Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,

Én sem találtam meg a Haynes könyvben, de a louis szerint 2 liter jár bele, bár itt nem mindig pontosak az adatok, pl. villaolaj. (https://www.louis.de/en/rund-u...).

A motorolajt szerintem felhasználhatod, bár nem vagyok benne 100%-it biztos. A bontott fékfolyadékkal az a gond, hogy vizet szív magába, ha nem volt jól lezárva (de ezt mérni lehet, és bizonyos szint alatt még fel lehet használni), de a motorolajjal tudtommal nincs ilyen gond...
Üdv mindenkinek ! Kérni szeretnék egy kis segítséget a következő szezonkezdetre (tudom kicsit még korai viszont jobb előbb mint utóbb) .Két kérdésre kérnék segítséget, egyik az lenne ,hogy mennyi hűtőfolyadék szükséges a rendszerbe(keretsem a manulban de nem sikerült rátalálni)?
A másik pedig az lenne,hogy az ezelőtti olajcserénél maradt (4literes kiszerelésből) 1 liter motorolaj és érdekelne,hogy az fel lehet-e még használni?
Azért vannak kétségeim mert tudom,hogy bontott fék olajat már tilos felhasználni,és mivel ez is bontva van közel egy éve vannak kétségeim.
A segítségeteket előre is köszönöm. Kívánom mindenkinek kíméletesek legyen az elvonási tünetek,én már most szenvedek. (-:
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata cb 500-nál Wilbers első villarugókkal, épített be valaki ilyet? Érdemes vajon pénzt invesztálni ilyen rugókba? Köszi!
Sziasztok!
Előre is bocs az amatőr kérdésekért! A motor kb egyik napról a másikra elkezdett csörögni. Vasárnap este még nem volt baja, kedden reggel meg már csörgött. Hidegen borzasztóan, aztán melegen elhallgatott, de később már melegen is hallható volt. Sikerült behatárolni a csörgést, és a szelepfedél alól jött.
Mellékeltem pár képet hátha egyszerűbb megérteni mit nyekergek... :D A bütyök és a lapka között nagy a hézag, de csak ennél az egynél. A lapkát simán mozgatni lehet alatta. Semmi kopást nem lehetett észrevenni. A vezérmű tengely nem kotyog, a motor egy gombnyomásra indul és erő veszteség sincs. Mielőtt hozzám került a motor, elég sokat állt. Mostanában lett jobban használatba véve.
Valakinek valami tipp?
Sziasztok!ha érdekel valakit van egy jó cb 500-am eladó!szeretném,ha hozzáértő gazdája lenne!
399,000 ft!
Sajnos a tesztút az új fékcsővel még nem jött össze, de szerintem érezhető lesz valami változás a gyári 1997-es tömlőhöz képest...
Örülünk, hogy sikerült!! Tudod a tapasztalat!
Köszi a tippeket,levettem a nyerget mert ki is takarítottam,és így már 5 perc alatt tökéletes lett!! Kösz mindenkinek még egyszer!
Egy nagyobbacska fecskendő, meg benzincső segítségével szerelés nélkül is jó lesz. Cső a légtelenítőre, megnyitni és a fecskendővel szívni. Csak ügyelj hogy fent a tartályból ne fogyjon ki a fékfolyadék.
Találkoztam én is ezzel a jelenséggel elektro-motornak van igaza, le kell szerelni a féknyerget és fejjel lefelé kell légteleníteni. Minden alkalommal így csinálom és nálam működik a dolog, valamilyen oknál fogva csak így tud távozni a levegő.
PEDIG BIZTOS , HOGY VAN BENNE LEVEGŐ! A csőben pl egy olyan helyen ahol légzsák tud kialakulni! Ha másképpen nem megy , lehet, le kell venned a féknyerget , és pl. felemelve, hogy a levegő ki tudjon menni-, kell lelégteleníteni!
Képek a motorról!
Ja igen, azt nem írtam, hogy teljesen buborékmentes fékfolyadék jön a légtelenítőn, tehát elvileg nincs benne levegő, mégis majdnem a markolatig tudom húzni a fékkart.
Hali! Egy kis segítséget kérnék, hátha van valakinek ötlete. Ma felszereltem a Goodridge fékcsövet (minden tömítés a helyén, stb. nem először cseréltem már fékcsövet autón, motoron), de nem nagyon tudom légteleníteni valamiért. Nagyon sok idő után kezdett egyáltalán kicsit felkeményedni, de egyelőre maximum annyit tudtam kihozni belőle, hogy egy centivel azelőtt lesz kemény, hogy a markolathoz érne. Mi a fene lehet ez? A gyári csővel kb. 1/3 behúzásnál már kezdett keményedni, most meg...
Itt nincs a betét mögött semmi. A csapnak és a betétnek feszül a lemez.
A 4.-es nem rezgéscsillapító,az tartja helyén a betétet.A rezgéscsillapító a betétek hátoldalán van.Ha a 4-es hiányzik bebasz van nagyon.
Biztos nincs a javító készletben. Bontóból, vagy Honda szalon, gyári új. Gondolom évjárat, motor- vázszám alapján tudnak rendelni.
Így más, rendben.
Nagyon köszönöm, az lesz az de hol tudok ilyet beszerezni, a fékjavító szettben van ilyen?
Óra szerint 36000km de szerintem több! Elkezdtem a felújítást de idö és pénz hiány miatt kell megválnom tõle közbe jött egy kis baleset! Fékbetét kicserélve hátsó gumi 0km es elsö 70%os blokk ujra festve kipu gyári felújìtva festve az is, teló szimering cserelve friss olajal feltöltve, elsô fek az puha cserélve benne a karmantyú de semmi változás megvettwm a féknyereghez az új tömìtôgyürüket! Üj aksi még garis!
Bontani nem bontom ìgy egyben vihetô! Kipróbálható!
Kipufogó megvan? Milyen állapotú? És az mennyi lenne?
Mi a baja ? Km ? Képet jó lenne látni. Üdv.
Irányár:240000ft
Üdv!
Eladó honda cb 500, 2000 évjárat olasz papírokkal kék színű! Alkatrésznek vagy felújítva forgalomba helyezhető!
Valószínű a 4-es rezgéscsillapító lemezre gondolt.