu/motorok/honda/500/CB500_S/
Gumira meg ez vált be: http://www.motorgumishop.hu/ Szerelnek és szállítanak is.
Ja webshop kimaradt: citybike.hu
Vagy innen, vagy bardi-tól (szigorúan kedvezményes áron) szoktam alkatrészt venni. A gumit pedig a gumistól rendeltem. Kb hasonló áron adja, mint amennyiért netről szállítási díjjal együtt kapnám. Ha kell meg tudom adni az elérhetőségét.
Fékbetét: 3900-tól (első is meg a hátsó is)
olajcsere olajszűrővel (Motul 5100): 9000-9200
Légszűrő: 3540
munkadíj nem volt, mert magam megoldottam. :)
Gumi: Bridgestone BT45-ös szereléssel együtt párban: 65000
A többire még nem volt szükségem, így árat sem tudok ár.
Nemrég volt szó csomagtartóról. Nem volt kedvem 80-100 €-ért venni hátsó csomagtartót, egy kollégám vett SR 125-re univerzálist 3000-ért innen: http://mz-b.hu/horex-hu/horex-...
Méregettem, és úgy tűnt, fel lehet faragni a CB-re is. Szombaton fel is került, a rögzítés hulladékvasból lett hozzá. A 90 kilómat megtartja, nekem ez bőven elég.
A festés még hátravan, egyelőre a funkcionális teszt következik. Itt van pár kép, én határozottan elégedett vagyok vele:
Az a helyzet, hogy új, sérülés mentest lehet kapni ingyen szállítással 28-ért: http://www.ebay.com/itm/ENGINE...
De 15-ért érdekel!
Ez csak egy ajánlat... :)
Hát, megválni semmiképp sem akarok tőle, de kicsit csendesíteni akarom. Rájöttem, hogy bemelegedve csendesedik a hangja, kezdek megbarátkozni vele. De egy halkabb db killer kelleni fog...
Nem tudom mi a gond vele,nekem Ferodo tárcsa van elöl,hátul még gyári,elöl-hátul szinter Ferodo betétekkel és Goodridge fékcsövekkel,nincs vele baj. De a Bremboval is jó lesz.
Köszönöm a gyors választ, közben már megrendeltem a két Bridgestone BT45-öt, talán keddre meglesz. (Mivel még kopasz vagyok itt, eltelik egy kis idő, mire megjelenik a hozzászólásom, nem tudom, ez meddig tart. :) )
Viszont itt közben olvasgatok visszafelé is, és valaki írta, hogy esetleg lenne egy fölösleges gyári dobja. Az enyém gyári, de egy kicsit ki van égve, így elég repedtfazék hangja van, ami egyrészt jó, mert hallják a süket autósok is, másrészt jó, mert ideges tőle a rosszindulatú szomszédom, de azért megszabadulnék tőle, mert az én fülemet is bántja. Most is cseng a fülem. :(
Szóval, ha valakinek van egy jó állapotú gyári dobja, lehet, hogy érdekelne.
Köszi a választ, tegnap megrendeltem a Brembo tárcsát+betétet, azzal nem nyúlhatok mellé. Egy Hayabusas ismerősöm óva intett a Ferodotól, ezen kívül még TRW lett volna opció 1-2 ezressel olcsóbban, így végül Brembo lett.
Viszont még egy kérdés felmerült, méghozzás a gumi.
Most 2 esélyes van, Bridgestone BT45 vagy Metzeler Lasertec. Gyorsan kéne döntenem, mert az első 9 éves, és napokon belül kukázni akarom.
Szia! Szerintem ismertebb gyártóktól nyugodt szívvel vehetsz tárcsát és betétet is. A noname cuccokat kerüld el. Mondjuk a hátsó fék nincs kitéve akkora igénybevételnek,biztosan megtenné valami jobb taiwani tárcsa is,pláne,hogy sok neves cég is ott gyártatja a cuccait amúgy.
Ez ne tartson vissza. Az exmeraldám úgy adtam el, hogy èn vittem el a vevő garázsába lábon mikor megvette mert nem volt jártasságija! Azt gyorsba vizsgázott ès basszus kanyarokban a tükröt lestem elöl, tapadt mint lègypapír mögöttem, csak vigyorogtam.
Ne kísérts, még a végén egy gyenge pillanatomban átutalom az árát és adok egy címet hogy hová kérem a gépet
Ejj ha lettem volna olyan határozott hogy ősszel megcsinálom a jogsit......
Nemrég írtam töltéssel/aksival kapcsolatban, mert nehezen indul a motorom. Végigmértem amit tudtam (generátor, fesz szab., stb...mérések alapján a töltési rendszer rendben van) aksit is cseréltem de nem oldotta meg a problémát. Továbbra is nehezen indul be a motor. Az indítómotor forog, de nem akar beindulni csak sokadik próbálkozásra. Ha már beindult utána igazából rendben van, menet közben is húz rendesen, stb.. Általában fél napos állás után, hideg motornál jelentkezik a probléma. Bárkinek bármi ötlete?
Esetleg egy karbi tisztítás segíthet? Valami szennyeződés miatt indulhat nehezen?
Köszönöm a segítséget!
Teljesen új vagyok itt, és a CB500-amnak is még csak egy hete vagyok boldog tulajdonosa.
Igyekszem visszaolvasni, bár azt nem ígérem, hogy mind a 16ezer hozzászólást le tudom gyűrni.
Viszont egy kérdésem lenne már így az elején.
Hátsó féktárcsát kell cserélnem és a véleményetek érdekelne.
Vásárlás előtt megnézettem a Karasnában, és ott azt mondták, hogy hátra nyugodtan vehetek utángyártott tárcsát, de mindenképp gyári betéttel. Érdemes 16k-ért megvenni a gyári betétet, vagy kapok ugyanolyan jót, vagy jobbat olcsóbban is?
És egy bónusz kérdés, kéne egy hátsó doboz a gépre, hogy ne hátizsákkal kelljen bohóckodnom. Hol érdemes körülnézni?
Gumira meg ez vált be: http://www.motorgumishop.hu/ Szerelnek és szállítanak is.
Talán te is excel táblában vezeted hogy ilyen pontos árakat írtál? :)
Vagy innen, vagy bardi-tól (szigorúan kedvezményes áron) szoktam alkatrészt venni. A gumit pedig a gumistól rendeltem. Kb hasonló áron adja, mint amennyiért netről szállítási díjjal együtt kapnám. Ha kell meg tudom adni az elérhetőségét.
olajcsere olajszűrővel (Motul 5100): 9000-9200
Légszűrő: 3540
munkadíj nem volt, mert magam megoldottam. :)
Gumi: Bridgestone BT45-ös szereléssel együtt párban: 65000
A többire még nem volt szükségem, így árat sem tudok ár.
Mondjatok légyszi jó alkatrész webshopot, kíváncsi vagyok milyen áron mennek a drágább kopó alkatrészek:
Lánc szett
Fékbetétek ill tárcsa
Gumi
Olajcsere pl
Köszi
Méregettem, és úgy tűnt, fel lehet faragni a CB-re is. Szombaton fel is került, a rögzítés hulladékvasból lett hozzá. A 90 kilómat megtartja, nekem ez bőven elég.
A festés még hátravan, egyelőre a funkcionális teszt következik. Itt van pár kép, én határozottan elégedett vagyok vele:
De 15-ért érdekel!
Ez csak egy ajánlat... :)
Viszont itt közben olvasgatok visszafelé is, és valaki írta, hogy esetleg lenne egy fölösleges gyári dobja. Az enyém gyári, de egy kicsit ki van égve, így elég repedtfazék hangja van, ami egyrészt jó, mert hallják a süket autósok is, másrészt jó, mert ideges tőle a rosszindulatú szomszédom, de azért megszabadulnék tőle, mert az én fülemet is bántja. Most is cseng a fülem. :(
Szóval, ha valakinek van egy jó állapotú gyári dobja, lehet, hogy érdekelne.
Én nem vetném el ezt se, hátul használtam, nagyon jó volt. Radiálban.
Viszont még egy kérdés felmerült, méghozzás a gumi.
Most 2 esélyes van, Bridgestone BT45 vagy Metzeler Lasertec. Gyorsan kéne döntenem, mert az első 9 éves, és napokon belül kukázni akarom.
Széles utat
Ejj ha lettem volna olyan határozott hogy ősszel megcsinálom a jogsit......
Nemrég írtam töltéssel/aksival kapcsolatban, mert nehezen indul a motorom. Végigmértem amit tudtam (generátor, fesz szab., stb...mérések alapján a töltési rendszer rendben van) aksit is cseréltem de nem oldotta meg a problémát. Továbbra is nehezen indul be a motor. Az indítómotor forog, de nem akar beindulni csak sokadik próbálkozásra. Ha már beindult utána igazából rendben van, menet közben is húz rendesen, stb.. Általában fél napos állás után, hideg motornál jelentkezik a probléma. Bárkinek bármi ötlete?
Esetleg egy karbi tisztítás segíthet? Valami szennyeződés miatt indulhat nehezen?
Köszönöm a segítséget!
Teljesen új vagyok itt, és a CB500-amnak is még csak egy hete vagyok boldog tulajdonosa.
Igyekszem visszaolvasni, bár azt nem ígérem, hogy mind a 16ezer hozzászólást le tudom gyűrni.
Viszont egy kérdésem lenne már így az elején.
Hátsó féktárcsát kell cserélnem és a véleményetek érdekelne.
Vásárlás előtt megnézettem a Karasnában, és ott azt mondták, hogy hátra nyugodtan vehetek utángyártott tárcsát, de mindenképp gyári betéttel. Érdemes 16k-ért megvenni a gyári betétet, vagy kapok ugyanolyan jót, vagy jobbat olcsóbban is?
És egy bónusz kérdés, kéne egy hátsó doboz a gépre, hogy ne hátizsákkal kelljen bohóckodnom. Hol érdemes körülnézni?
Előre is köszönöm a válaszokat