Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Na sikerült kiszűrni az első főfékmunkahenger hibát levakoltam és a kar beton kemény lett, a fékcső alján zártam, tehát a féknyeregnél van valami de szétszedtem megtisztítottam mindent de így is ugyan az! :( Van vagy lehet kapni hozzá felújító szettet tud valaki?
Hosszabb állás után és tavasszal az első indításkor én is rásegítek, hogy ne az önindító kínlódjon míg elindul a motor. Egyébként a napi számlálót nullázva tankoláskor valamelyest lehet következtetni a még megtehető távról. De nyílván ettől még váratlanul és rosszkor is jöhet mikor át kell rakni tartalékra.
A Csöhös hülyebiztos ilyen téren, nincs manuális kar, csak a vákuum működteti a csapot, van viszont benzinszint jelző és tartaléknál világít egy sárga lámpa. Persze hátránya ennek is van, hosszabb (3-4 hét) állás után érdemes levenni a szívócsonkról a vákuum csövet és egy fél percig megszívni, amíg feltöltődnek a karbik, ezzel megkíméljük az indítómotort. Motorra nem is tennék tartalék állást, előzésnél nem éppen kellemes ha elfogy a kraft.
Szia Laci!
Most vélhetően nincs sok benzin a tankban, ezért adja magát, hogy könnyebb volna a végére járni a hibának. Azt, hogy a tartalék állás vákuum nélkül is megy-e nem tudom, de az biztos hogy nálunk nincs az a bizonyos PRI állás, mint általában a többi tipusnál. Sajnos én is jártam már úgy, hogy itt a városban tolni kellett (nyári délután, 35 fok). Munkába járni használtam a gépet és mindig reggel mikor indultam jutott eszembe, hogy tartalékon van a csap. Sokat nem fogyaszt a Honda, de levegővel ez se megy, így vesztemre egyszer csak hazafelé menet lehörgött. Így maradt a tolás, meg az örök tanulság, hogy ilyenről nem szabad megfeledkezni.
Csak a LeoVince SBK! Van is egy eladó a hirdetések között.
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Ott a pont Zsolt, mondjuk én azzal kezdtem volna eleve hogy leszedem a csapot, hacsak nem tévesztés történt. Velem is előfordult korábban, a RES (tartalék) és az On (járó motornál nyit a vákuum kamra) állásokban a csap függőlegesen áll, ha nem nézünk oda csak matatunk motoros kesztyűben akkor ez összekeverhető, még ha egyik irányba hosszabb is a kar. Nem nagy dolog letesztelni, ha jól rémlik RES állásban nem dolgozik a vákuum (csak "on" állásban) vagyis tartalék szintig leereszthető a benzin, ha viszont lejön a tankból az összes akkor a kis rézcsővel történt valami, vagy a csap kopott és a belső járatai között átfolyás van.
Eddig volt tartalék rendesen?
Lehet kiesett a kis cső a csapból. Bár a vége úgyis az lesz, hogy le kell venned a csapot.
Ma csinált előszőr ilyet
Úgy, hogy valószínű hiányzik a kis cső a benzincsapból. Annak a a magassága határozza meg a tartalék mennyiségét.
Sziasztok!Előszőr is kőszőnőm annak a jotét léleknek aki ma a soroksárin megált nekem segiteni olyan fél hat felé és kihuzott a sz..bol!KŐSZŐNŐM!Másodszor..Valaki elmondaná hogy tud kifogyni a benzin a motorbol ha nincs is tartalékon?
Ugyanígy jártam én is. Vettem egy CB400-as főfékhengert, ami állítólag jó ehhez is. Vettem hozzá felújítókészletet, azzal se keményedett fel, és nem is fogott abszolút. Vettem a futármotorosboltban egy utángyártott főfékhengert. A bubik nem fogynak el belőle, de fog legalább, meg lehet vele állni. 20ezer forint kuka.
Messze laksz Badacsonytól??!!
Szerintetek melyik utólag vásárolt / készíttetett dobnak van szép hangja a CB 500 on?
Eddig szemeztem a LeoVince SBK dobokkal, mert azt tudtommal gyártották anno ehhez a típushoz. Ismerőseim magyar dobokra akarnak rábeszélni, mint pl. Bodis , Jano ki mire esküszik. De ma kaptam egy tippet (személyes tapasztalat alapján), hogy a ceglédi Finster Cs. álltal készített dobnak nagyon szép hangja van.
Nektek mi a véleményetek? Esetleg kinek a gépét hallgathatnám meg?
Csak egy ötlet: Próbáld lezárni a fékcsövet. Pl. egy nittszeg a fékcső és a féknyereg csatlakozásához. Ha így kemény a fék, akkor a főfékhenger a és minden ami a zárás fölött van kizárható és fordítva...
Ne add fel. Valami egyszerű probléma van ott. Fekcso nem pumpal?
Üdv!
Kész felgyújtom a motort egyszerűen nem lehet légteleníteni a féket, sehogy sem sikerül próbáltam már sokféle képpen de nem keményedik fel, fogni fog a fék de teljesen be tudom húzni a fékkart, kitakarítottam már a főfékhengert cseréltem karmantyút is fékolajat, néztem a munka hengert is a dugatyúk nem szorulnak nem olajos vagy valami hasonló szivárgás nem látható sehol! Kifogytam az ötletekből próbáltam már ilyen vákumos légtelenítővel is de semmi!
Esedékes még igen! Messengeren el tudlak érni? Mi a neved hogy találjak meg vagy valami elérhetőség?
Igen a legmagasabb ponton van. Légtelenítettük de egy deka levegő nem jött ki.
Szia Lali251!
Ha esedékes még akkor telefonon segítek.
Jó, mentségemre szóljon, hogy akkoriban tényleg qrva drága volt egy gyári bontott műszerfal (60-80-100ezer)
Most már lehet, hogy tényleg veszek egy rendes, bontott órát, hiszen egy rakás pótalkatrészem van hozzá :)

Kérdeznék én is:
-Sajnos az én motoromról az olajgomba kábelestől le lett vágva. A gombát cseréltem, viszont nem látom, hogy hova is kellene beforrasztanom a kábelét. Valakinek valami tipp? A Haynes-es kézikönyv sokat nem segített.
Tapasztalat: nem veszünk kínai szarokat (pláne egy Hondára), akkor sem, ha "olcsó"....
Sziasztok! Ez az első hozzászólásom a topikban, legyen hát hasznos:
Nem tudom, közületek megfordult-e valakinek a fejében az eBay-en található utángyártott műszerfal vásárlása...nos nekem igen, be is ruháztam egyre.
Pl. ez: http://www.ebay.com/itm/Speedo...
Bár árulják többen is. Nekem '96-os CB500-am van, eredetileg mérföldes órával, amiből kitört a túraszámláló tengelye, és beázott, kifakult, kikopott, borzalmas állapotban volt.
Kezdjük ott, hogy erre a cirka 24ezres árra rájön még a postaköltség, sőt, még a vám is, ami nálam kb. 12ezer forint volt, tehát mindennel együtt megállt 35-40ezerben az egész. Ami nem is lett volna baj, csak volt pár bökkenő:
-Megérkezett, bekötöttem, de sajnos a fordulatszámmérő egység 8ezertől kezdett számolni
-Reklamáltam, mire küldött az eladó egy másik ford.mérő egységet, az már csak 4ezertől kezdett mérni
-Az újból, és a régiből összeraktam egy jól működő óracsoportot, gyakorlatilag zsír új a külső burkolat, a ford.mérőt és vízhőfok mérőt egy az egyben átpakoltam a régiből, a km óra műszeregység pedig szintén zsír új. Ez mind szép is lett volna, viszont szerintem mindkét műszer így pontatlan, (km óra kb. 5-tel KEVESEBBET mutat, ford. mérő is talán 3-400-at téved, bár ez lehet szerelési hiba is)
-A vadonatúj műszerfalból való km óra mutatója néha nem mozdul. Ilyenkor meg kell kocogtatni picit az üveget, és magához tér
-A túraszámláló néha összeakad, ugrott már egy százast is, de volt hogy 128 megtett km után 272-t mutatott, ami sehogy sem jön ki.

Tehát ezek a tapasztalatok. Én most már utólag bánom, hogy megvettem, inkább egy bontottat kellett volna szerezni, de ez az első amit elkapkodnak a motorokról, plusz általában az eleje sérül a motornak ha borul, így a műszerfal is. eBay-en akkor még 50-60ezer volt egy bontott óracsoport, most már azért találni 30 körül is szép állapotút, még ha mérföldes akkor is. Egyébként 6000Ft körül kapni hozzá szintén eBay-en km-es számlapot, akár fehér színen is.
Mindezt azért írtam le, mert konkrétan még külföldi oldalakon sem találtam semmi infót, tapasztalatot az utángyártott új műszerfalakról.

Üdv,

Tommy
Köszönöm. Nem volt még időm alaposabban foglalkozni ezzel, még az akku-t sem sikerült elvinni feltölteni (töltőm nincs). Hogy jobb legyen a dolog, két hete eladtam az autót is, gondolván, hogy majd motorral megyek új autót nézni...

Amennyiben a szabályzó égett le, nem kellene az általam mért csatlakozóban rendben legyen a mérés?
a cb500 típushibája a szabályzó leégése (talán az egyetlen hibája:) , mert alul méretezett a hűtése. ha már nyomoztál ebben az irányban, akkor bocsi :)
OK, köszönöm.