Igen így van, és ezt lehetne folytatni. Pl egy Mz - vel sem maradna le számottevően egy jó lovas, főleg ha annak is kissé meg van tuningolva a gépe stb..
Jó kis vidi!
Látszik hogy a Kawás erősen túra tempóban megy hisz a Z 1000 Sx oda vissza megeszi a kis Hondát. No persze kanyarokban hiába a nagyobb gép van egy sebesség amit már azzal sem lehet bevenni gyorsabban..
Tiszteletreméltó a szerénységed Zoli bácsi, mi -magyarországi haverjeid- is nagyon sokat köszönhetünk neked. Ha te azt írod nem indultál volna el az ötleteink nélkül, akkor én azt írom, hogy mi meg nélküled sokkal kevesebbet ismertünk volna meg Erdélyből.
Az Isten tartson meg sokáig!
Sebestyén! Neked is csak azt tudom, írni, hogy minél hamarabb szánd rá magad vidékeink felkeresésére. Keress magad mellé még valakit vagy valakiket, mert társaságban mindig jobb minden tekintetben. Azért is, mert mint látom csupán egy évvel vagy fiatalabb nálam.
Van egy román közmondás, amit nem fogok betű szerint idézni, mert nem éppen nyomda-, illetve nettképes: akár használod azt a bizonyos szervedet, akár nem, az idő eljár felette. Tehát: az idő telik, te sem vagy már a legfiatalabb, úgyhogy hajrá, amíg lehet, mert a motorozás sportos hobbi, s később hiába akarod, már nem működik.
Erdélyben, de általában Romániában rengeteg szép hely van. Az utóbbi években tudatosodott bennem, hogy még nagyon sok olyan vidék, illetve hely van nálunk, ahol eddig még nem jártam részben elfoglaltságom miatt. Szerencsém van magyarországi motoros haverjeimmel, akiknek köszönhetően olyan helyekre is eljutottam, ahova - ha ők nem jönnek az ötletekkel mintegy ''kényszerítve'' engem a már évek óta ápolt kapcsolatunk alapján - magamtól csak úgy nem indultam volna el.
Nos, érjen már be a terv, és indulj el felénk. Nem bánod meg.
Ilyen nálunk a cseszneki szakasz is, jól észrevehető a különbség ha valaki hazai "pályán" tekeri a szarvát nem idegenben. Szerncse sokak jönnek, még a pihenőből is marha jó lesni, hallgatni a motorokat.
Schaaf komát már én is követem vagy 3 éve! Fincsi vidiket tol fel a youtube-ra. Tetszik, hogy nem vesz csilivili vasat (GoPro felszerelése sztm többet ér mint az egész moci így feljavítva) és feszit, hanem inkább megtanult motorozni.
Párszor már nálam is beigazodott, hogy időnként elég, ha mélyebben fékezel, jobban döntesz a kanyarban, és máris tartod a tempót a nálad izmosabb vasakkal is.
Persze ehhez olyan szakasz kell. Sztrádán pld. esély sincs egy ilyen mutatványra, de egy kanyargósabb részen, ahol képtelenség 120-140 fölé kerülni ott adott a lehetőség!
Nem vagyok nagy szakértő (még! :D) de a Kawás a videó készítőjének az ismerőse, megkérte előre, hogy ne húzza neki az egyeneekben. Amúgy meg azért tűnik ilyen gyorsnak, mert ND szűrő Olyan mint egy napszemüveg lencse, csak nem változtatja meg a színeket a beépített fehéregyensúly állító és automata fénnymérő miatt) van a Góprón, amitől növekszik a rekeszidő, és így az egyes képkockákban a szélek elkenődnek.
A Schaaf nicknevű nevű fickónak tényleg jó kis videói vannak fenn, már megnéztem vagy húszat, jól keni a kis CB-nek! A Hondán csak pár apró finomítás van, 14-es lánckerék elöl, Wilbers teleszkóprugók elöl és Ikon gátlók hátul, Renthal kormány, Bridgestone BT gumik. A Kawás "lólengésének" amúgy tényleg nem látom sok értelmét, pláne közúton,erről már több cikk is megjelent,hogy kár túlzottan figurázni.
Szerintem nem űrsebesség. Valamint a a Kawás lehet, hogy az egyenesekbe nem húzta a gázt koppig. De a Hondás akkor is nagyon tud. Meg kell nézni a többi videóját is
A video szerint olyan mint az űrsebesség,de 120-nál többet egyeneseben sem mennek.Az elöl haladó ipselehet gyorsabban menne ha nem gyakorolná a lólengést ennyire inenzíven.
Látszik hogy a Kawás erősen túra tempóban megy hisz a Z 1000 Sx oda vissza megeszi a kis Hondát. No persze kanyarokban hiába a nagyobb gép van egy sebesség amit már azzal sem lehet bevenni gyorsabban..
Az Isten tartson meg sokáig!
Van egy román közmondás, amit nem fogok betű szerint idézni, mert nem éppen nyomda-, illetve nettképes: akár használod azt a bizonyos szervedet, akár nem, az idő eljár felette. Tehát: az idő telik, te sem vagy már a legfiatalabb, úgyhogy hajrá, amíg lehet, mert a motorozás sportos hobbi, s később hiába akarod, már nem működik.
Nos, érjen már be a terv, és indulj el felénk. Nem bánod meg.
https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.sportmotor.hu/albu...
Párszor már nálam is beigazodott, hogy időnként elég, ha mélyebben fékezel, jobban döntesz a kanyarban, és máris tartod a tempót a nálad izmosabb vasakkal is.
Persze ehhez olyan szakasz kell. Sztrádán pld. esély sincs egy ilyen mutatványra, de egy kanyargósabb részen, ahol képtelenség 120-140 fölé kerülni ott adott a lehetőség!
Ugyanis valamiért lemaradt a kép.
https://www.facebook.com/group...