Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm Fuzso a segítséget. Úgy érzem menni fog nem tűnik bonyolultnak :D
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet. Áá sajnos nem vagyok pesti. Bács-kiskun nagyon déli része :D De a leírtak alapján menni fog :)
Szia!
Nem egy nagy was ist das:
-lámpa le (két csavar fogja oldalról
-műszerfal két anyával van rögzítva a felső villahídhoz, ezt is csavard ki
-Így már le tudod emelni a műszerfalat, azt hiszem 3 csavar tartja az alsó, fekete burkolatot
-Ha ezt leszeded, látni fogod a középső fehér részt, ezekbe van becsavarozva a két műszeregység, és ebből tudod kihúzni az izzókat
-szépen húzd ki a foglalatot, szedd ki az izzót, és tedd be az újat.

Nem bonyolult. A fényszórót ügyesen tedd majd vissza, ne lógjon, és ne a holdat világítsa.
De amúgy ha Pesti vagy, hozd el valamikor hétvégén, ha van izzód, pár perc alatt kicserélem neked (az én műszerfalamat nulláról raktam össze, ld. a korábbi postot)
3.4 W és 1.7 W, hogy pontosan melyik nem jöttem rá a könyv alapján.
Sziasztok! Kiégett a fordulatszám mérőnél az egyik kis lámpám, ami adja a háttérvilágítást. Tehát 0-tól 4 ig nem világít csak nagyon haloványan a többi jó. Tudnátok nekem segíteni, hogy milyen típusú vagy fajta kis lámpát kellene belerakjak, meg hogyan is kellene ezt megcsinálni? Tipp/ Tanács nélkül nem merek hozzá nyúlni.
https://www.electrosport.com/m... részletes töltés hibakereső leírás angolul, ha valakit érdekel.
Köszönöm.
https://citybike.hu/spd/F300/F...

https://citybike.hu/Feszultseg...
nem tudom a cb500 ba melyik kell.

Nekem a szerelőm intézte.
Helló

Új utángyártott fesszab 26000ft.
Haérdekel valakit.
Van egy linked a magyar után gyártott szabályóra?
Én tavaly vettem a CB500-ast, a fogyó alaktrészéken kívül eddig első teleszkópot kellett felújítani és kormánycsapágyat cserélni. Utóbbi kiszűrhető lett volna, ha jobban figyelek vásárlásnál... Annyit kellet volna tennem, hogy középállványra állítom a motort és lenyomom a hátulját, hogy az első kerék a levegőben legyen, és a kormány szabadon forogjon. Akkor észrevettem volt, hogy egy bizonyos ponton megakad. Ez kanyarban idegesítő tud lenni...

Na igen, majd elfelejtettem, most a töltéssel van gondom, ami még nem oldódott meg.
Köszönöm szépen a gyors választ remelem minden okes lesz, mar nagyon izgulok!
ki lehet mérni a fesszabályzót valahogy.
már nem tudom hol és milyen néven találtam meg, de meg van adva, hogy a lábak között mekkora ellenállásnak kell lennie
semmi extra tipushibája nincs. arra kell csak figyelni, amire akármilyen motor vásárlásakor.
Honda betegség a fessszabályzó halála, ezt magyar utángyártottra érdemes cserélni, többet bír mint a gyári.
Sziasztok! Tanácsot szeretnek kérni, ugy döntöttem, hogy megveszem életem első motorját, egy Honda CB-500ason tanultam, es ilyet szeretnek első motornak. 1999-2003 évjárat. Angliában elek, igy magamra vagyok utalva, ami a vásárlást illeti. Mire figyeljek, tipikus hibák...stb. Nagyon nagyon köszönöm ha bárki segít. További szép napot mindenkinek!
Nekem van sok ötletem. Írj rám skypon
Senkinek semmi ötlete? Annyit csináltam még, hogy.

5. hogy lehúzott generátor csatlakozóval mértem alapjárati és kb.5000-es fordulaton feszültséget. Kb. 0,3 volttal csökken a feszültség 5000-nél
6, ezen kívül, a motor vezetékeit kihagyva, ráköttem a generátort a feszültségszabályzóra, de semmi változás...
Szia,

Úgy hogy nincs bekötve a feszültségszabályzó, a váltóáram kb. 10-12 körül van alapjáraton, enyhe gázzal 20 körül, magasabb fordulaton 60-at is mértem. Részletek a lenti kérdésemben...
Sziasztok,

Lassan egy hónapja nem működik a motor, akkor tönkrement a felszültségszabályzó és az akku (először valamit rosszul mértem, és a generátorra gyanakodtam), hogy mi mi miatt még nem tudom. Két hete jutottam odáig, hogy sikerült foglalkozzak vele, akkor ki lett mérve a feszültségszabályzó, és kiderült, hogy rossz... Két hétbe telt mire megjött az új. Itt tartok most, és egy kis segítségre lenne szükségem. Következő a helyzet:

1. Az akku menthetetlen, hibába próbáltuk tölteni, de nincs annyi ereje, hogy beindítsa a motort. (bár 13 volt körül van) (azelőtt semmi baja se volt)
2. Másik akkuról indítva, működik a motor, elvileg van töltés, az akkun 14 voltot mérek, a három fázison, kb. 10 körül. ÉS ITT kezd érdekessé válni a dolog: Alapjáraton elvileg minden ok, viszont, ahogy a fordulatszám emelkedik, az akkunál csökken a feszültség kb.12-re, a három fázisnál viszont 3-4-re. Tehát ahogy nő a fordulatszám, csökken a feszültség.
3. Ha a feszültségszabályzó dugaszát lehúzom és akkuról megy a motor, a három fázisnál szépen nő a feszültség, ahogy nő a fordulat, akár 60 voltig is magas fordulaton. (hogy pont milyen fordulaton azt nem tudom, a multimétert figyeltem, de kb 5000-6000-nél)
4. Ha visszadugom a feszültségszabályzót, és leveszem az akkut (tehát akku nélkül megy a motor), alapjáratom minden ok, kb.14 voltot mérek az akku csatlakozóinál, és ugyanúgy kb. 10-et a 3 fázison, viszont ha túráztatnám a gépet a fordulatszám nem megy 2000 fölé és utána szinte leáll. Alapjáraton stabil, fordulaton haldoklik.

Van valakinek ötlete? Valahol zárlat lenne?
Esetleg le tudná valaki mérni, hogy nála milyen érték van a három fázison ahogy emelkedik a fordulat?

Előre is köszönöm.
Láttam nemrég volt szó a töltésről. Nekem is gondom van. Nem tudom eldönteni, hogy a feszültségszabályzó vagy a generátor. A könyv alapján minden mérést elvégeztem, de azt nem találtam meg a könyvben, hogy a generátor hány voltot kell adjon, úgy hogy nincs bekötve a feszültségszabályzó, szóval egyenesen a generátor három szálán mérem a váltóáramot. Alapjáraton és 5000 fordulaton is ellenőrizné valaki? Vagy hol találok erről információt? Előre is nagyon köszönöm!
Nem a buszsávban gondoltam leszedni a csapot mint ahogy a kérdést sem ott írtad le, hanem amikor hazajutottál. Jól látod, boltban kell keresgélni sőt én tovább szűkíteném a keresést motoros boltokra pl.:
http://www.nagyvas.hu/motoralk...(PC26,%20PC32)%20(94-03)&evjarat=1994-2003&oem=&evjtol=1994&evjig=2003
feltéve ha tényleg rossz a csap, én azért leellenőrizném.
Köszönöm a válaszokat!A benzinycsap biztos jo állásban volt.Az tuti!A soroksárin a buszsávban elég macera lett volna leszedni a benzincsapot.:)Biztos hogy cserélem.Hol tudok benzincsapot venni?Azon kivűl hogy boltban?:)
Ok! Rápróbálok majd, kíváncsi vagyok én is.
Majd próbáld ki a RES állást, kíváncsi lennék hogy álló motornál tényleg átfolyik-e, ha igen akkor az sokat könnyítene az indításon hosszabb szünet után.