Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Eladásra került a cb-m és maradt róla egy ülés ha valakit érdekel. Kicsit át szabtam,hogy kényelmesebb legyen hosszú távon is. A gyárival adtam el ezt meg tartottam. Forma hasonló a (c sebiére) de nam olyan profi kivitel.Ha valakit érdekel küldök képet róla.
Üdv! Valaki a képen látható 2-es, és 7-es számmal jelölt alkatrészt tudna nekem szerezni? Köszönöm.
Arra vigyázz , hogy ne melegítsd 120 fok fölé! A műanyag már 90 fok körül olvad.
Sziasztok ismét én, amint látjátok a villa felsőrészén hagyott nekem a volt tulaj egy kis ajándékot . Olvastam ,hogy hőlégfújóval lehet levenni ,szerintetek merjek a villánál ilyet használni? A hőingadozás nem ártana neki?
Értem. Végül találtam Nagyvas-nál. Köszönöm a segítséget.
Szia!

Szerintem az alsó furat a membrán "lélegző" furata lehet. Én nem tömíteném be.
Viszont találtam felújító szettet az ebay-on, postával együtt kb. 4300 Forintért.

http://www.ebay.com/itm/MS-Fue...
Sziasztok,új CB500 tulaj vagyok.lenne pár problémám,hátha tudtok nekem segíteni.
A benzincsap járó motornál folyik ON és tartalék állásban is a csap alján lévő kis kivezetésen, amin nincs cső.Járó motornál, illetve mikor megszívom a vákuum csövet egyaránt folyik. Elzárt állapotban nem folyik. Azt gyanítom,hogy ahol folyik a benzin ott kellene lennie valami dugónak/golyónak?? Membrán nem szakadt,viszont eléggé viseltes.Létezik hozzá felújító készlet esetleg? Mert márkakereskedésben kaptam rá egy 12 ezer forintos árat.
A mellékelt linket található képen bekarikáztam a kivezetést, ahol folyik.
http://kepfeltoltes.hu/160209/1251204394N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png
Üdv!
A csabai Honda szervizt én kerülöm...nevet nem írnék de nagyon el van szállva magától az ember...de van egy aranykezű srác a ROBO-GO kft-nél...(a volt Generál)... ő amúgy is a Hondánál dolgozott...
Sziasztok! Ha valaki a képen látható kormányvég súlyt tud eladót, megkérem értesítsen. Előre is köszönöm.
Apropó atesz ha netán olvasod van esetleg valamilyen tapasztalatod a békéscsabai Honda szalonról? A karbi szinkront meg a szelephézagot nemtudom itthon elvégezni szerszám ész szakmai tudás hílyán... Esetleg vmi gyors és megbízható szerelő a környéken?
Köszi előre.
Hali, én is friss cb tulaj vagyok és épp ma történt meg a "vérátömlesztés", itt a fórumon motul 5100 10w40 ajánlottak . A motor alkatrész.eu -n rendeltem mindent . Ajánlom a cseréjét mindennek amit a képen látsz ,teljesen "felfrissül" a motor tőle. (Hűtőfolyadékból ne egy liter rendelj mint én, hanem kettőt, figyelmetlen voltam).
Sziasztok
2 napja sikerült hozzájutnom egy 96-os CB 500-hoz. Kicsit foglalkozni kell a külsejével, de eddig úgy tűnik, hogy egyben van a gép nagyon. Rögtön lenne is két kérdésem!
Ti milyen olajjal használjátok, és van-e valami amire különösebben oda kell figyelni ennél a típusnál?
Nagyon jó lett és biztosan hasznos lesz hosszabb túrákhoz is!
Persze azért a gyári változat kényelmére sem panaszkodhatunk! :)
Sziasztok !
Attila örülök, hogy nem késtem el a rajzzal, de vagy disznóvágások voltak hétvégeken , vagy" röpködtek mínuszok"! A garázs nem fűtött így nem akartam a műanyag idomokat "feszegetni" hátha.... Az üléstámaszt én is megcsináltam , sőt, az ülésem is új ! Andor mester kezét dicséri !
Szia Sebi!
A lehető legjobbkor! Első osztájúak a fényképek és a műszaki rajz is! :) Az elmúlt héten érkeztek az eredeti GIVI alu-öntvény rögzítő elemek, a 15x30x2-es sík oválcső pedig a napokban várható! Közben elkészültek a hézagoló lapkák is, úgyhogy mozgalmas hét előtt állok. Nagyon köszönöm!!! :)
Szia Attila !
Lefotóztam és lerajzoltam a doboztartót ! Nem egy műszaki rajz, ( ne "kiabáljatok" meg ) de a képekkel együtt talán használni tudod ! Üdv : Sebi
Dehogynem! Pont amennyi hiányzott! Köszi! :)
Szívesen! Úgy látom körbejártad már ezt a kérdést te is, nem sok újat tudtam hozzátenni
Laci köszönöm neked is a részletes infót! Ebben nem voltam biztos, illetve hogy anyagában vagy csak felületi hőkezeléssel van dolgunk. Az általad említett méretváltozást én is tapasztaltam. Rögtön kiszerelés után többször megmértem minden egyes lapkát mikrométerrel. Kézben tartva, újramérve igaz alig észrevehetően, de többet mutatott a műszer. Utána olvastam, a szakirodalom külön foglalkozik a hőhatással mint mérési hibával. Ezért is van a mérőeszköz fogó részén műanyag borítás, illetve kesztyűben illene méricskélni.
http://www.bgk.uni-obuda.hu/gg...
Szerencsére minden lapkából csak elvenni kell. Elvileg ez azt jelenti hogy gyorsabban verődik be a szelep az ülékbe mint ahogy kopik a vezérlés, tehát igen jó a kenése! :)
Abszolút igazad van, nem érdemes vele harcolni. Sőt úgy egyáltalán a szelephézag állítással sem kellene foglalkozni, mert tokkal-vonóval kb. egy tízesért megoldanák nekem. Itt inkább arról van szó, hogy ez egy nagyon szép hobbi amit hosszú téli estéken szívesen csinál az ember. (Persze csakis magának és saját felelősségére!) Szerencsére megvan hozzá a technikai háttér és szakember gárda, így nem küzdelem hanem napi rutin ez a pár perces művelet.
Picit lustabb vagyok.Beszerzek egy hot cam szettet ebayrol. De hamarosan ket motorhoz is kelleni fog.Az 7 henger 4-essevel.
De legalabb az egyik honda.
Akkor mégsincs olyan messze a véleményünk egymástól, csak én egy kicsit bővebb voltam.
Hogy lenne.Mindent meg lehet oldani.
Nem érdemes Zoli. Nem akartam nagy hülyeséget írni ezért a "lapka" szóval elindítottam a keresést. Megtaláltam a 2008 12.18. 20:25-kor íródott bejegyzésemet ahonnan pontosan tudom idézni az akkori árakat. "A Biker World nél darabja 1490 Ft, a gyári lapka alig 100Ft-al több a Hondánál, nem olcsó főleg ha mind a 16-ot variálni kell. "
Ha viszont 490Ft a lapka darabja én se kinlódnék, bár ha 16-ot kell cserélni talán akkor mégis... tudom azt is hogy a CB 500 mindössze 8 szelepes, a kérdés viszont az volt hogy profi gépen pontosan megmunkálva van-e hátránya az újjal szemben.
A nagyvasnal 490 Ft a lapka darabja.Erdemes ezert harcolni sikkoszoruvel?