Ez megnyugtató.
Már csak az a kérdés mi fér bele max 500 000ft-ba.
Kintről hozott ( külföldi papíros ) mociktól tartok kicsit. Námetből hozott még ok, de mi a gari, hogy nem olasz.
Km futásban 50 00 mekkora rizikó? Tudom hogy állapotot nézünk nem km-t, de mégis.
Szerintem a három japán 500-as közül ez a leg-megbízhatóbb, stabilabb, erősebb és szebb gép. Én nyilván elfogult vagyok, de 2007-óta az enyémmel a vezérműlánc feszítőn kivül semmi probléma nem volt. Tipushibának mondják a fesszabályzót, a kuplungkosár hangját, de más egyéb meghibásodás nem jellemző. Ez mondjuk nem egy leharcolt, gazdátlan motorra igaz, hanem egy általában karbantartottra. Kezdésnek nagyon jó, én csak ajánlani tudom.
Sziasztok!
Én CX-es vagyok, a CB-t nem ismerem. A páromnak keresek cb 500-at, Első motor, még csak utas volt.nem vezetett.
Kérdésem: tipushibák, jellemzők? Tanácsok motorvásárláshoz.
Max 500-ba mi fér bele?
Hali! Bármelyik normális autósboltban megkaphatod az összes szükséges izzót és biztosítékot. A fényszóróizzóból tökéletes egy normál H4, azért ne a leggagyibbat vedd,inkább Tungsram, G.E., Hella, stb.
Helló!
Szerintem egy átlagos izzókészlet tökéletesen megfelel. Elöl 12V 55 W-os H4-es izzó van, hátul 12V 21/5W-os (egy izzó, két szállal), míg az irányjelzőkben 12V 21W-os izzók vannak. Biztosítékok meg gondolom átlagos 5-20A-ig. Még annyit, hogy én inkább autósboltban nézelődnék, mert a Tesco és társai izzókészletek H4-ese lehet nem a legigényesebb kivitel és berakva mindenhova világíthat esetleg, csak az útra nem.
Sziasztok valaki tudna nekem abban segíteni ,hogy milyen pót izzó készletet vásároljak a motorhoz? Illetve milyen biztosíték készletet? A manual- ba keresni fogom de ha valaki ettől függetlenül megírná akkor hálás lennék . (illetve hogy ezeket bárhol be tudom szerezni( pl.: Tesco) vagy csak kifejezetten motoros boltban? Köszönöm a válaszotokat.
Sziasztok!
Köszi a segítséget mindenkinek! Megoldódott a gond. Atomjaira szedtük a karbit és kipucoltuk... azóta úgy megy mint az álom!
A találkozó(k)ra vevő vagyok én is, csak még nincs rendszámom... Egy osztrák papíros példányt sikerül kifognom, de lassan már esedékes a forg. helyezés.
Van abban valami igazság, hogy a premiumabb benzineknek van valamennyi tisztító hatása?
Olvastam már régebbről, hogy dugulás esetén, vagy szezon kezdéskor érdemes a tankolásnál egy minimális mennyiségű etalont is tankolni, mert az is ( a gumi alkatrészek mellett ) feloldhat valamennyi szennyeződést is,
Vagy ez mind csak maszlag?
A spuri-t már többen ajánlottátok, hogy bevált.
Az üzemanyagokról mi a véleményetek? Valaki tett már el befőttes üvegbe benzint pár hónapra? Tényleg meg tud "pimpósodni" ?
Egyáltalán nekünk számít bármit is hogy Ron 95 vagy Ron 100 as benzint tankolunk? Vagy csak Placebo a többi motoros véleménye, hogy attól jobban/szebben megy?
Ha üzemanyag ellátási gond van, szerintem vess egy pillantást a tank szellőző tömlőjére is, csak egyszerűen húzd le róla és úgy próbáld ki. Nem valószínű, hogy ez lenne a probléma, hanem valami időszakos dugulás, de egy pár percet megér a próba. Engem csúnyán megszívatott a gép ezzel az apró semmiséggel.
Hello. Ugyanezt a problémát produkálta nálam is a gép. Valami dugulás lesz. Nekem 400-500 Km nként egyszer csinálta. Akkor leállt menet közben. meg minden baja volt. Mostanra normalizálódott. Egy spuris kúra még az enyémre is vár, csak idén még nem produkálta.
A kuplungkosár nálam is csörög, bemelegedve kevésbé hallatszik. Zavarni engem is zavar, de már többen megírták, hogy ez eléggé álltalános.
Ha gondolod összefuthatunk még pár márkatárs társaságában, és meghallgatjuk egymásét.
Én mostanában a Pilisben szoktam csavarogni, és úgy veszem észre ,hogy a kanyargós utakon felszedett tapasztalat a városban is kamatozik. Biztosabban veszek egy-két kanyart.
Május 21.-én lesz a Honda Klubok Találkozója, amire meghívunk titeket is!
Start Fehérvárról, laza aszfaltos gurulás a Bakonyban, du. kaja, este buli a kempingben. (messzebbről jövők itt alhatnak)
Részletek priv.ben.
mióta nálam van kb 20e km így csörög.
A szerelőm annyit mondott rá, hogy ne aggódj, ugyanígy fog csörögni az elkövetkező 50-60 ezer km alatt.
Amíg kiemel, addig nincs értelme bántani szerintem
Használj "spuri"-t aztán megjavul. Én sem gondoltam, hogy az a szar annyira jó, de pl. mindig sokat szoktam kínlódni a láncfűrésszel, hogy elinduljon. Most a harmadik rántásra megy!
Hali!
A kuplungos téma után haza kerül a motor és olyat tapasztaltam most, hogy szívató nélkül nem hajlandó menni a motor. Ha megy is, csak darabosan. Amint vissza tolom, megáll. Ráhúzott szívatóval viszont szedi a lábát mintha semmi sem lenne.
Ülepítő poharak le lettek szedve, aránylag makulátlanok voltak a karbik. A fúvókák ki lettek fújva, de semmi változás. Ma már nem volt időm rá, így holnap állunk neki jobban átnézni a motort. Valakinek valami tipp?
Szia! Az áprilisi Motorrevüben olvastam, hogy CB500-nál ez a hidegen cicergés nem ritka jelenség és nem feltétlenül probléma. A láncfeszítőnk működéséről, ellenőrzéséről pedig itt egy kis videó: http://youtu.be/TYnO_T5jQX0
(Ez nem CB500, de a miénk is ugyan így működik!)
Üdv mindenkinek cb500 asom hidegen hallani a motor lancot ciceregni melegen semmi gond mi lehet a probléma?láncfeszitő csere megoldaná?elég 2 két csavart kiszedni cserenél vagy más nehezségekkel jár?
A ket csapagy kozotti tavtarto szokott osszeroppanni. Azaz a tavtarto lenyege hogy pontosan tartsa a csapagy belso gyuruit. Ha nem igy van akkor a ket csapagy nagyon hamar tonremegy.
A kérdésed pontos megválaszolásához kellene tudni a menet méretét. (Ne haragudj de most nem mentem le megnézni.) A tengely és az anya anyagminőségét. Vagy az anya esetében a gyártó által közölt szilárdsági osztályt. Nem veszek rá mérget, de nem emlékszem, h rajta lenne. (A menet gyártástechnológiája is befolyásoló tényező.) Ezek alapján szakkönyvekben, vagy interneten fellelhető táblázat iránymutatásul. Ezek az értékek kenőanyag függőek is. Vagy, h egyáltalán használtál e kenőanyagot.
Szerintem ha most fellazítod teljesen az anyát, majd letudod könnyen hajtani, akkor nem történt semmi baj. Húzd meg a megadott értékre és nyugodj meg. Tudom magamról, h én rágódnék rajta.
Lenne egy kérdésem. Ma voltam hátsó gumit cserélni és nem emlékeztem, hogy mennyire kell meghúzni a hátsó tengely csavart ezért a szerelő 150Nm-re húzta, de csak 90-re kellett volna könyv szerint. Vissza fogom engedni 90-re, de okozhatott ez maradandó kárósodást a mentben?
Már csak az a kérdés mi fér bele max 500 000ft-ba.
Kintről hozott ( külföldi papíros ) mociktól tartok kicsit. Námetből hozott még ok, de mi a gari, hogy nem olasz.
Km futásban 50 00 mekkora rizikó? Tudom hogy állapotot nézünk nem km-t, de mégis.