Sziasztok! Gyári kipufogó dobot keresek BP-n vagy Pest megyében. Kissé hangos a sárkány a Tacconi dobbal, ki szeretném próbálni gyárival is.
Februárban jelcsa márkatárs hirdetett itt egy képen, nem tudom, megvan-e még neki...
Köszönöm!
Nekem úgy sikerült beállítani a plexi helyzetét, hogy menet közben a hátamat hajlítgatva, finoman föl-le mozgattam magam arra figyelve, hogy a különböző helyzetekben hova jön a légáramlat és milyen hangos a sisak. A tapasztaltak alapján ki lehet találni, hogy a plexit följebb vagy lejjebb, közelebb vagy távolabb kell-e állítani ahhoz, hogy a szélvédelem és a hangosság egy kompromisszumos arányban, összességében jó legyen. Persze az állítási lehetőség a plexi felfogatási módjától is függhet. Én csak addig nem szerettem a plexit, míg nem tudtam beállítani a megfelelő helyzetét. Most már nem venném, le. Sok türelmet kíván a próbálgatás de megéri. Ha esetleg fix a plexi felfogatása és a testhelyzet változtatása eredményez egy olyan állapotot, mely haladás közben jó akkor talán még ezt a beállítást lehetővé tevő felfogatót is érdemes lehet barkácsolni a plexihez...Sok sikert!
A motor hossza ~2,6 m (egy normál méretű hátsó dobozzal). Szélessége: 0,8 m (oldalsztenderen, fal mellé állítva nekem 1,0 m-t foglal el + oda kell menni mellé ). Azért azzal is számolj, hogy a motor mellett vagy amikor be kell tolni/kivinni a motort vagy, bent kell tudni le és felszállni, illetve a motort nem fogod tudni a falig centire betolni. Szerintem 1,5 m szélességnél nem szabad keskenyebb garázst csinálni és még az sem túl kényelmes.
Ha csak az ajtót nézzük, akkor is legalább csináld 1,2-ra, annál kisebbre semmiképp.
Amúgy nem érdemes nagyon szűkre csinálni mert, ha egyszer nagyobbra cseréled ne kelljen az ajtót is átalakítani.
Sziasztok.
Van valakinek a motorján elöl plexi? Nekem van, mert úgy vettem ,de szerintem attől elég zajos a sisakom. A héten leszedem és megnézem anélkül. Valakinek van hasonló tapasztalata?
Ádámnak hívnak, 24 éves nagyon nagyon kezdő motoros vagyok Veszprém megyéből. Az utóbbi 1-2 évben egyre erősebb lett a motorozás iránti vágy, de mivel nem tudtam hova elzárni egy motort a társasházban, sosem motoroztam még, és drága hobbinak is tartottam ezért hanyagoltam a dolgot.
Idén tavasszal újra végig gondolva már nem tartottam olyan lehetetlennek mint eddig.
Szerencsére a fizetésem egyre jobb, a motornak pedig tudok építeni egy garázst, így már csak motorozni kéne megtanulni.
Nulla tudással nem akartam motoros iskolába menni, szerintem olcsóbb egy Simsonnal tesztelni hogy, tényleg akarok/szeretek motorozni.
Vettem is egyet: https://goo.gl/VrXVyp
Most ott tartok hogy jövőre valószínű csinálom a jogsit (koromból adódóan mehet a korlátlan, még ha nagy ugrás is a simsonhoz képest, érdemesebb lenne azt csinálni?!
Jogsi után a folytatást egy CB500-al képzelem el, hozzászólásokat olvasgatom az 500. oldaltól kigyűjtve a hasznos dolgokat. Látszik hogy sok szakértő van itt, örülök neki hogy lesz kitől kérdezni ha odáig jutok egyszer.
Van is egy apró kérdésem, most építem a garázst és el kéne döntenem milyen széles legyen az ajtó. feleslegesen nem akarom nagyra csinálni, csak hogy kényelmesen elférjen a kormány és a tükrök és előtte-mögötte annyi hely legyen amennyi épp szükséges pl középsztenderre felhúzáshoz.
Kérdésem nem meglepetés: milyen széles/hosszú egy CB500??
Legszívesebben ki is iktatnám ezt a vákuumos dolgot, nem tudom mi értelme amúgy. Sima, egyszerű benzincsap, elindulás előtt kinyitni, megállásnál elzárni, 'oszt jól van. Mint az öreg MZ-n. Egy problémával kevesebb lenne.
Írtad. A vácuum csövön spriccelt a benzin. Ez azt jelenti hogy a membran atszakadt kilyukadt es egyenesen a hengerbe folyik. Onnan a karterba. Reméljük hogy hajtókar nem görbült mint a 1300-as V4 yamahánál amit nemreg csinaltam.
Tegnap nagy meglepetést okozott a cb. Indítóztam, nagy kattanás és a motor megállt mint a szög. Gondoltam, hogy valami összeakadt benne. Feltűnt, hogy szivárog a benzin a légszűrőből. Lehúztam a csaphoz vezető vákumcsövet és onnan is elkezdett spriccelni. Kitekertem a nívót és az olaj is teli van benzinnel. Mondták, hogy rossz a benzincsap, de zárt állapotban csak csurdogál az üzemanyag keresztül. Értem én, hogy a csapot meg kell csinálni, de a benzinnek attól még nem lenne szabad keresztül folynia a karburátoron nem? Van valakinek tapasztalata, vagy ötlete ebben a témában?
Sziasztok! Jelenleg Motult használok,végül is nem rossz,de vélemények szerint a Repsollal finomabb a váltó. Vajon melyik típusával lenne érdemes próbálkozni?
Ennek eszmei értéke van. :) A motorom elkelt, nekem már nem lesz rá szükségem. Nem hirdettem sehol, csak itt kérdeztem a fórumon. Ha nem kell senkinek, akkor elfér a polcon. Nem kenyérre kell az ára :)
Sziasztok! Kemény kötésű, angol nyelvű Haynes Manual eladó. Ki mit ad érte? (A bolti ár látható a hátlapon, ezért a komolytalan ajánlatokat mellőzzük, ha lehet :) )
Februárban jelcsa márkatárs hirdetett itt egy képen, nem tudom, megvan-e még neki...
Köszönöm!