Hidd el, ez így tökéletes ahogy van: meg kell szoknod (a kicsi motor után) hogy nem csak alapjárat és nyélgáz van, hanem finoman is lehet a gázt adagolni.
Két évvel ezelőtt 2 és fél év / 19 ezer km 125-össel való túrázás után csináltam a korlátlant, és legelső alkalommal megpróbáltam a rutinpályán a 125-össel felvett "szokás szerint" nyélgáz plusz hirtelen kib@cott kuplunggal elindulni a 650-es V2-sel. Mit mondjak, másodpercek alatt leszoktam erről....
Sziasztok!
Most vettem egy nagyon jó állapotú 2014-es Honda CB500X-et, de sajnos úgy érzem, hogy most még nagyon erős nekem. Tudom szoknom, gyakorolnom kell:) 3-ban is minimális gázadásra szinte "kiugrik" alólam. Meg lehet oldani valahogy, hogy ideiglenesen gyengébb legyen a motor? Mintha olvastam volna egyszer valamikor, hogy a Honda oktatóbázisán (Kőbánya, Silver ring) is gyengített motorokkal mennek. Tud erről valaki valamit? Hogy működik ez, hol lehet megcsináltatni?
Köszönöm a válaszokat!
Sziasutok!Milyen dobot tegyek a cb-re hogy legyen egy kis hangja?Nem kell hogy öt utcàvval arèbb is lehesen hallani,csak kicsit legyen hangosabb mint a gyàri.Köszönöm a vâlaszokat!
Azon ne csodálkozz, gyárilag az ER5- öt is az Arrowmaxxal szerelték és hát ne szépítsünk, egy utolsó hulladék szar gumi.. Mondjuk nálunk nem repedezett, elment 18 ezret is hátul, cserébe nem is tapadt.
Sziasztok!Holnap mennêk gurulni egyett.Harasztirol indulnêk olyan tiz ora felè.Szentendre,Visegrád,Esztergom,Dobokö.Esetleg valaki tàrsulna?Olyan 90% hogy megyek.Ha nem jön közbe semmi.
Még hezitálok, de tényleg jóval nagyobb a választék a /70 méretben. Sajnos a mostani Dunlop Arrowmax Streetsmartot le kell cserélnem. 3 éves gumi, 2 éve raktam fel vadiújonnan, egyre csúnyábban repedezik a minták közötti árkokban és tiszta fűrészfogas az egész. Érthetetlen.
Szia ! A /70-essel csalni fog a km órád ! Többet fog mutatni a valósnál ! A gyári mérettel is lábtartóig döntheted !!! Természetesen a te "döntésed " ....!!!
Hali! Mit gondoltok róla, ha előre 110/70 17-es gumit kap a gép, abba műszakin belekötnek? Ahogy a többi járművemet láttam műszakizni, valahogy nem tudom elképzelni, hogy kikeresgetik a gyári előírt gumiméreteket és összehasonlítják, hogy hopp, itt /70 van a /80 helyett. Tulajdonképpen azért tennék rá olyat, mert ebben a méretben sokkal nagyobb a választék gumiban a "sportosabb" modellek között is. A pénzt nem sajnálom rá, tapadjon rendesen nekem a kanyarokban!
A viccen kívül,ha látszik,hogy volt gazdája,az már biztató jel,pláne,ha valami füzetet vezetett a karbantartásokról,javításokról. A próbakör alatt figyelj a normáltól eltérő hangokra, a gép egyenes futására,a fokozatok kapcsolhatóságára. A cb-t szerintem jellemzően nem a "részerek" választják (persze ezzel is lehet gyorsan menni+ lásd Thundersport 500 kupa), ezért talán több a nem széthajtott példány. A futómű nem a legmodernebb,de spécizhető,igaz nem túl olcsón. Amúgy egyszerű,tartós gép, ha találsz szép példányt nyugodtan megveheted.
Amit én nem vettem észre amikor az enyémet vettem, az a kormánycsapágy hibája volt. Az egyenestől kicsit balra fordítva volt egy pont ahol megakadt. Kezdőként elsőre nem tűnt fel, de csere után az volt az érzésem mintha más motoron ülnék. Egyszerű lett volna észrevenni, ha tudom, hogy mit és hogy nézzek. A motort középszenderre állítva, a kormány simán, akadás mentesen kell elforduljon egyik végállástól a másikig. A gyári golyós csapágy egy idő után megadja magát, a csere már (legalábbis amit én vettem) hengeres, azt mondják "örök életű".
Amivel nekem még gondom volt az az első teleszkópok szimeringje, de az egy hanyag felújítás miatt. Érdemes az első féket behúzva, párszor jól összenyomni az első villát, ha ezután sok olaj marad a villaszáron, valószínűleg előbb utóbb cserélni kell.
A lánc, fékek és a gumi állapota lehet még alkualap, de ezeknek nem túl macerás a cseréje. Tönkrement még a töltésszabályzóm, de azt nem hiszem, hogy előre lehetne látni.
Kvázi kezdőként szeretnék egy könnyedebb 500-600 ccm körüli motort. Egyelőre a Honda CB 500 és Yamaha XJ 600 N között vacilálok. Tudtok esetleg tanácsot adni, hogy a Hondánál, ha megnézem mikre figyeljek, mi szólhat a Honda mellett (vagy esetleg ellen)? 98-2000 körüli évjáratú motorokról lenne szó.
Nem gondolom,hogy néznék a seb.indexet. Dunlop Arrowmax Streetsmart van nekem elöl,szerintem olyat NE vegyél, 2 év és 8000 km után repedezik a minták között.
Ezért próbáltunk segíteni, nekem is ez volt a gond. :( Feszültségszabályzó ( http://www.ebay.de/itm/Neu-Hon... ) 7000 Ft, AMG előre aktivált akku 7000 Ft. Szerelés 0 Ft.
Légyszi mozgatsd már át a fő kábeleket mikor a gyújtás ON pozícióban van. Akku saruk, indító relay vastag kábelek. Csekkold a fobiztositekot a relay-n. Motorblokkon a test kabelt.
Két évvel ezelőtt 2 és fél év / 19 ezer km 125-össel való túrázás után csináltam a korlátlant, és legelső alkalommal megpróbáltam a rutinpályán a 125-össel felvett "szokás szerint" nyélgáz plusz hirtelen kib@cott kuplunggal elindulni a 650-es V2-sel. Mit mondjak, másodpercek alatt leszoktam erről....