Pontosítok: egyszer csattant azóta, utánna pedig már nem. Tehát hiába fordítom el a gyújtáskapcsolót, semmi rekació. Nincs kijelzés, vílágítás. Az akkut akku töltővel ellenőriztem.
Helo!
Első gumit kell cserélnem, vizsgára felkészítéshez. Szerintetek az új guminak teljesítenie kell a gépkönyv szerinti maximális sebességet (ami ugye messze túl van a Mo.-n megengedett max. sebességnél), vagy elég egy olyan érték, amit magam nem szoktam elérni. Forintilag egy S-es sebességindexű (max180km/h) gumi jelentősen olcsóbb mint egy H-s (max 210km/h). Tehát a vizsgán elkaszálhatnak egy S-es-sel? (mert ugye a moci max seb> S) Vagy tudtok valami konkrét gumit előre, szereléssel Bp-en: jóáron? köszi Z
A jobb oldali kattanás, lehet ismétlődő is, a feszültségszabályozó relé hibájára utalhat, ami gyakori meghibásodás a Cb500-nál, mert nincs hűtőbordázata. Nekem is le kellett cserélnem korábban, 2011-ben. Lehet beszerezni olyan relét, ami több motorra is felszerelhető, én is ilyet vásároltam, és ennek hűtőbordázata is van.
Szia. Szerintem a probléma az aksi miatt van, de lehet azért mert a feszültségszabályzó kuka. A CBR-m is ugyanezt csinálta, indításkor kattogott csak. Az aksi jónak "tünt" és ezért vettem feszültségszabályzót...aztán kiderült, hogy az aksim volt kuka
Nezd at a kabeleket. Minden kontaktot pl a testkabel a motorblokkon. Persze ahogy fuzso irta lehet az akku hibas. Bar a csattanas altalaban akkor jelentkezik amikor valahol a kor megszakad. Akkusarukat es testkabelt vizsgald at. Sotetben pedig talan latszik is hol szikrazik.
Úgy érted, hogy lemérted a feszültséget az akkun? Az még nem jelenti, hogy jó, duda szól? Nekem hasonlóan viselkedett, akku 12V és valamennyi, indításkor egy kattanás és kész. Az akku és a töltésszabályzó tönkre volt menve.
Sziasztok!
Segítségeteket/véleményeteket szeretném kérni: 2008-as cb500: indítókulcs zárban elfordít gyújtás világítás van. Abban a pillanatban, hogy indítanék jobbrol csattanás majd se kép se hang. Akkumulátor jó (azt be tudtam mérni), biztosítéskok szemmel láthatóan jók. Ötletek? Öninditó vagy inkább gyújtáskapcsoló?
Sziasztok! Csak leírom, hátha valaki pont erre keres rá. Ha doboztartó konzol kell, akkor a Givi 250F-et kell keresni. Létezik 241F is, állítólag a régebbi modellekhez (94-96) de ezt már nem lehet kapni sehol, kár vele foglalkozni. Mivel a hátulján a tárcsaféken kívül nem változtattak semmit a CB-n, simán jó a régiekhez is a 250F konzol. Nekem egy 45L-es Simply dobozom van, ehhez "MM" platni kell + a felfogatás, mert a konzolhoz az nem jár. A cucc teljesen jó, áll, mint Katiban a gyerek.
A manual szerint a pilot csavarnak 1és 2 fordulat között kell lennie kefelé. Beállítod másfélre mindkettőt, majd a motort elindítva még finomítasz rajta. Amikor a legegyenletesebben jár szépen veszi és ejti a fordulatot akkor jó. Ezután ha kell még beállítod az üresjárati fordulatot oda ahol szintén jól érzi magát a motor (kb. 1300). Természetesen mindezt üzem melegen és egy szinkronizálással együtt célszerű csinálni, hacsak ez utóbbi nem volt mostanában nézve.
Rosszul értettem a dolgot. Én úgy értelmeztem, hogy az alapjárat állító csavarnak kell "gyári alapjárati érteken" lenni.
Most be van állítva az 1300 f/p, de ha állítom az alapjárati keverékképző csavarokat, akkor még emelkednie kell/emelkedhet a fordulat.
Tehát addig kell állítani az alapjárati keverékképző csavarokat, amíg el nem éri a motor a legmagasabb fordulatszámot és utána kell az
alapjárat állító csavarral beállítani az 1300 f/p-t.
Az nem alapjarat allito csavar hanem alapjarati keverekkepzo csavar. Alapjaraton a csavart finoman nem tulhuzva utkozesig betekered, ilyenkor az a henger leall mivel megszunik az uzemanyag. Innen lassan kifele kell tekerni es a legmagasabb alapjaratnal megallni. Ugyanigy a masik hengernel. Alapjaratot az alapjarat allito csavarral mindig korrigalni kell es ha szukseges (marpedig szukseges) akkor ujra es ujra finomitani kell. Sokszor 5-7-szer. Amikor eltalaltad a stabil alapjaratot akkor a keverekkepzo csavarnak valahol 2 es 3 fordulat kozott kell lennie. Kevesebb dus keverekre utal tobb pedig szegenyre.
Szervusztok!
Üdvözlök minden márkatársat és fórumozót!
Nemrég lettem gazdája egy 2000. évjáratú cb500-nak. Jelenleg az ismerkedés, barátkozás stádiumában vagyunk.
Az első kérésem az lenne Hozzátok, hogy alapjárat beállítás során, a karburátorokon lévő alapjárat állító csavarokat, ütközéstől számítva hány fordulattal kell visszatekerni?
Üdv! Y
Ha jól emlékszem én ilyenre cseréltem 2 éve: http://www.ebay.com/itm/D-I-D-... de nem ebayről vettem. Meg vagyok vele elégedve, bár nincs összehasonlítási alapon, első motor, második láncszett, de amivel vettem azt nem sokat használtam és nagyon meg volt nyúlva.
Idén akarok felrakatni teljes új rozsdamentes kipufogó rendszert.
Eddig : Bódis és Finster ( Csabi) féle rendszerek jöttek szóba. Ti eddig miket hallottatok. Minek van szép hangja a cb500 on?
Tudom, hogy nem lesz műbizonylatos és típusazonos, és hogy ausztriában főbe lő érte a rendőr, de most van rajta 2 év friss vizsga és nem tervezek külföldi hosszú túrákat. Viszont akarom, hogy legyen már valami normális hangja ( ne csak 6 ezer felett) és tűnjön el az a nagy fekete szivar amit Hondáék végdob gyanánt felcsavaroztak oda.
Sziasztok!Igy néz ki hogy ideje lenne làncszetett cserélni.Adott a kérdés hogy ki milyen làncot hasznàl ?Érdemes xw stb gyürüs làncot venni?Elöre is köszönöm a vàlaszokat!
Első gumit kell cserélnem, vizsgára felkészítéshez. Szerintetek az új guminak teljesítenie kell a gépkönyv szerinti maximális sebességet (ami ugye messze túl van a Mo.-n megengedett max. sebességnél), vagy elég egy olyan érték, amit magam nem szoktam elérni. Forintilag egy S-es sebességindexű (max180km/h) gumi jelentősen olcsóbb mint egy H-s (max 210km/h). Tehát a vizsgán elkaszálhatnak egy S-es-sel? (mert ugye a moci max seb> S) Vagy tudtok valami konkrét gumit előre, szereléssel Bp-en: jóáron? köszi Z
Helo!
Én azért megpróbálnám másik akksival/bikázva...
Úgy érted, hogy lemérted a feszültséget az akkun? Az még nem jelenti, hogy jó, duda szól? Nekem hasonlóan viselkedett, akku 12V és valamennyi, indításkor egy kattanás és kész. Az akku és a töltésszabályzó tönkre volt menve.
Segítségeteket/véleményeteket szeretném kérni: 2008-as cb500: indítókulcs zárban elfordít gyújtás világítás van. Abban a pillanatban, hogy indítanék jobbrol csattanás majd se kép se hang. Akkumulátor jó (azt be tudtam mérni), biztosítéskok szemmel láthatóan jók. Ötletek? Öninditó vagy inkább gyújtáskapcsoló?
Most be van állítva az 1300 f/p, de ha állítom az alapjárati keverékképző csavarokat, akkor még emelkednie kell/emelkedhet a fordulat.
Tehát addig kell állítani az alapjárati keverékképző csavarokat, amíg el nem éri a motor a legmagasabb fordulatszámot és utána kell az
alapjárat állító csavarral beállítani az 1300 f/p-t.
Azt pedig itt tudod letölteni: https://www.google.hu/search?q...
Amúgy 1300 + - 100 ford/perc
Üdv! Y
Üdv! Y
Nem ismerjük egymást másik fórumról
Üdvözlök minden márkatársat és fórumozót!
Nemrég lettem gazdája egy 2000. évjáratú cb500-nak. Jelenleg az ismerkedés, barátkozás stádiumában vagyunk.
Az első kérésem az lenne Hozzátok, hogy alapjárat beállítás során, a karburátorokon lévő alapjárat állító csavarokat, ütközéstől számítva hány fordulattal kell visszatekerni?
Üdv! Y
Ha jól emlékszem én ilyenre cseréltem 2 éve: http://www.ebay.com/itm/D-I-D-... de nem ebayről vettem. Meg vagyok vele elégedve, bár nincs összehasonlítási alapon, első motor, második láncszett, de amivel vettem azt nem sokat használtam és nagyon meg volt nyúlva.
Eddig : Bódis és Finster ( Csabi) féle rendszerek jöttek szóba. Ti eddig miket hallottatok. Minek van szép hangja a cb500 on?
Tudom, hogy nem lesz műbizonylatos és típusazonos, és hogy ausztriában főbe lő érte a rendőr, de most van rajta 2 év friss vizsga és nem tervezek külföldi hosszú túrákat. Viszont akarom, hogy legyen már valami normális hangja ( ne csak 6 ezer felett) és tűnjön el az a nagy fekete szivar amit Hondáék végdob gyanánt felcsavaroztak oda.