Valaki megmondaná nekem hogy a láncfeszességet hogyan kell ellenőrizni? Értem ez alatt oldalstenderen, vagy középsztenderen, vagy két keréken ráülve.....stb. Neten annyi mindent olvastam, de nem tudom igazából melyik a helyes módszer. Válaszokat előre is köszönöm.
Először is leveszed a tankot, utána a betöltő sapkát. Ha forgatja a szivattyú a folyadékot, járó motornál látnod kell hogy mozog a víz. Ha nem, akkor nyilván nem nagyon fog áramlani. Ha ez a rész meg van, le kell engedni a vizet és két hatos csavar kivétele után látni fogod a termosztátot. Azt meg a meleg vizes módszerrel letudod tesztelni. Remélem a képen kivehető nagyjából hogy is állnak a dolgok.
Segítséget kérnék.
Idei első (rövid) úton kinyomta a hűtővizet (fagyálló). Nyáron volt ilyen, mikor 40 fokban lámpáknál araszoltam. Azóta nem, csak most és azóta is, folyik (csepeg) a fagyálló, holott nem is melegszik a moci.
Szerelő srác szerint vízszivattyú csere.....
V.kinek tapasztalata, ötlete?
Előre is köszi!
Nincsen ilyen sajnos. Viszont időközben találtam egy szimpatikus villanyoszlopot, amihez hozzá tudom kötni a Vectorral, és rá is látok az ablakból. Ehhez megy majd a riasztós tárcsazár plusz ponyva, ennél többet nem tudok tenni.
Időközben előkerült egy szomszéd, szintén CB 500-zal, naked verzióban, ő semmihez sem zárja, csak egy tárcsafékzár van rajta. Na az hardcore, de ő mondta, hogy nem bántják itt a környéken a gépeket.
Azt vettem még észre, hogy van bio-térfigyelőrendszerünk. (értsd öreg nénik mindig pásztázzák a parkolót az ablakból :DDDD)
Szia Zolo.A kőrnyékeden nincs olyan cég,telephely ahol 24 orás potaszolgálat van?Egy ismerősőm igy oldta meg ezt a problémát.Egy cég telephelyén tárolja a gépet ami reggel 5-tol este 9-ig nyitva van.Mivel a portafűlke mellet van 24-ben szemmel van tartva.Mindez havi 5000.
Napi használatban van a motor, nincs rá mód, hogy sétatávon kívüli helyen tartsam.
Valószínűleg kombinált megoldás lesz: riasztós tárcsafékzár + 3m hosszú 10mm szemátmérőjű lánc a Vectorral kiegészítve + takaró az időjárás ellen. A riasztóra az öregek felkelnek a házban, de mindenképp hozzá szeretném láncolni valami fix tárgyhoz, és hát legközelebb a motorparkolóhoz egy lámpaoszlop van, azért kell a hosszú lánc.
Amíg pedig ez nincs megoldva, a kocsimhoz láncolom éjszakára jobb híján.
Szép kis motor, nagyon vigyázz rá!
A helyedben valami közös garázsbérletben gondolkodnék pár közeli cimborával. Lehet rajta bármilyen lakat, ha nincs bezárva nincs biztonságban! Nem is olyan régen egyik márkatársunk motorjáról az üzemanyag csapot barmolták le pár liter benzinért...
Mai nappal megvolt az első 50km-es etap az évben. sok év után újra két keréken. Csatlakoznék a közösséghez a szépségemmel :)
5 év robogó, majd 6 év négykerék után az Öreglányom (a háttéret adja) mellé újra került egy kétkerekű, remélem sok kalandunk és örömünk lesz benne a párommal :)
Rögtön egy kérdéssel kezdeném: Paneles városrészben lakom Budapestn, van felfestett parkoló, ott áll a gép. Jelenleg egy Vector Pro Lánc van rajta, de sajnos lekötni nem tudom semmihez sem fixen, így viszont féltem, hogy el fogják vinni. Milyen védelmet ajánlanátok, hogy nyugodtan alhassak? Érdemes valamilyen lánccal vagy sodronnyal oszlophoz kötni? Egyáltalán, mennyire jellemző manapság a motorlopás?
Athena 2600 Ft a Nagyvasnál, én nem spórolnék rajta, különösen azért mert ha most kicseréled, néhány évig biztos nem lesz rá gondod. Ha meg szezon közben elkezd folyni akkor lehet megint szétszedni. Valamint én a helyedben én tennék fel teleszkóp védőt is, mert a szárnak csapódó majd megszáradó bogarak nagyon gyorsan kinyírják még az új szimeringet is.
Az enyém 96-os és amikor cseréltem a T-s mennyiséget raktam bele. Véleményem szerint ha egy átlagot veszel nem fog semmi baj történni, hiszem minimális eltérések vannak csak. Illetve én az olajszintet nem is mértem.
Valaki megmondaná nekem hogy a láncfeszességet hogyan kell ellenőrizni? Értem ez alatt oldalstenderen, vagy középsztenderen, vagy két keréken ráülve.....stb. Neten annyi mindent olvastam, de nem tudom igazából melyik a helyes módszer. Válaszokat előre is köszönöm.
Széles utat!
Idei első (rövid) úton kinyomta a hűtővizet (fagyálló). Nyáron volt ilyen, mikor 40 fokban lámpáknál araszoltam. Azóta nem, csak most és azóta is, folyik (csepeg) a fagyálló, holott nem is melegszik a moci.
Szerelő srác szerint vízszivattyú csere.....
V.kinek tapasztalata, ötlete?
Előre is köszi!
Időközben előkerült egy szomszéd, szintén CB 500-zal, naked verzióban, ő semmihez sem zárja, csak egy tárcsafékzár van rajta. Na az hardcore, de ő mondta, hogy nem bántják itt a környéken a gépeket.
Azt vettem még észre, hogy van bio-térfigyelőrendszerünk. (értsd öreg nénik mindig pásztázzák a parkolót az ablakból :DDDD)
Valószínűleg kombinált megoldás lesz: riasztós tárcsafékzár + 3m hosszú 10mm szemátmérőjű lánc a Vectorral kiegészítve + takaró az időjárás ellen. A riasztóra az öregek felkelnek a házban, de mindenképp hozzá szeretném láncolni valami fix tárgyhoz, és hát legközelebb a motorparkolóhoz egy lámpaoszlop van, azért kell a hosszú lánc.
Amíg pedig ez nincs megoldva, a kocsimhoz láncolom éjszakára jobb híján.
Én is mindenképpen valami fedett, zárható helyet javasolnék, a motor nem autó hogy "csillaggarázsban" lakjon. Persze ez az én véleményem.
A helyedben valami közös garázsbérletben gondolkodnék pár közeli cimborával. Lehet rajta bármilyen lakat, ha nincs bezárva nincs biztonságban! Nem is olyan régen egyik márkatársunk motorjáról az üzemanyag csapot barmolták le pár liter benzinért...
Mai nappal megvolt az első 50km-es etap az évben. sok év után újra két keréken. Csatlakoznék a közösséghez a szépségemmel :)
5 év robogó, majd 6 év négykerék után az Öreglányom (a háttéret adja) mellé újra került egy kétkerekű, remélem sok kalandunk és örömünk lesz benne a párommal :)
Rögtön egy kérdéssel kezdeném: Paneles városrészben lakom Budapestn, van felfestett parkoló, ott áll a gép. Jelenleg egy Vector Pro Lánc van rajta, de sajnos lekötni nem tudom semmihez sem fixen, így viszont féltem, hogy el fogják vinni. Milyen védelmet ajánlanátok, hogy nyugodtan alhassak? Érdemes valamilyen lánccal vagy sodronnyal oszlophoz kötni? Egyáltalán, mennyire jellemző manapság a motorlopás?
Köszönöm a segítséget :)
Motorszámom: PC26E2606073
Alvázszám: ZDCPC32A02F234435
Amúgy 2002-es évjárat a motor.