Szia!!
Az én olvasataimban a CB 500-as eredetileg 42 kw, azonban létezik 25 és 35 kw-os folytással is. Ezek általában Német vagy Osztrák első forgalombahelyezésűek.
Hát jah..............viszont meglepő de simán 6-700 km levezethető rajta,ami kép alapján nem gondolná az ember,de autópálya nélkül,ha kicsit mozog a pilóta és nem egész nap 150-el teker.
Volt olyan is Livorno-Budapest egymenetben tankolásokkal.
Nem volt kellemes,de kibirható.
Ilyen főutvonalas 120-140-es tempó egésznap jöhet,lehetőleg némi bugis szerpentinnel.
Amúgyis mivel rühellem a dobozolást kell a hely az üléstáskának.
Én azt hiszem mikor ezt a Triumph-ot tervezték, legkevésbé se az utas kényelme volt a fontos. Ez kimondottan egy személyes örömmotorozásra készült és azt biztos jól tudja is.
Nem vészes,egyszer vittem,nem panaszkodott.
De ez szoló műfaj nálam,max kiscsoportos buli szigorúan saját motorral.
Az utas túl sok kötöttség és felelősség.
A csomag meg kussol,sose panaszkodik.
Amúgy ha kell a cbr elég nagy tohonya üléssel rendelkezik.
Mert örülök annak, ha egyedül nem borítom magamra a motort a sz*r derekammal (porckorongsérv), nem hogy még mást is veszélyeztessek. Amúgyis "magányos farkas"vagyok, leginkább totál egyedül (tehát nem társaságban) szeretek motorozni. Lehet utálni érte, de ez van....
Én is úgy gondolom, így lehet hogy meglépem a GS-sel: utasom ugyan nincs (nem is lesz soha), de az ülés elejét 2-3 centivel magasabbra szivacsoztatnám, hogy messzebb legyen a lábtartó, mert egész napos túrákon szenvedek tőle.
Itt Platina010 hozzászólását nézd (még a legelső), ő most húzatta át, és szivacsoztatta magasabbra, mert az utas a nyakába csúszott mindig: https://www.sportmotor.hu/foru...
Nekem 3-4 éve 16000 Ft-ért újrahúzták, + átalakították az ülésemet, hogy az utas ne csússzon folyton a nyakamba. Egy győri kárpitos követte el. :) A képeim között látható.
Üdv márkatársak
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én már nagyon várom a tavaszt. Mivel felénk még nincs motorozásra alkalmas idő nem marad más mint a motor javítgatása. Ma lecseréltem az üléshuzatot, az elmúlt 17 év nem volt jó hatással rá. Mellékelek néhány képet róla
Az én olvasataimban a CB 500-as eredetileg 42 kw, azonban létezik 25 és 35 kw-os folytással is. Ezek általában Német vagy Osztrák első forgalombahelyezésűek.